Ik heb gister het boek gebruikt! Weet je wat me antwoord was: vraag het aan je vader hahaha! Ik zie het al voor me hee pa ben ik zwanger?
zo'n boek hebben wij ook,maar of je er in moet geloven weet ik niet.heb het al zo vaak gevraagd maar nog niet uitgekomen Maar t blijft een leuk boek :d
haha ik lees dit even mee en vind het idd erg komisch! Het zou een nieuwe manier van pendelen kunnen worden. Het lijkt me wel een erg interessant boek, denk dat ik er ook maar eens naar ga kijken.. Tot die tijd... kan iemand voor mij kijken of ik zwanger ben? Ben 24 jaar..
Hey! Wat een grappig onderwerp Je mag gerust voor mij ook eens het boek openslaan aub Ga ik in 2009 zwanger zijn ? Thanks !
Vandaag weer even bij de Expo binnen gelopen en het boek geraadpleegd Zegt mijn vriend: Zal ik vanavond sex hebben? Antwoord van het boek: Doe niet zo stom. Hahahahahaa, ook weer erg komisch want ik heb nachtdienst!
Jeetje hee! Alsof we niet al genoeg geduld moeten hebben.... Maar goed, oke, ik zal het boek niet tegenspreken en zal heeeeeeeeel veel geduld hebben Dank je wel voor het kijken. Erg grappig dit!
zou je voor mij ook willen kijken....zit inmiddels op 44 dgn en aantal nega testen, maar heb verder nergens last van... zou het ond toch gelukt zijn nog in 2008?