Dirksmama waar zit je? (grapjee...) Is dit nu echt zoveel beter dan andere voeding? Nutrilon introduceert: Nutrilon met Pronutra | Nutricia voor jou
Ik vind het eigenlijk een beetje vaag; want wat is pronutra dan? Dat staat er niet... is het een soort vet of voedingsstof? Alleen dat er pronutra in zit. Eerst was het immunofortis.....
ik heb geen idee eigenlijk wat dat verschil is, wij hebben pepti en dit word geleverd door sorgente en sinds dat pronatura er is krijgen we pepti met dat pronatura
Volgens de meneer op 9 mnd beurs was er niks anders aan behalve de verpakkingg ofzo. Alles zat er al in.
Ik heb vergeleken met het oude pak destijds. Buiten het feit dat er qua inhoud minder in zit (i.p.v 900 gram zit er nu 800 gram in) is er werkelijk niks verandert. Althans ik kon niks ontdekken destijds. Kortgezegd: verkooptruc door te zeggen dat hun de enigste zijn die dit hebben.
Wat ik terug kan vinden is dat het een wei-eiwit is (wei is een koemelk product, een product wat je overhoud na het maken van kaas). Het bevat vitamine A, C & E, zink, omega 3 en 6. Heeft een verhogend lichaamsgewicht effect. ProNutra is een product ontwikkeld voor mensen met, of verhoogde kans op, decubitus (doorlig plekken/wonden) en mensen die ondervoed zijn en/of eiwit-energie ondervoeding.
Wei zit in heel veel dranken, bijv ook in rivella. Pak maar eens een pak drinken voor je het inschenkt