Sterkte Cindy! Hopelijk werkt de kleine een beetje mee evenals je baarmoeder en heb je snel je kleintje in je armen!
Zet hem op cindy. Houdt vol, probeer zoveel mogelijk je rust te nemen. Die energie Heb je straks hard nodig.
spannend cindy. Hopelijk doet de gel nu wat meer. @hier, echt superheerlijk geslapen van half 12 tot 8 en alleen om half 3 en half 7 ff wakker geweest om te plassen. Maar direct in slaap gevallen. Kreeg van mijn schoonmoeder als tip om vlak voor je op bed gaat een appel te eten en een glas warme melk te drinken. Nou, dat ga Ik nu dus elke avond doen. gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend? Hier Misschien een tent gekocht. vl is nu kijken. Als het doorgaat gaan we hem straks opzetten. Hihi. Fijn weekend allemaal
Ik lees nog steeds mee, maar het lukt niet altijd om te reageren. Nieuwe mama's gefeliciteerd, geniet van jullie kleine wonder. Alle mama's to be, heel veel sterkte met de laatste loodjed
Hier ook eindelijk weer een "normale" nacht! Twee keer plassen, maar wel meteen weer in kunnen slapen gelukkig! Gisteren was ik zo kapot, ik kon alleen maar liggen, van zitten en staan werd ik al duizelig. Manlief heeft dus gekookt en mij lekker verwend! @Cindy, succes weer vandaag meis! Ik hoop snel op goed nieuws! Ik weet even zo snel niet meer wie er schreef over veel harde buiken en tips om t door te laten zetten... Ik heb dat ook regelmatig, uren aan een stuk harde buiken om de 6 of 7 minuten (niet pijnlijk) na een douche of nachtje slaap nemen ze weer af... Volgens de VK heeft het nog niets te maken met een bevalling, alleen voorwerk. (helaas!) Nou meiden, ik hoop een fijn weekend voor iedereen!
Ik weet niet of je al ontsluiting hebt. Ik had dat al wel n paar weken. Ik weet niet of het de bevalling in gang heeft gezet toen, maar wij hebben sex gehad. Met zaadlozing, ik heb mijn hele zwangerschap door zin in sex gehad. Ik heb mijn man nooit horen klagen. Toen we wisten dat ik ontsluiting had van 2cm,hadden we er bewust voor gekozen dat hij niet meer in mij klaar mocht komen, want stel dat.... Maar op de ochtend voordat mijn vliezen braken had ik zo iets van wat kan mij het schelen, straks kan het n aantal weken niet... Vrij snel daarna zijn mijn vliezen gebroken.
Goedemiddag allemaal! Ik wilde even melden dat wij gisterochtend om 04.20 opnieuw trotse ouders zijn geworden van ons dochtertje Kim! Het is allemaal heel onverwachts en vlug gegaan! Om 23.00 gingen we naar bed en ik zei nog tegen mn man.. ik voel me toch niet zo heel lekker.. Kreeg ik nog als antwoord, niet zo piepen.. ga maar lekker slapen want als we erop gaan wachten duurt het alleen maar zo lang.. je bent nog nieteens dichtbij de datum.. "hihi" Dus ik zei nog.. ja je hebt ook wel gelijk, maar ik wil het zo graag! Toen om half 12 was het echt niet leuk meer.. kreeg harde buiken en wat ik nog dacht dat het voorween waren lag mijn man stiekem al te timen.. Ben nog beneden gaan zitten en lopen maar het werd steeds erger.. Om kwart voor 1 verloskundige maar gebeld om te kijken of er iets in gang gezet was.. want wegpuffen hoefde ik nog niet.. maar het was flink pijnlijk! Ze voelde.. en wow.. 4cm.. en toen ze dat zei leek de weeenstorm op gang te komen! Ze ging ook niet meer weg want ze dacht te zien dat dit welleens snel kon gaan! En na een heftige snelle thuis-bevalling lag ze al om 04.20 op mn buik! Het was een sterrenkindje en ik voelde dat ze kwam en deed snel mn ogen open en heb haar aangekeken toen ze geboren werd! Ze is klein van stuk maar zo mooi! Ze is 48cm en 2790 gram! en doet het geweldig! Slaapt goed.. drinkt fantastisch uit de borst.. en we zijn helemaal gelukkig! Mama doet het ook goed.. ik zit lekker buiten met de laptop op schoot.. 3 hechtingen.. piece of cake! (ok de bevalling deed zeer.. maar terugkijkend was het best een makkie vergeleken bij de eerste!) Hierbij een foto van de grote stoere/zachte broer.. en zijn lieve zusje!
