Rose wil je dan voor mij eens bladeren of ik deze maand zwanger wordt? ik heb zelf dat liefdesboek met antwoorden maar daar komen niet zulke goeie antwoorden uit ben benieuwd wat je voor mij bladert haha
ohhhh en voor mij? ben ik nu zwanger? (kan de laatste vier dagen niet meer afwachten he!) alvast bedankt
Oooh zou je voor mij ook even willen bladeren? Mijn vraag is dan of ik dit jaar nog een posi test krijg?
Ooooeeeh.. natuurlijk lees ik dat als positief hahaha Inzet.. dus of ik wel goed en genoeg geklust heb..
hey meiden, wat een humor Ik heb ook zo'n soort boek. Het grote orakel of zo iets. Uiteraard heb ik die ook het een en ander gevraagd, maar kreeg alleen maar saaie antwoorden. Ik wil nu ook wel eens lanchen.. natuurlijk wil ik dan ook vragen of iemand voor mij wil/kan bladeren? Heeft de eerste IUI poging succes? Alvast bedankt! ilona
Het boek zegt: Alleen als je 'dankje wel zegt' Jeetje wat een antwoord haha hoop dat je er wat aan hebt!
oke, dank je wel boek! ik zal ook beleefd dank je wel zeggen na de inseminatie jullie hebben me wel weer aangestoken met dat boek. Ga toch straks eens mijn boek opzoeken
Ik heb echt met een hele grote smile op mijn gezicht alle antwoorden gelezen. Wat een boek zeg! Ik weet niet wie het zei, maar ik zet het ook op mijn verlanglijstje voor de kerst als dat nog kan Zou ondertussen iemand voor mij willen vragen aan het boek of de kans erin zit dat ik deze maand zwanger word? Alvast bedankt!