Ik bied mijn cobaltblauwe Koelstra buggy te koop aan, heb hem afgelopen zomer nieuw gekocht. Marktplaats.nl > Cobalt blauwe Koelstra Buggy 6 maanden oud - Kinderen en Baby's - Buggy's
heb afgelopen donderdag net een nieuwe gekocht. Waar woon je als ik vragen mag en wat vraag je ervoor?
ben ook benieuwd waarom je hem weg doet. Ik was vanplan ook zo eentje te kopen namelijk. MAar als dat merk bud is...
De reden dat ik hem weg doe is dat ik een luxere buggy wil, zodat ik de wandelwagen weg kan doen en de buggy daarvoor in de plaats. En ja ik had meer van de Koelstra buggy verwacht, vandaar dat ik hem er toch uit doe en voor een Maxi cosi Mila ga. Nog een reden is dat manlief er niet goed mee kan lopen. Ik wil hem wel opsturen, dat is geen probleem. Op dit moment heeft iemand de vraagprijs geboden maar ik moet nog een reactie terug krijgen.
ik weet dat de koelstra op de fiets kan. Maar maxi cosi mila? Anders heb ik wel intresse namelijk en met opsturen.
Ja ik wil zelf graag die buggy, heb gelezen dat die op de fiets kan maar is wel 7,5 kg. Ik stuur je ff een pbtje.