Tasjaa, heb je alweer gebeld? Ik ben reuze benieuwd. Hier nog geen druppel regen gezien, er staat wel wat meer wind maar afkoelen doet het niet. Ik heb de was maar buiten gehangen, droogt het tenminste lekker snel
Ik denk dat tasjaa toch echt aan de gang is! Spannend hoor! Zet m op! Wij gaan zo lekker lunchen bij mijn schoonzus! Hier is de regen ook weer opgehouden, t was maar 1 mm, en t leek even lekker opgefrist... Maar nu begint t vreselijk benauwd te worden! Krijg er in ieder geval meteen hartkloppingen van! bahbah! Nou ja, t is ook nooit goed natuurlijk
Yeah. Vandaag 30 weken, dus ook voor mij dr laatste 10. Kijk er naar uit! Hoop dat de weken snel gaan. Nog 5 weken werken.
Vanmiddag om 15:42 is onze prachtige dochter Elisa geboren! Vanmorgen om half 12 kwam verloskundige toch maar even kijken.. ze zij dat t alleen maar voorwerk was en heeft me toen een beetje kunnen strippen.. ik dacht al bij mijzelf.. woow als dit nog maar voorwerk is hoe is het straks dan?? want ze waren echt niet weg te puffen!! een uur later barste ik in tranen uit ik hield het niet langer dus heb haar weer gebeld of ze langs wilde komen omdat ik zo iets had van tot hier en niet verder of nu pijnstilling in ziekenhuis of jullie leiden me maar in als t maar heel gauw komt! Nou de verloskundige was nog niet binnen of er kwamen helse weeen.. hup getoucheerd en zat op 5 cm al! toen heeft de verlos ons zelf naar ziekenhuis gereden omdat t zo snel ineens ging en heftig was!! ik was om 6 uur al weer heelhuids thuis zelfs zo snel is het allemaal gegaan! nu ligt ons kleine heerlijke meisje in dromenland wat een wonder! succes voor alle dames die nog moeten zet hem op!! liefs natasja
Proficiat tasjaa!! En wat een mooie naam! Geniet maar lekker van je kraamtijd en elkaar! Fijn dat t zo vlot is gegaan toch!
Gefeliciteerd! Super hoor. Goed dat je toch weer gebeld hebt. Zou het wel een keer aangeven dat ze eerst niet wilde komen,vind t nog steeds niet kunnen. Maar nu eerst lekker genieten.
Gefeliciteerd Tasjaa. Gisteren visite gehad van twee zp vriendinnen,hun partners en kids. Erg gezellig geweest. Zo bijzonder dat ik zelfs in zuid Frankrijk visite mag ontvangen. Nu kapot maar het was het waard.
Tasjaa: gefeliciteerd met jullie kleine meid!! Gisteren zo iets raars gevoeld, het leek op spierpijn maar dan alleen aan de gehele rechterkant van mijn buik, zou dit bandenpijn kunnen zijn? Ik moet vanmiddag weer voor controle naar de gyn, zal het eens aan hem vragen. Hier gisteren geen druppel regen gezien, alleen maar zon, en nu is het alweer warm en zonnig. Heb alvast de coolband en coolmat voor mijn oude hondje in de vriezer gelegd, het arme beesie heeft het nog zwaarder dan mij.
goedemorgen dames. @tasjaaa, gefeliciteerd. @hier, alweer 27 graden. Pfff. Ik ben blij dat we morgen op vakantie gaan. Nog wel warm, maar dan is het lekker niks doen. In huis ga Ik toch altijd wel bezig. Tot Ik weer nat ben van het zweet en buiten adem ben. @piepie, Misschien vind je hondje een natte doek om zijn nekje ook wel lekker. Mijn mama doet dat ook met de hondjes, vinden ze heerlijk (1 Jack russell en 2 husky's)
Ior: natte doekjes kan ik wel voor mijn andere hondjes gebruiken, bedankt voor de tip! Ik heb hier ook zo'n schelp staan ( zo'n ding voor kinderen ) gevuld met water, maar daar gaat alleen de boerenfox in, de rest is bang om natte pootjes te krijgen Morgen heb ik een bruiloft, ik hoop dat het een beetje om uit te houden is de hele dag. Ik had bedacht om na de huwelijksvoltrekking en de koffie even naar huis te gaan en dan terugkomen voor het feest s'avonds....we gaan varend feesten. de party boot ligt hier 300 meter verderop
