TMobile kosten

Discussie in 'De lounge' gestart door Giltje, 3 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Hey

Ik heb sinds september een abo bij Tmobile, ging net eens online kijken naar mijn facturen.

Maand September 49,74
    Maand Oktober 24,66
    Maand November resterende beltegoed: 5,79

Ik heb gister heel even naar mijn vriend zijn mobiel gebelt en heb nu 5,79 tegoed over op mijn abo, echt ik snap er geen reet van :x waarom is de eerste maand zo verschrikkelijk duur =O ik bel amper, ik sms weinig, en dan gewoon bijna 50 euro kwijt! >.<

mijn standart abo is 25 euro permaand, heb zoeen internet dingest dat GRATIS hoort te zijn maar daar betaal ik dus ook al 8 euro voor :/ ik heb permaand 135 belminuten, is niet veel mar zoveel bel ik niet en dan nog hou ik niks over echt ik snap er geen hout van.

Meerdere die dit hebben bij tmobile?

2. MamaSaaf

MamaSaaf Actief lid

19 feb 2010
    141
    5
    18
    Nederland
    Het is inderdaad soms zo verwarrend. Heb daarom ook geen abo meer. Koop gewoon beltegoed. Is het op dan is het op. En is er geen geld meer voor beltegoed dan koop ik het niet. Met minuten ben je toch altijd geneigd te bellen als het "nodig" is al ben je dan allang over je minuten heen. En zo de hele maand door dan betaal je je blauw soms. Ik had echt rekeningen van boven de 100 euro. geen overzicht meer. Dus voor mij NOOIT meer een abo

3. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik zit er nog zoeen 2 jaar aan vast, maar als ik dit had geweten >.< had eerst een abo bij tele2, nooit problemen, maar omdat mijn vriend bij tmobile zat, wilde hij graag dat ik daar ook kwam.. nou dat is dus ook de laatste keer voor mij bah >.< ben al blij dat ik in die familie bundel zit, als ik met mijn zusters bel is het gratis gelukig, wat een gedoe zeg met die facturen echt duidelijk zijn ze niet :/

4. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    heel herkenbaar,
    manlief heeft ook een abo gehad bij t-mobile en had ook telkens rekeningen van 30-40 euro hij had een abo van 17 euro ofzo en kon best veel bellen en of smsen, maar elke maand zat ie erboven, hoe het kan.. geen idee want zoveel belt of smst ie niet. toen bij hi een abo afgesloten precies hetzelfde verhaal, nu een sim only en nog blijft hij hoge kosten houden, en hij belt nog minder als wat hij gedaan heeft, smsen doet hij bijna niet.

5. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    de eerste maand kan dat 50 euro zijn omdat je de oversluitkosten hebt betaald?

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

zou anders een specificatie vragen dan kun je zien waar naartoe hebt gebeld en gesmst. en kijken of dat klopt of niet. ook even bellen om te zeggen dat je internet gratis zou krijgen. als dat al niet klopt (je betaald namelijk terwijl dat niet zou moeten) kan het best zijn dat er meerder dingen niet kloppen, het bellen bijvoorbeeld.

ik heb al jaren t mobile en ben wel een tevreden klant eigenlijk. jammer dat je er nu al zoveel problemen mee hebt. hoop dat het opgelost word

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik een abo bij tmobile die ik niet meer gebruik, simkaartje ligt in de kast.
    Abo geld is per maand 19,75 maar krijgt elke maand rekeningen van 50 euro.. Rara hoe kan dat? Ze proberen het hier steeds af te schrijven van mijn oude rekening die gesloten is, heb al tig keer gebeld maar ja, veranderen doen ze niet hoor. Rekeningen krijg ik zelden en een herinnering ook niet?
    Maar goed een eerste herinnering kost 15 euro en een 2e komt er nog 30 euro bij. Dus dan al 45 euro bovenop de 19,75.
    En een herinnering of rekening komt niet hoor! Schrik je je weer het apelazerus als je ineens wel een brief krijgt.

Nee hier geen tmobile weer, veel te onduidelijk, onvriendelijk klantenservice, onlogische beredeneringen en belachelijke tarieven.

