Ik heb de boeken van Carol Bolt ook. Heel erg gaaf hoe het (bij mij) iedere x de "juiste" antwoorden geeft. Ik heb ze vorig jaar kado gedaan aan een vriendin van me...ze heeft het boek een aantal vragen gesteld en vertelde dat ze niet erg blij was met de antwoorden...een aantal maanden later gebeurde datgene wat het boek had gezegd (of wat in ieder geval op deze gebeurtenissen sloeg)
nou snapte niet echt veel van het boek met zijn wijze andwoorden hihihihihihi maar ben er vandaag wel achtergekomen dat ik zwanger ben groetjes syboena
- Krijg ik binnenkort een eisprong? Kijk toe en zie wat er gebeurt - Kan ik zonder hulp zwanger worden? Bekijk het eens van een andere kant
ik vind het super! Ik heb gister met een waarzegger ge smst. Ik vroeg of zij kon weten wat mijn miskraam geweest zou zijn.. jongen of meisje... ze kon me geen antwoord geven. Ik vroeg daarna of ik zwanger zou worden en ze zei dat ze zeker kinderen voor mij zag.. en dat ik een grote kans heb.. Daarna heb ik een andere waarzegger van een andere internet site ge smst.. en zei kon me de vraag over me miskraam ook niet geven. ook aan haar vroeg ik of ik zwanger ging worden en ze zei dat mijn kans wederom heel erg groot is omdat ik in een vruchtbaarheids cyclus terecht kom. En nu geef jij me dit antwoord.. echt super leuk. Zou je mijn voor mij het boek open willen slaan met de vraag ; was mijn miskraam een jongen/meisje?
het boek geeft alleen maar antwoorden waar je ja en nee op kan beantwoorden! Wel leuk dat waarzeggers hetzelfde zeggen! Ik zelf geloof niet echt in het boek, vind het gewoon een leuk boek vroeg in het begin wel vaak iets.
was het een jongen:Laat het los Was het een meisje: je zult er steun in vinden. Weet niet of je er wat aan hebt maar dit zegt het boek.
Zo gisteren niet hier geweest wat een hoop te lezen. @Je hebt het druk he Rose1982 @G89 Ik zie het boek ook voor de fun