ik stop ermee, blader niet meer, want ik krijg allemaal pb-tjes en dat was niet mijn bedoeling. Niet meer pb-en dus, heeft geen zin want ik geeft geen reactie. Succes allemaal.
Nee natuurlijk niet hahahaha. Puur voor de lol Kijk jij bent al een tijdje zwanger zeg maar...maar je weet toch nog wel hoe het is als je het nog niet bent?!
Haha leuk onderwerp. Kan iemand voor mij eens bladeren? Vraag: raak ik deze maand zwanger? Raak ik zwanger in 2009? ALvast bedankt, Groetjes Marleen
Nou nee niet echt eigenlijk ik was beide keren meteen zwanger. maar het ging er meer om dat je toch niet gelooft dat een boek je het antwoord geeft.
Vraag: raak ik deze maand zwanger? Boek zegt: Denk nog eens na over je aanpak! Raak ik zwanger in 2009? Boek zegt: Je zult blij zijn dat je het gedaan hebt!
mss leuk om mijn antwoorden neer te zetten. Bij mij hebben 2 meiden gebladerd op de vraag raak/ben ik dit jaar nog zwanger? Antw. 1: Het is iets wat je niet zult vergeten. Antw. 2: Inspanning zal beloond worden. Vooral antwoord 2 vind ik errrug leuk...heb flink geklust, dus zou leuk zijn
Whahaha Wat grappig Meer info #-o Ik vroeg mijn vriend vandaag zelfs nog of hij echt had gedroomt dat we volgend jaar met kerst een kindje mogen verwachten En OF het wel een meisje was Hahaha Wat grappig!Ik vroeg juist om meer info whaha @AllahinKullu het is een leuke "weetje" op onze leuke zwangerschapspagina hihi Alles is welkom namelijk om even lekker te lachen Ronde 28...
mijn vriend heeft ooit het boek: het antwoord van de Liefde ofzoiets gekocht... Toen stond hij pas boven en stelde hij vragen en ineens riep hij: "He ik vroeg of je snel zwanger zou raken en toen kwam ik bij: - het komt sneller dan je denkt en toen deed ik het nog een keer en toen kwam er: - sla je slag en daarna nog een keer: - Ga ervoor! en als laatste: - werk eraan! Wel grappig maar of het waar is? we zullen zien
Iemand die misschien voor mij wil bladeren? Mijn vraag is, heb ik voor 2009 een posi zwangerschapstest? Alvast bedankt Liefs Noesje