Hoho, niet te snel van stapel lopen he! Laten we maar even beginnen met 1tje! Mn vriend had ook al gezegd: Ik wil er wel zes! Ik zei prima! Ik baar de 1e wel, jij de andere 5
Die van mij ook hij heeft geen contact met zijn vader en zijn moeder is echt lief en woont in gran canaria ze had genoeg van NL
Mijn ouders ook, die gaan voor me door 't vuur! Alleen zijn ouders tja... Mn vriend zn pleegouders zijn echt toppers!
Nou als het dan een 6ling wordt hoef jij maar 1x te baren en hij heeft zijn zin zijn jullie in een keer klaar dat wordt puffen joh
Schei uit, daar zou ik dus echt niet aan moeten denken! Ieder zn eigen natuurlijk, maar dat zou voor mij niet zijn weg gelegd!
me vriend vraagt waarom ik met z'n bigsmile achter de laptop zit. Hij vind me er zo lief uit zien. (volgens mij begint de koorts te stijgen hij begint te ijlen)
Ik denk na x aantal weken, dat de luiers op mn hoofd zouden staan en de flesjes in mn mond zouden verdwijnen met dikke wallen onder mn ogen! Haren die zo hoog zouden staan, van al het spuug van alle zes de kinderen, dat je geen gel meer hoeft te gebruiken! Wat nou out off bed?!
Haha, ze zijn zooo zielig als ze zich niet lekker voelen! En hoe ze dat dan ook kunnen zeggen: Ik hou van jou schatje! Op zo'n toon waarvan je bijna misselijk zou kunnen worden