Het botert niet tussen mijn en teamleidster

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamsie2010, 21 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    Hallo.
    Ik ben sinds september leerling verpleegkundige. Ik moest hier door naar een andere afdeling dan ik stond alleen sta ik nu op een afdeling met een teamleidster waarmee ik echt niet door 1 deur kan. In het verleden hebben we problemen gehad en ik heb die aan het begin geprobeerd uit te praten maar dit heeft niks geholpen.
    Ik heb het idee dat ze mij negeerd terwijl ze dan tijdens een gesprek met mijn docent zegt dat ik dat doe. Ze geeft mij geen ruimte om te leren maar vind dat ik nu een verpleegkundige moet zijn ipv verzorgende. Opdrachten worden direct afgekeurd en in gesprekken kan alleen negatieve dingen opnoemen. Ik heb ook gesprek gehad met de opleidingsfunctionaris en die heeft aangegeven dat ik samen met haar een gesprek aan moet gaan omdat dit niet werkt. Ik ben nu al twee weken bezig met data en afspraak te maken maar steeds heeft mijn teamleidster iets anders en noemt ze dagen op dat ik op school ben en de opleidingsfunctionaris afwezig is. Wat kan ik nog doen? Het liefst zou ik ergens anders naartoe gaan

2. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh ik zou daar heel makkelijk in zijn, ik zou de opleidingsfunctionaris laten weten dat een afspraak maken helaas niet lukt ivm de blijkbaar ontzettende drukke agenda van mevrouw de teamleider. Mocht ze dus ergens een gaatje kunnen vinden waarbij alle partijen aanwezig kunnen zijn kan ze me dat laten weten, tot die tijd stop ik er ook geen enkele energie meer in. Toedelodokie.

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.067
    3.861
    113
    Mee eens. Wie is trouwens haar leidinggevende? Misschien kun je daar eens mee gaan praten en aangeven dat het niet goed loopt tussen jullie en dat voor jullie functioneren natuurlijk niet positief is. Geef aan dat je probeert een afspraak te maken, maar de indruk hebt, dat dat wordt afgehouden door haar.

4. Mamsie2010

Mamsie2010 Bekend lid

1 jan 2013
    984
    6
    18
    Noord Brabant
    ik heb de opleidingsfunctionaris een mail gestuurd met daarop haar antwoorden dus duidelijker kan het niet. ik merk alleen als leerling zit je in een lastige positie.
    Haar leidinggevende is de lokatiemanager die heeft juist gezorgd dat ik de opleiding ben gaan doen dus inderdaad misschien moet ik haar gewoon een mail sturen. Ik heb eerder dit nog nooit mee gemaakt iemand die niet mee werkt of mij tegen werkt

Deel Deze Pagina