Haha Wat een leuk onderwerp. Kan iemand ook eens voor mij aan het boek vragen: Ben ik nu zwanger? Ben benieuwd
Kan iemand voor me kijken int boek of ik deze ronde zwanger wordt? ben wrl benieuwd naar het antwoord Liefs Daantje
dankje wel dior lief van je dat je even wou checken hahaah grappig ik had inderdaad een aanpak jeetje ik ga die boek ook maar eens halen
Dankjewel Dior! Doe het vroeg.. ( ik heb wel het idee en de drang om een paar daagjes voor mijn NOD te testen.. Kan er anders niks bij bedenken
@sjan okay wat goed dat je het antwoord kan plaatsen dacht zelf al euhmmm ok @daantje22 Tja dat is wat ik ook zou denken of de test vroeg in de ochtend doen en niet later op de dag?
@ dior: zou je ook voor mij in het boek willen kijken? Mijn vraag is: ben ik zwanger in dec van een meisje?
@Dior Ik zit al een tijdje mee te lezen. Wil je voor mij in het boek kijken wat er bij mijn vraag uitkomt: Ben ik nu zwanger? (5 januari is namelijk mijn NOD) Ik hoor het graag! Liefs Mieke
hoi hoi...ik heb nu een ander vraagje...wacht nog steeds op mijn ongi.....dus de vraag... wanneer wordt ik ongi? of wordt ik binnenkort ongi? thanks......
@veroniQue86 Jouw antwoord... Met zachte dwang bereik je meer. @Romie Jouw antwoord... Laat je gevoelens je geen parten spelen. @sylcor Jouw antwoord... De omstandigheden zullen snel veranderen.
hoi Knippy heb het boek gevraagt of je dit jaar zwanger word, het boek zegt: Je zult blij zijn dat je het hebt gedaan
Wie zou het boek voor mij ook een keer open willen slaan met de vraag: Ben ik nu zwanger? Ik kijk elke keer bij de Expo, maar bij ons ligt ie niet... X