@moradora Ik ben dus niet de enige die zo stom is... Mijn schoonmoeder komt morgen (als het niet weer zo warm is) om te helpen in het huishouden. Schaam me rot hoe me huishouden er nu bij staat, dus ook vanmorgen druk in de weer geweest... Alvast de stofzuiger erdoor, de was weggewerkt, toiletten schoongemaakt, en nog even de keukenkastjes, slaapkamer en badkamer gefatsoeneerd... En nu op de bank liggen met overheerlijke steken in me buik! @Jane1981 Voor zover mij iedere keer verteld wordt is dat helemaal niet erg. Je kan hem eerder ook al verliezen en niet eens iedereen heeft het door als hij verloren wordt.
Ik hoorde dat er veel vrouwen hun slijmprop verliezen en dat het niet erg is. Ik zou het natuurlijk wel melden bij je vk.
ohhh ik lig weg te zweten in bed, Pff wat is het warm.... Wel goed nieuws meiden, kleine ligt met zijn/haar hoofdje in me bekken is mooi ingedaald. Ikke blij! Word geschat op 7 pond, volgende week nog een controle. Week erop op donderdag, controle en meteen strippen. Gaat dat niks opleveren dan word ik de 19de aug ingeleid.... Vind nu zo spannend worden, heb er zin in...komt dichtbij ineens. Hoop dat jullie een beetje kunnen slapen, hier gaat het niks worden denk ik Welterusten iedereen x
Weer wat nieuws, pijn in mijn boven rug Dat kan ik er ook nog wel bij hebben Het lijkt net of er iemand een riem om me heen heeft getrokken, onder mijn borsten en over mijn bovenrug Nu heb ik dus letterlijk van top ( kiespijn ) tot teen ( dikke olifant poten ) pijn Normaal mankeer ik echt nooit wat, en nu heb ik allerlei kwaaltjes En slapen lukt me ook maar niet, weet niet hoe ik moet liggen.
Piepie: zit de pijn in je rug of ook echt onder je borst? Een band gevoel kan een teken van zwangerschapsvergiftiging. Heb je ook hoofdpijn, zie je sterretjes? Hou het in de gaten hoor.
De pijn zit in mijn rug en onder mijn borst, ik heb 3 uurtjes geslapen en werd wakker van de bekende pijn in mijn onderrug en heupen. Ik zie geen sterretjes en heb ook geen hoofdpijn gelukkig, ik heb het alleen zo benauwd, diep inademen kan ik even niet. Ik had zoveel plannen voor vandaag maar ik ga toch maar weer even liggen zometeen En de warmte helpt ook niet mee, op buienradar zag ik een fikse bui over het zuid oosten van het land voorbij trekken, ik woon precies op de grens van zuid naar noord in het westen.....geen verkoelende bui hier
Piepie ik heb gisteren avond vannacht precies t zelfde gehad. Echt heel vervelend. Nu nog wat na pijn maar te doen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/images/styles/zwanger/attach/jpg.gif Deze wilde ik jullie niet onthouden! Hopelijk kunnen jullie er net zo om lachen als wij bij het maken van de foto
Leuk ftm! Zo, vandaag een betere dag qua weertje. Sowieso relaxed dagje met man thuis. Kindjes superlief. Heerlijk dus! Al een tijdje geen babynieuws gezien. Ben benieuwd naar de volgende!
Oja, vadaag trouwens ook de babykamer ingericht. Voor zoon een nieuwe kast gekocht die nu ook dient als commode. Hij doet het goed in zijn peuterbed, dus ledikant in de babykamer gezet. Morgen lampje en plankke ophangen. Het wordt weer een leuk kamertje. Kleertjes gewassen en opgeruimd. Geeft een fijn gevoel!
Ik hoop het, met al die vage pijntjes ( tintelende vingers, pijnlijk bekken, dikke voeten, pijn rug en buik, e.d ) mag ie van mij komen ) Hoop wel na dinsdag want dinsdag kan ik mijn camcorder gaan halen! Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis voor een groei echo, en dinsdag weer ctg, lab en urine en daarna naar de gyn. Ik hoop dat ik niet ingeleid hoef te worden want afgelopen woensdag woog de baby 2750gr en dat was uitzonderlijk netjes voor iemand met zwangerschapssuiker Ja je moet er wat voor over hebben, maar na de bevalling ga ik lekker los....pannenkoeken met poedersuiker, ijskoude cola, een lekkere tompouche, de grootste aardbeien milkshake die er is....njammie njammie
O ja, sorry lotteke ! Groot gelijk om jezelf dessertgewijs te verwennen na de bevalling. Laten we hopen dat de kleintjes mooi op tijd komen. Heb echt geen zin om over tijd te gaan, of toch niet veel Bij een 1e zou het allemaal wat langer duren, hopelijk niet... Hmmm misschien moet ik eens een poll opstarten xx
Nou nou, wat een nacht, 4 keer plassen en dan steeds weer in en uit bed klimmen en mezelf weer installeren in een houding die slaap-baar is... Veel te vroeg toch maar uit bed, had honger... Daarna uren misselijk op de bank met darmkrampen Nu toch maar een fatsoenlijk ontbijt tot me genomen en weer op de bank... Hopen dat dit niet de hele dag zo blijft Meisje is ook maar rustig vandaag... Ze beweegt wel, maar veel minder dan normaal, misschien ook last van mijn krampen?? Nou ja, ik wens jullie allemaal een fijne zondag, ik ga nog ff plat
Hè meiden even een vraagje, hoe zat dat ook alweer met harde buiken? Ik heb vanaf 3 uur vanmiddag in de gaten dat ik er steeds last van heb. Sinds 3 uur al een keer of 7 denk ik? Wat kan dat zijn? Voorweeen? Is toch niet erg om te hebben toch harde buiken? Doe trouwens niks zit gewoon lekker buiten Groetjes x
Harde buiken kunnen over door komen, zelfs door een drukke beeb Als ze zeer gaan doen, of met regelmaat komen moet je even je vk bellen! Verder kan t zeker geen kwaad!