Nou, als de mannen dan ook zouden kunnen baren! Scheeld werk Nou dames, sluit de pc af! Even bij mn mannetje zitten
Stelde de volgende vraag aan het online boek: Krijg ik een dochter : Nee helaas niet Krijg ik een zoon : Reken maar! hahaha
ik had eerder deze maand gevraagd of ik deze maand zwanger zou zijn, het boek antwoorde toen maak je geen zorgen. Helaas zijn gisteren toch weer die duivels gekomen... Op naar de volgende ronde maar weer dus!
Nu heb ik het weer gevraagd: Test ik in ronde 9 positief: Ja, zeker weten Nu hopen dat het boek gelijk heeft!
het is grappig, maar wel erg willekeurig, en nep uiteraard. 100 mogelijke antwoorden op wel oneindig veel vragen, das natuurlijk onzin. maar erom lachen kan je wel: word ik dit jaar zwanger? als je je ervoor inzet wel!
Ik heb al vanalles gevraagd, en wat een antwoorden! Ik vroeg net ; Word ik snel zwanger .. Antwoord: Gewoon doen! Oke dan! En daarna vroeg ik ; Ben ik nu zwanger .. Antwoord : Reken maar! haha! @ Klingel ; Nog 1dag, en dan kun je testen? Ga je dan ook testen, of wacht je nog even? Voel je bepaalde dingentjes ofniet? Goodluckk meid! Groetjes, Manon