Waarvan moeten we genieten? Als we zwanger zijn met zn alle de wcpot elk moment van de dag aant knuffelen zijn i.v.m. onze mannen?
Yep, mn mannetje komt uit Heerlen! En mn schoonouders wonen in Hoensbroek, maar daar heeft mn mannetje geen/weinig contact mee
@G89 Hé Rose en Dior! Ik zie het nu pas, maare we zitten allemaal in 't begin van een nieuwe cyclus! Nu nog tegelijk zwanger volgende maand Dat zou superrr zijn! Enne G89 en Rose jullie horen het we moeten genieten van de sex 8) En vertrouw op je eerste ingeving is ik heb er nu al een dat gaat ons samen lukken yessss Ik had even online gekeken en gevraagd is het ronde 4 raak en ik moet avontuurlijk zijn dus dat wordt van de kast af springen he
Heerlen is heel dichtbij maar dat weet je dan ook wel. Tja ouders zoek je niet uit he. Ik heb geen moeder meer maar die was een schat. En mijn vader daar heb ik ook geen contact meer mee.
Spring jij maar lekker van de kast haha Ik wacht even tot de duivels weg zijn en dan spring ik wel op mn mannetje!
Genieten van de sex nee dat is er niet meer bij het is gewoon vanhoppa en slapen haha nee hoor geintje.
Nee, schoonouders krijg je nou eenmaal cadeau en daar moet je het mee doen! Heb die van mn vriend 1 keer gezien en dat was voor mij dan ook genoeg!
Haha, weet nog wel toen we net gestopt waren met de pil, dat het héél anders seksen was! Voelde zo vreemd!
Nou hier is de ongie ook nog niet weg had een rare cyclus. maar ja me vriendje had toch geen zin gehad maar goed dat ik niet in me vruchtbare periode zit
ik weet wat je bedoeld! Had dat in het begin ook. Nu grappen we erom en zeggen we vanaaf weer aan de klus he schat.