Ben ook benieuwd hoe t nynke vergaat! Geen bericht is goed bericht?? Wat is het hier rustig? Ik hoop natuurlijk dat iedereen zich lekker rustig houd met deze hitte... Geloof niet dat ik zo graag zou willen bevallen Maar goed, zwanger zijn met dit weer ik ook niks! Ik leef tussen zwembadje in de schaduw en binnen op de bank met een grote ventilator voor mijn neus Er staat ook weer iets te bloeien waar ik niet tegen kan volgens mij, want mn hooikoorts wordt met de dag erger! Alsof ik het al niet benauwd genoeg vond
Hier vandaag uitgerekend.. vanmorgen de slijmprop verloren en vandaag pijnlijkenweeen die heel af en toe eens op komen dagen.. ik ben benieuwd! hopelijk zet het door vanavond wil uk nou wel graag eens zien en in deze hitte word ik gek met me dikke buik.. hier ook hele dag al op de bank met ventilator voor me neus.
Hey, wat een hitte he? Hebben jullie ook zoveel last van vocht? Mijn voeten zijn echt mega. Pas mijn slippers nog amper. Haha. @tasJaaa, spannend zeg. succes
Hm, nee over vocht kan ik niet klagen... ik zweet me te pletter. Hup hup tasja... Gelukkig is het buiten aan het afkoelen
Tasjaa ik hoop voor je dat je snel mag bevallen. Ik ben weer thuis. Krijg nu twee keer in de week thuis monitoring. Ctg van vandaag is goed en bloeddruk ook. Heb wel medicatie voor bloeddruk en weeremmers. Hopelijk blijft meneer nog even zitten. Het warme weer werkt ook niet echt mee Bedankt voor jullie berichtjes. Hoe ging de test firsttimemom?
Ik ben vandaag lekker naar het strand geweest met m'n honden en vriend. Lekker de zee in en uit, en dat een paar uur lang. Zo veel beter uit te houden dan in m'n achtertuin Zelfs de honden waren helemaal happy dat ze konden afkoelen in de zee Wel even vergeten dat ik niet zomaar even op m'n handdoek kan gaan liggen, dus even behelpen met zitten.
Hoi dames, Ik kom me ook even melden tussendoor Ik heb zo lang zitten meelezen in dit topic, en maar aftellen dat ik hier ook kon gaan meeschrijven haha.. En nu kan het dan Ik voel me redelijk.. Heb last van bi, en tja nu ook van het warme weer.. Echt enorme opgezwollen voeten! Mijn handen ook, draag daar snachts nu ook een polsbeschermer voor.. En verder maagzuur..bleeeegh En het slapen wil ook al een tijd niet meer echt lukken.. Zowel door de pijnklachten, danwel nu door de hitte.. Maar goed, ik klaag gewoon flink op z'n tijd en dan lucht dat ook weer op haha.. Ik kan me trouwens ook nog echt niet voorstellen dat er dalijk echt een kindje uit mij gaat komen.. klinkt misschien heel stom.. Maar weet gewoon echt niet wat ik allemaal kan/moet verwachten.. Dit is ons eerste kindje, dus alles is nieuw. Nou, dit is even een stukje over mij.. En ik lees graag met jullie mee en ook aftellen natuurlijk!
Haha, ik zie het topic voorbij komen en besef ineens dat ik hier ook mee mag gaan schrijven. Gezellig. Voor mij nog wat langer aftellen dan voor sommige anderen. Hier ook een BI klant, helaas, maar ja het went op de een of andere manier. Ik had het al HEEL vroeg in de zwangerschap, erg jammer maar goed het is niet anders. Ook lekker vocht vasthouden e.d. Maar ja wat wil je met dit warme weer. Verder gisteren te horen gekregen dat Beeb aan de grote kant is, dus krijg volgende week een groeiecho. En ik moet een bloedsuiker dagcurve laten prikken. Dus ik ben benieuwd. Ben ook heel benieuwd wat er gaat gebeuren als de baby daadwerkelijk te groot is. Maar goed dat zullen we even af moeten wachten. Verder geniet ik nog volop van het zwanger zijn, en vind ik het best wel snel gaan. Gek idee dat ik over 7 weken al mag bevallen... hoewel het natuurlijk ook nog 12 weken kan duren. Ik wil graag thuis bevallen, het liefste ook nog in een bad. Maarja eerst maar afwachten wat de echo en bloedsuikers gaan doen. Misschien moet ik dan wel in het ziekenhuis. Nouja het beste voor de baby natuurlijk. Succes met de laatste loodjes meiden! (voor de echte hoogzwangere dames)
Al vanaf gister eind v.d middag weeen! onregelmatig maar wel elk kwartier.. nu sinds 2 uurtjes zijn ze wat regelmatiger en zeer pijnlijk moet ze echt weg puffen en op me tanden bijten soms moet k ervan huilen omdat k t amper vol hou.. ook hele nacht wakker geweest door huis heen gelopen weet me geen houding te geven.. ik denk bel toch maar de verloskundige nu.. word er gezegd dat ik pas weer mag bellen als ze echt heftiger worden pijnlijker langer duren en ik bloed of vruchtwater kwijt ben!! ze vond me niet klinken alsof ik elk moment kon gaan bevallen.. t zal wel voorwerk zijn of voorweeen... moet paracetamol nemen.. ik ben hier dus echt niet gerust op.. ze doen echt "pijn" en wat heb ik die weken hiervoor dan gevoeld dacht dat dat voorweeen waren? die menstruatie gevoel wat ik soms had.. wat denken jullie hiervan ?
