1 of 2 keer KDV

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Bella, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Hoi,

Ik heb een vraagje je aan jullie, mijn zoontje gaat 1 keer per week op donderdag naar het kinderdagverblijf, en de overige 2 dagen naar mijn ouders, en zelf ben ik de andere 2 dagen vrij. Ons zoontje is best een druk mannetje en heeft gedurende de dag best wel wat aandacht nodig, hij wil dan heel even opgepakt worden. Als hij thuis is en bij mijn ouders dan is dat geen probleem, maar op het kinderdagverblijf is het druk en kan dat niet altijd.

Nou was ik hem gisteren gaan halen en ik heb al vaker met de leidster er over gehad, dat hij niet echt kon wennen, en zij dacht dat het kwam om dat hij maar 1 per week kwam en alle andere kindjes gaan 2x per week. Om een lang verhaal kort te maken, ze denkt dat het beter is om hem 2x in de week te laten komen, anders zei ze, is het misschien geen kinderdagverblijf kindje, en dat maakte me zorgen!
    Financieel gezien moet ik nog even partime blijven werken, we zijn bezig met een verbouwing.
    Ik ga hem nu 2x in de week naar het kdv brengen, mijn ouders balen nu dus, maar ja, het is beter voor hem en dat vinden zei ook.

Ik hoop zo dat het goed gaat 2x per week anders moeten we een andere oplossing verzinnen :(

Hebben jullie je kindjes 2x in de week op het kdv zitten of maar 1x en gaat dat wel goed?

2. Bella

Bella Actief lid

31 jan 2006
    367
    0
    0
    Oeps, deze hoort denk ik bij de topic kinderdagverblijf en oppas...
    Deze kan op slot ik plaats het daar.

3. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Fenja gaat maar 1 keer en dat gaat prima! Ze vind het onwijs leuk tussen al die kindjes. Maar het kan heel goed dat andere kindjes er meer baat bij hebben als ze twee keer gaan. Voor Fenja is dat gelukkig niet nodig.

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Ik zie dat je je bericht al hebt verplaatst.
    Dus zal ik deze sluiten.

Lotte

Deel Deze Pagina