Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    sorry dees moet er ff uit:

IK BEN HET BEU!

2. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik leef met je mee!! Morgen weer gyna toch ? Succes!!

3. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vandaag nog een keer lekker naar het strand geweest, deze keer met vrienden en onze honden natuurlijk. Heerlijk afgekoeld in de zee:)
    Morgen maar weer in het kleine zwembadje dippen, als ik maar afkoel:)

4. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    jup jup :) Morgen terug gyna :)

ze gaat sowieso terug proberen te strippen :)
    Deze keer ga ik per ongeluk tegen haar gezicht stampen! Het helpt voor geen hol en doet zoveel pijn! Sorry dokter, zijn men reflexen! ^^

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen.

Hier een but nacht gehad. Steeds wakker moeten plassen en niet meer kunnen slapen:x Buik is onrustig en beeb erg rustig :( gelukkig komt de vk vanmiddag voor ctg.

Fijne dag allemaal.

6. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
  7. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    Zie net je ander topic

Spanneeeeeend
    Succes he :D

8. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    mijn meisje zal er morgen zijn ;)

9. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Leenken ik hoop t voor je. Maar inleiden kan ook langer duren. Of heb je al ontsluiting

10. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    een week geleden 1cm.. normaal kreeg ik vandaag nog onderzoek maar nog geen gyna gezien ><

11. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Succes morgen leennken

12. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Inderdaad veel succes Leennken!!

Ik kom net thuis uit het ziekenhuis, ik dacht dat ik alleen voor een echo ging maar ik moest naar de verloskamers voor een ctg:( Gelukkig was er niets aan de hand, maar ze hebben liever het zekere voor het onzekere:) Morgenochtend moet ik sowieso aan de ctg ( dat stond al gepland ) en heb ik een gesprek met de gyn. Van mij mag de kleine nog wel lekker blijven zitten hoor, maar door die stomme zwangerschapssuiker is niets meer zeker.

Ik heb trouwens mijn onderarmen verbrand vandaag, normaal gesproken smeer ik me altijd in met factor 20, en vandaag heb ik niet gesmeerd....ja hoor, rood!:(

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Oooh dus je kan ook mama worden morgen, piepie !!
    En de zon brandt nogal, maar gelukkig wordt het vanaf morgen beter.
    Deze avond een tijdje héél lichte voorweeën gehad. Ik ben nog niet onder de indruk. Ik heb ze vooral als ik neerlig. Nu ik aan mijn pc zit, voel ik niks meer.
    Geduldig blijven, dus !
    Succes morgen, iedereen !

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Spannend Leennken. Ben benieuwd hoe het gaat.

Nynke hoe was de ctg?

Piepie succes vandaag!

Bleghhhhh ik ben het even zat allemaal. Het is lastig om rustig aan te doen met de andere kids. Vannacht weer nauwelijks geslapen omdat het zo warm blijft boven. Verschrikkelijk. Wel 8 keer naar de wc geweest.
    So, ff klagen hoor.

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Succes leennken en Piepie.

Ctg en bloeddruk bijde goed.

Hier ook een rotnacht Judith. :(

16. Ior

Ior Niet meer actief

Hey dames.
    Hebben jullie tips voor mij?
    Sinds gisterenavond hevig aan de diarree en nu ook misselijk. Voel me echt belabberd daardoor. Wat kan Ik er tegen doen?

17. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    iemand tips tegen opgezwollen voeten? mijn linkervoet is echt superdik (vocht) hou ze al zoveel mogelijk omhoog maar af en toe moet ik toch lopen en dat doet echt pijn netals ze stil houden trouwens.

ik heb last van bekkenpijnen maar had er snachts nooit last van, kon me er ook niks bij voorstellen tot vannacht. wow! heeft iemand daar nog tips voor? heb met een kussen tussen mijn benen geslapen en en pcm genomen maar hielp niet echt.

18. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vrijdag weer terug naar de gyn, dan gaan ze beslissen of ze mij gaan inleiden, dan ben ik precies 39 weken ( banner loopt 2 dagen achter ) Ik hoef niet ingeleid te worden, maar ik heb denk weinig te zeggen:( Ik hou te veel vocht vast en dankzij die zwangerschapssuiker stopt het bloeden wat moeilijker bij me.

19. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik heb ook van die gigantische voeten, de linker is bij mij ook meer gezwollen. Niets helpt, ook een teil koud water niet, ja het verlicht de pijn een beetje maar de zwelling word bij mij niet minder. Ik heb ook van die gigantisch opgezwollen vingers en handen, kan ze niet eens meer buigen:(
    Tegen de bekkenpijn weet ik ook niets, na 3 uurtjes te hebben geslapen word ik wakker van de pijn, kussen tussen m'n benen helpt ook niet.

Deel Deze Pagina