Hoi hoi, Ik was benieuwd of dit nog meer mensen is overkomen. Ik ben nu 13 weken + 5 dagen zwanger. De kleine is heel erg welkom, maar toch was het wel even schrikken in het begin.
Ik ben ook door de pil heen zwanger geworden Met 20 weken er achter gekomen Een hele schrik de baby is welkom Mijn vriend en ik zijn allebei 19 jaar wonen bij mijn ouders we zijn gelukkig wel al 4 jaar samen en het zit goed tussen ons en mijn ouders vinden het niet erg maar mijn eerste keus zeker niet om het zo te moeten doen maar ja geen andere keus
Jij bent toch niet zwanger door de pil heen? Je zat in de NOD forums en de 10e ronde ben je zwanger geraakt........ Je zat bij ons nog in een privé kletsclubje
Ik ben ook door de pil heen zwanger geraakt. Ben 28 en inmiddels 36 weken zwanger (15 maart uitgerekend) En zijn dolgelukkig met de komst van onze kleine! Het was wel onwijs schrikken toen we er achter kwamen (bij 6wk) hele wereld stond even op z'n kop, we wilde wel kinderen, maar ik dacht dat het (vooral voor mij, om allerlei redenen) niet het juiste moment was. Maar ach, het komt allemaal goed Ik slikte overigens de ethinylestradiol/levonorgestrel.
Zijn best wel veel dames die door de pil heen zwanger zijn geworden. (Ik overigens niet hoor) Houdt alleen de topic in de gaten, wil zelf straks aan de pil en vroeg me af welke pillen jullie gebruikten. Toch was het misschien schrikken voor jullie, maar gefeliciteerd haha
Zelf ben ik ook niet door de pil heen zwanger geworden maar wel gelijk daarna. Na het stoppen ben ik niet meer ongesteld geworden omdat ik zwanger was. Ik slikte ook Microgynon30 en was ook aan het vissen welke anticonceptie het beste voor mij zou zijn na de zwangerschap. Ik was al een beetje bang geworden voor deze pil maar nu ik dit topic lees al helemaal!! :O
Het was inderdaad even schikken! Maar nu zo blij! Het is zo'n wonder. Ik voel me soms wel schuldig. Veel vrienden van ons zijn heel moeilijk zwanger geraakt. hun hebben een heel traject door gemaakt met IVF. En ik word door de pil heen zwanger.
kregen jullie toevallig antibiotica of hadden jullie toen buikgriep? Ben zelf niet door de pil heen zw geraakt (wel onverwchts, gebruikte kalender methode want had op de dag nauwkeurig een regelmatige cyclus, tot 7 maanden geleden..) Maar ben benieuwd naar ervaringen over anticonceptie voor na de bevalling.
Daar ben ik ook wel benieuwd na, ik lees zoveel verschillende verhalen dat ik niet eens weet wat ik straks moet doen.. Een gewone pil, of spiraal.. Lees daar ook niet altijd positieve verhalen over. Heb dinsdag a.s gesprek met mijn huisarts, want wil naar mijn zw ook aan de pil. Was voor mijn zwangerschap aan de prikpil.
gism0w er is maar 1 iemand die met die pil erdoor heen zwanger is geworden. De overige dames hadden andere pillen. (zie pagina 2.)