hihi! Zijn ook zoveel antwoorden mogelijk hé. Als je blijft herhalen, krijg je vanzelf het leuke en goede antwoord wat je wilt horen!
nou ben net een dag van mijn ongi af en had al een vraag op de site gezet. heb pijn en bloedend tandvlees en misselijk in de avond . er is wel op gereageerd de eene zei miss word je ziek en de ander zei je kunt een test doen want ik had het ook zo toen ik zwanger was . miss een van de zoveel die ongi word als je zwanger bent .
Het zou natuurlijk beide kunnen. Misschien voor zekerheid een testje wagen? Weet je het zeker? toch. En inderdaad sommige worden toch ongesteldheid, tijdens de zwangerschap. Goh, dat bloedend tandvlees had ik paar dagen terug ook zo onzettend. Wist niet dat dat ook onder 'zwangerschapsverschijnselen' hoorde Hoop dat je zwanger bent meid. Succes, en houd me op de hoogte!
ja zal ik zeker doen haal woensdag ff een testje gewoon een goedkope van de kruidvat ander is t echt geld weg gooien mocht ie onduidelijk zijn een twijfel geval haal ik zo'n clear bleu