Hier vanochtend een heerlijke plaatstelijke bui gehad, toch wel lekker 4 mm regen ofzo! Heerlijk net met de hond en manlief een blokje om in de regen! Het is nu heerlijk 21° buiten, maar als de zon zo weer doorbreekt zal t wel vreselijk benauwd worden Onze hond is hartstikke zot, die gaat met dit weer nog in de zon liggen! Ik heb m wel kort geschoren dit keer (maltezer kruising, haar dus, geen vacht). Ik maak zn oren nat (daar kunnen honden goed door afkoelen). En als t te gek wordt, neem ik m gewoon even mee mn zwembadje in hoor! Gisteren had ik eigenlijk maar een nare dag... Hartslag schoot zelfs in rust steeds naar de 120 slagen per minuut... Veel harde buiken en erg benauwd nog even getwijfeld de vk te bellen, maar morgen controle dus vraag t dan wel ff! Vandaag alweer 34 weken! Gisteren de box in elkaar gezet, ben er helemaal blij mee! (tweedehands, maar weken terug geverfd, met grote lade eronder ) Ik heb zelf een mobile gemaakt, met muziekdoosje en draaimechanisme. Vilten figuurtjes in grijs en fuchsia, die moet er nog boven en dan kan ons meisje erin! Over een week of 3 hoop ik
Ik heb net welgeteld 5 grote regendruppels geteld, nu schijnt het zonnetje weer....pfffff. Vanmiddag op controle bij de gynaecoloog geweest. Hij vond mijn bloeddruk aan de hoge kant ( 160 over 90 ) mijn urine werd direct nagekeken maar daar was niets mee aan de hand. Ik moest ook bloed laten prikken, en morgen moet ik terugkomen om aan de ctg te liggen en daarna weer bij de gynaecoloog te komen, dit i.v.m. die bloeddruk. Ik zei me goed te voelen, alleen last van de warmte en ik hou veel vocht vast. Ongelooflijk wat voor muts ik ben, ik vroeg aan die gynaecoloog of ik dan s'ochtends geholpen kon worden i.v.m. mijn achternichtje haar bruiloft morgen. ( zij werkt in het zelfde ziekenhuis op de hartfunctie poli, en haar moeder als voedingsdeskundige op verloskunde ) De gyn kon ze allebei en zei dat ik s'ochtends kon komen.....om een ziekenhuis rel te voorkomen, hahahaha Wel gaat hij morgen het over het inleiden hebben aangezien de lunch tolerantie test van vorige week te hoog was uitgepakt, insuline voor die 3 weekjes was ook geen optie meer...vandaar het inleiden
Nou fijn toch piepie! Weet je straks meteen waar je aan toe bent!! Hoe is het eigenlijk met je kies??
Ooh die rot kies, de pijn is nu wel een stuk minder maar ik kan nog niet kauwen aan die kant want daar is het nog te gevoelig voor. Ik kreeg vandaag ook de kostenberekening binnen van die tandarts: 825,71 Ik vind dat niet normaal, en ik moet dit uit eigen zak betalen want mijn verzekering vergoedt maar 500 euro per jaar en dankzij het geklungel van mijn eigen tandarts zit ik al aan dit bedrag Maandag moet ik weer op controle bij die tandarts, nu maar 10 minuten en dan hoor ik wanneer hij het af gaat maken. Ik ga toch vragen of ik echt zo duur uit ben want vorige keer zei hij dat het me 500 of 600 euro ging kosten, maar ja ik hoor nu iedere keer andere bedragen.
@piepie: wat een ellende met die kies Hebben jullie ook zo'n last van zweet aanvallen? Vooral in de avond en nacht is het vreselijk. Zweet druipt van mijn hoofd af dan. Zo vies. Ik wacht tot te vk komt voor ctg en bloedduk hopelijk is alles in orde.
Nou Piepie... Wat een bedrag! En daarvoor nog zoveel pijn ook Misschien kun je in termijnen betalen?? @Nynke, geen zweetaanvallen (klinkt als opvliegers, kan wel hormonaal zijn) maar wel aanvallen van benauwdheid met hartkloppingen. Schiet mn hartslag in rust ineens omhoog naar 120 slagen per minuut. Denk dat t van de warmte/vochtige lucht komt. Zo naar de VK, dan vraag ik t ff na. Hopelijk bij jou ook alles goed! @ Tasjaa, al een beetje gewend aan jullie wonder? Ik ben stiekem wel een beetje jaloers, maar het is nog echt te vroeg voor ons meisje... @ Ego, werd vanochtend wakker van een stortbui, die helaas maar 20 minuten duurde, tuinkussen lagen nog buiten... Manlief was niet wakker te krijgen, dus ik ben maar naar beneden gewaggeld Manlief bleek nogal slecht geslapen te hebben omdat "iemand" (hij noemt geen namen, de schat) heel hard heeft liggen snurken en knarsetanden Zo naar de VK voor controle en liggingsecho, ben echt benieuwd! Ik hoop dat mevrouw netjes vast ligt met der bol beneden, al voelt t zo wel! (geen vergelijkingsmateriaal of ervaring, maar toch voelt t zo, snappen jullie ) Fijne dag allemaal!
's Morgens is mijn bed precies een zwemvijver... dus ja... heb ik enorm last van. Voordeel is wel dat ik iets vaker mijn lakens kan wassen en drogen met dit warme weertje Behalve vandaag, want nu is het hier heerlijk aan het regenen... hallelujah