Hallo, ik heb even een vraag, is er iemand bekend met onbergrepen vruchtbaarheid en acupunctuur : ik heb gisteren gegeten met een stel acupuncuuristen en die gaven allemaal aan dat het hiermee wel zou gaan. ik sta er nogal sceptisch tegenover maar sta overal voor open. heeft er iemand ervaring mee of kent ie iemand met ervraing : zou jullie reacties erg op prijs stellen. liefs Lydia
He meis, Hier geen onbegrepen onvruchtbaarheid maar wel IVF in combinatie met acu. Ik werd er vooral rustig van en dat is iets wat ook heel belangrijk is. We hebben het 1 volle ronde geprobeerd maar helaas zonder resultaat. Ik heb er zeker geen spijt van en als ik inwendig weer heel onrustig zou worden zou ik toch weer naar mijn naaldenkoning gaan denk ik Ik zou zeggen: probeer het gewoon een paar behandelingen. Ervaar hoe jij het vindt en beslis dan of je er nog langer mee doorgaat. Verwacht niet dat hij/zij je zwanger maakt....als het toch lukt is dat super en fantastisch mooi meegenomen! Ik wilde zelf alles proberen...en dat heb ik nu zo onderhand wel gedaan.... Succes meid! Elmo
Mijn interresse is zeker gewekt met dit onderwerp dus blijf het zeker volgen. Heb zelf totaal geen ervaring hiermee, maar sta er wel voor open. Zie het vooral dat het me kan helpen juist rustiger te worden, dus als ik jouw ervaring lees Elmo is dit zeker de moeite waard om te proberen. Maar hoe kom ik aan een betrouwbaar adres? Ik ga hier in de buurt wel even kijken. Weet dat mijn vriend ooit in Nijmegen bij een zaakje is geweest en daar kruidenthee haalde. Ze deden daar geloof ik ook accupunctuur.
De telefoongids of internet kunnen je wel helpen denk ik. Misschien kan je ergens wel ervaringen lezen als je via Google gaat snuffelen... zelf vind ik het uitzoeken van dit soort dingen al een soort van bezigheidstherapie Als je maar bezig bent tijdens het wachten...hihi
Idd al een bezigheidstherapie op zich. Ik heb een adres gevonden in mijn eigen woonplaats...van de week maar eens bellen en kijken of het wat is, anders ga ik toch naar het adres waar mijn vriend al eerder is geweest.
de vriendin van mij schoonvader is acupncturiste dus vandaar. ze wil wel helpen hiermee. ik heb op internet gelezen dat het wel kan helpen. maar zoals je zegt elmo, ik denk niet dat dat me zwanger raakt. liefs lyd
Je hebt helemaal gelijk meid! Ik vond het trouwens soms best pijnlijk...kan best wel wat hebben en wil je niet bang maken hoor...maar sommige plekken... Soms werd het ook helemaal warm en dat lijkt me toch een goed teken. Laat je weten hoe het was? Mag via pb uiteraard! Succes, Elmo
zal ik doen maar er is een probleem ik ben bang voor naalden. volgens de vriendin van mijn schoonvader kan het ook zonder. maar goed ga haar wel ff belen van het weekend denk ik eerst even met manlief bespreken, die moet me wel bijstaan. maar ik geloof dat hij ook alles wel wil proberen, liefs lyd
Lijkt mij ook wel interessant . Ik ga ook eens informeren hier in de buurt. Ik ben wel naar homeopaat/iriscopist geweest .Deze man zat ook in Groningen. Ik kreeg drankje van hem ,helaas zonder resultaat.
Hoi Lydia31, Er zijn ook andere mogelijkheden naast acupunctuur. Er schijnt zoiets als Shiatsu (hoop dat ik dit goed spel) te zijn. Dit is net zoiets als acupunctuur maar dan zonder naalden, ze werken met drukpunten. Zelf ga ik binnenkort bij een Totaal Balans therapeut langs. Is voor mij de eerste keer, weet dus ook nog niet echt wat me te wachten staat. Iemand raadde het mij aan en baat het niet ..... Via google kun je hier wat meer informatie over vinden.
Ik heb gelezen dat het wel werkt. ik zou er niet zo snel voor kiezen maar als er niks anders is dan zou ik het ook proberen. succes en hopelijk wordt t een succes verhaal
Heb zelf acupunctuur gehad toen ik veel hoofdpijn had. Later ook voor vermoeidheid bij een homeopaat geweest in Heerenveen. Fantastische man met wondermiddeltjes! In drukke perioden kreeg ik soms een spuit met een soort energy boost. Voelde me als herboren (en net een junk )