bospop is 9 juli in weert,met oa JOHN FOGERTY,CRANBERRIES,DE DIJK,muziek waar ik van hou. zou er graag heen gaan,alleen weet ik niet of ik dat ga redden ivm de bevalling. 5 juni was BON JOVI,ben ik helaas niet geweest....
Het beste concert van dit jaar is al geweest... Faithless in Paradiso (Amsterdam)! Compleet, maar dan ook compleet uit mijn dak gegaan. Wat een feest! 8) Verder staat Dance Valley hier nog op het programma, en misschien Mystery Land. Verder nog niets (maar er zal vast nog meer bij komen).
Bedankt voor de tip van Sting! Direct kaartjes gekocht voor 16-10. Mijn man is al jaren een grote fan, en wilde hem heeeel graag eens live zien. Hij was dan ook als een kind zo blij toen ik hem er mee verraste!
Dit jaar voor het eerst het concert van Guus Meeuwis gemist. Volgend jaar zijn we er weer bij. Dit jaar nog wel een concert op de planning maar niet in Nederland. Mijn vriend is grote fan van U2 en die treden in september op in Brussel.
Wij gaan morgen naar Muse. Wil zo graag nog naar Rock Werchter maar dat zit er denk ik dit jaar niet in. "vroegah" voor onze dochter er was gingen we veel naar concerten, ach nu zing ik alle liedjes van K3 mee
ik ben zelf twee keer naar jan smit geweest en vondt erg leuk. die komt die jaar weer met zijn tour, de dance tour is ook erg leuk is gratis, uu hier in leeuwaren is er in oktber puur hollands met allemaal bekende artiste. en we gingen ok wel naar trance energy. maar die is al geweest.
Wow Maartjev.... Dat heb je goed voor elkaar! @ Shaddixxx & Mamvannu... Dat zijn ook mijn gedachten haha Helaas moet ik lowlands ook dit jaar aan mij voorbij laten gaan... Om nu in mijn kraamtijd meteen die kant op te gaan??? Ben nog wel naar Peuple de 'lHerbe & Tom McRae geweest tijdens mijn zwangerschap... Maar heb laatst Boysnoise laten schieten.. Toch te veel bass & volume voor mijn buik (en achteraf de filmpjes gezien... het publiek ging LOS! daar had ik niet tussen durven staan) Fun Lovin Criminals staan in Sept in de tivoli.... Hoop dat dat t laatste concert is dat ik ga missen (vriend gaat wel) Volgende interessante toch maar kaartjes voor halen!
Ik wilde zoooo onwijs graag naar Alicia Keys afgelopen 8 mei maar helaas....ik was te laat met kaarten voor goede plaatsen dan. Ben al 2x eerder geweest in 2008, geweldig is zij!! Verder zou ik graag nog een keer naar Maroon5 willen alleen dan wel met zitplaatsen waren ook erg goed in 2007. John Legend en Michael Bublé staan hier sowieso nog op het lijstje.