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    ik zit al jaren bij tmobile maar nooit problemen.
    Je zegt dat je Tmobile family hebt, daar betaal je 10 euro voor he. En gratis internet kan ik me niet voorstellen (of had je een actie?) want web n walk is 9.95 Per maand en anders betaal je gewoon wat je verbruikt.
    Welk abbonement heb je?
    Ik heb een relax, daar heb je geen belminuten/sms tegoed maar gewoon een all-in-one tegoed. Alles gaat daar dus uit, behalve tegenwoordig mms en bellen in het buitenland.
    Als je er niet uitkomt na het bekijken van je specificatie bel je ze toch gewoon even om uitleg te vragen?
    O ja, je zegt dat de 1e rekening zo duur was. Ik denk dat je 25 euro aansluitkosten hebt moeten betalen

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Meestal rekenen ze je abbonementskosten voorruit!;)

Dus dan betaal je 2 keer.;)

10. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik hbe dat ook hoor ik heb abbo 6,75 per maand zit 150 bel minuten in de eerste en 2de maand moest ik ineens 25 tot 35euro betalen
    terwijl ik nog minuten overhad

11. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Bij mijn moeder zelfde probleem.
    Ik weet wel een 'regel' die zij gebruiken wat betreft het rekenen van minuten. Stel je belt 1 minuut en 3 seconden, dan ben je dus 2 minuten kwijt. Iets in die richting is wat ik begrepen heb.

Maar dan nog verklaard dat niet de rekeningen die mijn moeder binnen gekregen heeft.

Heb om die reden ook geen abbo nergens niet, en koop beltegoed.

12. Giltje

Giltje Niet meer actief

ik heb een relax 20, betaal zoeen 20/25 euro per maand voor ofzo, krijgen de rekeningen niet binnen, wordt automatisch van ons rekening afgeschreven, en krijg alleen de facturen online te zien :/ leuk als je geen internet hebt ;)

maar dacht dat mij werd verteld dat je dan 135bel min hebt ofzo, stond idd aansluitkosten bij ja bij de eerste rekening, dan nog vind ik het verdomd veel :/ en de tmobile familie betaald me zus, dus kost het mij niks :D

maar die web n walk, betaal je daar ook voor als je hem niet gebruikt? want miij werd ook verteld dat je daar niet voor hoefde te betalen maar op factuur blijkt nou anders te zijn :/

wat ik eigenlijk nog steeds niet snap is dat ik nog zo weinig beltegoed voor deze maand over hebt de maand is net begonnen en heb nu al niks meer over, terwijl ik maar 1x heb gebelt :/

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    Bij mij word het ook automatisch afgeschreven, facturen moet ik online bekijken. Als je facturen thuis wil krijen moet je daar extra voor betalen.
    Bij mij gaat echt alles (smsm en bellen) uit mijn bundel dus dat is typisch. ook heb ik voor 2,50 een sms verdubbelaar (dus 2 sturen tegen het tarief van 1)
    Web n walk is vast 9.95 per maand, ongeacht of je het gebruikt of niet.

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

had je toen ook geen nummers buiten je bundel gebeld? niet alle nummers (bedrijven, servicenummers enz) vallen binnen je bundel, daar betaal je apart voor. doe maar een gok hoor!

15. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.815
    4.194
    113
    overigens, als ik mijn factuur online bekijk kan ik ook direct de specificatie bekijken.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hier ook ellende met tmobile, zo ineens 100 euro, dan krijg ik weer 45 terug, dan weer 46 betalen.
    Ik ze morgem maar even bellen snap er helemaal niks van

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Meld je aan bij my t-mobile, dan kan je je factuur online bekijken.
    Dan zie je direct wat er buiten je bundel is gebeld, hoelang je naar wie hebt gebeld enz.

18. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    punt mis service nummers bel ik via huis teleofon dan krijg ik geen kosten van me mobiele telefoon erbij zoals als je 0900 nummers bel komt daar 1 euro nog wat overheen voor mobiele kosten
    dus dat bel ik via de huis telefoon
    buitenland kom ik niet hahahaha

19. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik heb ook T-mobile en ben heel tevreden hierover. Ik hou altijd belminuten over en echt alles gaat van mijn bundel af. Als ik veel minuten over heb, dan bel ik eens 45 min naar mijn moeder in Belgie, dan heb ik alles weer opgebruikt.

Ik heb ook altijd een factuur van €30, nooit een ander bedrag. Dit is de eerste provider waar ik heel erg tevreden mee ben.

20. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik heb overigens het abonnement Flex 30 voor 2 jaar.

(een uur bellen naar mijn moeder kost ongeveer €25)

Deel Deze Pagina