He. Nee, nog nooit zelf gedaan. Ik kan dat zelf niet. Er hebben wel wat andere mensen het voor mij gedaan. Veel voor December, maar die kwamen niet uit. Nog een paar, maar die heb ik weggegooid, omdat ik er ineens genoeg van had. Ik wilde meteen zwanger zijn, en dat was niet zo! Wou me afmelden voor de site etc, .. maar tijdje later toch maar opnieuw komen kijken, werkt zo verslavend.. Jij kunt het? Go, nou als je het zelf voeld.. Vaak is het dan wel raak! Doe je het ook voor andere? Liefs Ps; Er was zelfs iemand die mailde, zwanger.. ( in dec. ) En toen heeft ze een paar dagen later weer gependeld voor me. Toen was het februari zwanger, en maart positieve test. Toen mailde gelijk terug, dat de pendel toch ook nog December aangaf, en dat zou beteken dat ik een 'miskraam' zou hebben gehad, of dat het eitje toch niet bevrucht was. Poeeh!
kan t proberen baat t nie dan schaat het niet maar pin je er dan even niet op vast . moet je voor en achternaam hebben en geb dat
Allright. Doe ik het even in een pb, oke. Straks ineens een bekende op deze site. Dat wil ik niet hoor! Hihi.