O maar dat is helemaal niet prettig... Dat ze ook niet wil komen om jou gerust te stellen. Probeer te ontspannen,desnoods een lekkere warme douche,massage,warme pittenzak. Heb je het in de rug of in de buik? Probeer echt te ontspannen hoe moeilijk ook maar dat hielp me wel. En als jij straks weer denkt dit trek ik niet dan bel je weer hoor. Zij hoort er voor je te zijn.
Tasjaa, probeer de douche eens idd. Lekker warm en dat ontspant misschien. En anders gewoon weer bellen. Even komen kijken mag geen moeite zijn zég. Nieuwe dames: welkom Deb hoe gaat het met jou?
In me buik al voel ik t soms ook wel behoorlijk in me rug.. ik heb de tijden na het telefoontje opgeschreven en het is al ruim 1.5 uur binnen elke 5 minuten .. om 10 uur heeft een andere verloskundige dienst een hele leuke dus ik hoop t tot dan nog ff vol te houden dan ga ik meteen bellen om 10 uur.. en in die tijd ga ik onder de douche.. want k denk als k onder de douche ga staan ze meteen nog sterker worden en sneller gaan.. wat een gek idee dat wij vandaag ons tweede meisje dan eindelijk gaan zien! tenminste dat neem ik wel aan nu hihi .. thanks voor jullie reacties jullie horen nog wel van mij
Hihi Nynke, die tests gingen verschrikkelijk... Maar goed, het is voor een onderzoek, en ze weten dat ik zwanger ben! Dus dat ik minder scoor op concentratie zal wel duidelijk zijn! Was compleet gekookt na 3 uur, heb 1,5 uur liggen slapen daarna! Fijn dat jij weer thuis bent! Zij het met medicatie... Beeb nog lekker even laten zitten hoor! Hier wakker geworden met de geur van zomer-regen! Het regent niet echt veel (althans niet de moeite voor mn tuin) maar het blijft lekker spetteren, en het ruikt heerlijk!! Daarnaast vind ik het ook wel lekker dat het nu even zo lekker koel aanvoelt! Alles lekker open gegooid dus! Nou Tasjaaa, ik hoop dat je inmiddels wel serieus wordt genomen door je VK, of anders dat de "weeën" zijn opgehouden... Want het is natuurlijk niet leuk als je zoveel pijn hebt, en het ofwel voor niets is, ofwel je niet serieus wordt genomen! En anders gewoon nog eens terugbellen hoor meis! Ze krijgen er toch voor betaald of niet! edit: Had je berichtje nog niet gelezen, hihi! Zo te horen gaan jullie inderdaad je kindje ontmoeten meis! Zet hem op!
Pfff in de rug,dat had ik ook ..die vond ik erg moeilijk op te vangen... Oké nog een uur doorbijten,hoe belachelijk ook,en dan weer bellen om 10u. Hopelijk komt jullie kleine snel...heel veel succes
Nou ja Tasja, wat raar zeg dat ze niet even komt. Bij mijn tweede rommelde het al een uurtje of twee, wist ook niet of het weeen waren en toch had ik al 5 cm ontsluiting. Het voelde echt anders dan de eerste keer. Je belt niet voor niets, dat moeten ze serieus nemen. Succes, want het gaat vast doorzetten nu!
Hup hup Tasjaa Bij ons is het vannacht stevig beginnen onweren deed wel deugd... al bleef het binnenshuis behoorlijk warm. En het aftellen begint me tegen te steken... enige bezigheidstips ?? Nu het wat afgekoeld is, kan ik nog wel eens opkuisen en zo... maar als jullie leuke ideetjes hebben, shoot
@tasjaa ik hoop dat het mooi gaat doorzetten nu. Zet hem op! @firsttimemom: ik snap dat je doodmoe wordt van een test als dat zeg. Nu weer klaar en verder met beeb bezighouden. Je kan er toch niets meer aandoen. @Judith: hoe is het met jou?
Het kwartje valt eigelijk nu pas, Ik mag ook meedoen!! haha! Eingelijk best raar dat het ''nog maar'' tien weken zijn. Ik weet nog goed toen ik 10 weken zwanger was, ik dacht toen echt van, 30 weken, dat duurt nog eeuwen!!! Maar de weken zijn echt omgevlogen. Gaat eigenlijk heel goed met me. Ik ben nog lekker aan het werk, en blijf als het goed is lekker doorwerken tot 36 weken. Heb gelukkig geen kwaaltjes en alles is goed. Of ik thuis of in het ziekenhuis wil bevallen weet ik nog niet, het heeft allebei zijn voor en nadelen. Morgen heb ik een groeiecho, kan ik weer even naar ons kleintje gluren!