ahh niet doen hoor een hele zak zout Heb jij dan ook dat je op de een of andere manier toch bang bent dat t antwoord dan klopt? Ik wel, maar weet ook wel dat t eigenlijk nergens op slaat...Hmm, hopelijk klopt ie bij jou in ieder geval niet!
Ik heb voor mezelf gevraagd zal ik ooit mamma worden dit is mijn antwoord Bereid je voor op het onverwachte... hoezo onverwacht ik ben er toch mee bezig hihihi
Ik ga ook mee bladeren Mijn vraag is: Ben ik met kerst zwanger? Antwoord: wees bereid om het eens anders te doen :-k Tja kan iemand hier een logisch verhaal van maken? Het is natuurlijk met een flinke korrel ofwel zak zout te nemen maar het blijft net als pendelen gewoon leuk.
Nou kom maar op met die zak zout Wie slaat het boek even voor mij open en vraagt of ik deze maand zwanger raak/wordt/ben?
Ooohh dat is echt wat voor mij! Moet ik hebben! (Kan niet vroeg genoeg een antwoord hebben!) haha.. Wil iemand voor mij bladeren? Mus 26 jaar, misschien deze maand zwanger? *dribbelt van zenuwachtigheid op en neer*
Thnx Dior.. Nou mijn 1e ingeving is, ik denk toch dat ik zwanger ben.. Dus ga morgen een testje kopen! Ga er alleen niet vanuit, maar dan heb ik iig duidelijkheid
heey heey dat boek is echt gaaf (wil hem ook hebbe lol) wie wil voor mij het boek is open slaan met de vraag zou ik in 2009 zwanger raken? of bevallen van een gezonde baby? alvast bedankt groetjes syboena
met de vraag zou ik in 2009 zwanger raken zegt het boek:steek meer energie in alles wat je doet. of bevallen van een gezonde baby? zegt het boek: Wees voorzichtig bij alles wat je doet.
Whahahahahahahaaaaaaa malleboe ik smijt me weg!!! ik zit ff te lezen hiero en vind deze echt DE antwoord hahaha die s goed zeg oh kan ik meteen weer lachen
hahahahahaha daar zit wel wat in de laatste tijd ben ik zo lomp als wat val over de katten als ik naar boven loop val ik van de trap ik neem altijd alles met een korrel zout maar is gewoon leuk om alles te weten lol maar dankje wel voor het kijken
Owww kan iemand plx ook voor mij bladeren? Ik vind dit wel stoer namelijk! Puzz 26 jaar Vraag: Heeft mijn vriend gelijk? (want zie onder) hihi
Ik heb dat boek gekregen voor mijn verjaardag,keek er in begin vaak naar. Is wel grappig boek soms komen er leuke antwoorden.
Wat leuk dat iedereen zo enthousiast is! Ik denk dat ik het boek morgen ga halen. Vind het ook leuk om voor anderen te raadplegen! Ik heb geloof ik wel een nieuwe rage ontluikt