Gefeliciteerd Sonja met Kim! Ik ben ook benieuwd naar Cindy. Vandaag relaxed dagje thuis. Beetje de tuin gedaan, maar verder op mijn luie kont gezeten
Hup hup cindy !! Proficiat Sonja ! Fijn dat je 2e iets gemakkelijker geboren werd daar teken ik ook voor
Sonja gefeliciteerd En Cindy, heb je al nieuws? Hier nog niets, geen krampje of wat dan ook, dus ben vanmiddag maar even gaan shoppen ( was koopzondag ) een slingeraap gekocht voor de kleine, anti krab wantjes en bij de action nog wat hebbedingetjes.....en snoep veeeeeeeel snoep voor na de bevalling
Whahaha lekker snoepen!! Wat ben ik blij dat ik dat nu nog mag! (Ben normaal juist helemaal geen snoepkont, maar nu met die hormonen...) Hier stonden vanmiddag schoonpa en ma ineens in de woonkamer! Niet gebeld of t uitkwam, niet aangebeld... Gewoon achterom gelopen!! Nou ik kan je vertellen... Dat was niet goed voor mn bloeddruk hoor! Ik wilde net gaan liggen, want we hadden net visite gehad! Manlief zegt dan ook nog doodleuk dat ik ook wel boven kan liggen...
Ooh die bloeddruk....gisterenavond gingen we even kijken bij het huis van zwager en schoonzus ( zijn op vakantie ) dat is normaal een paar minuten lopen, met mijn tempo het dubbele Komen we terug, loopt de hond van de overburen los op het pad, ok, lieve hond maar blaft altijd. Komt die **** buurvrouw van ons er aanlopen om de hond aan te lijnen ( niet de overburen, maar echt onze buurvrouw, die past op de hond denk ik ) wij lopen het pad op naar de voordeur, krijg ik opeens een sneer van: ( en stel je een monotome heksenstem voor hé! ) njaaaa, die honden van jullie blaffen altijd, ook als ik massages geef. Ik kan dan niet meer normaal doen hé, ik ga rare reacties geven. Ik zei dus tegen m'n vriend: soooooheeeeeee, ik moet nodig naar de plee man, denk dat ze me in Keulen horen knetteren want ik SCHIJT hier van. En toen ik bij de voordeur was begon ik bijna te huilen en zei nog extra hard: wedden dat die v*** t*** h**** straks ook komt zeiken als de kleine ligt te huilen! We hebben al vanaf het begin af aan mot, heb al eens de politie moeten bellen omdat ze m'n honden bedreigde met de dood. Kwam de politie, ging ze door het lint hee! Ik kan dit er gewoon even niet bij hebben, en wat denk je.....dat mens is kraamverzorgende, en geeft zwangerschapsmassages en babymassages! die geeft ze in de berging aan het huis, wij gebruiken de berging niet echt, ja als berging en de honden lopen daar altijd naar toe als er iemand aan de deur staat want dan kunnen ze loeren door het raam. Ze is tegen de 50 volgens mij. Thuis ging ik echt helemaal door het lint, kon d'r niet meer bij d'r naam noemen, alleen maar hele lelijke woorden kwamen er uit m'n mond. Vriend denkt dat ze alles wel gehoord heeft omdat ik echt onwijs te keer ging, en ze krijgt dus ook geen geboortekaartje, ik trap haar hier de tent uit als ze toch binnenkomt! Dat kreng heeft mijn weekend flink verziekt Even voor de goede orde: ik heb alleen maar nachtdiensten gewerkt i.v.m dat ik niet wil dat de honden overlast bezorgen door te blaffen, dus tot en met week 32 zwangerschap ( moest) heb ik de nachten gewerkt, en af en toe nog wat avonddiensten. Vanaf week 32 ben ik echt letterlijk iedere dag thuis, als ik weg ben is dat omdat ik naar het ziekenhuis moet. Vandaag dacht ik krijg lekker de t****, ik ga even shoppen en mag hopen dat ze met z'n vieren ( de honden dan ) lekker te keer gaan! Oja, die berging waar ze massages in geeft.....daarnaast hebben ze nog een schuur waar haar zonen en man in klooien met buitenboordmotors, dus je kunt nagaan want voor stank er regelmatig uit die schuur komt...bah vieze benzine dampen....ook lekker voor degene die daar pal naast een massage krijgt.
Poe hey, ik ben nu 37+5 en heb het vandaag zwaar. Ik heb de hele al opvliegers.. geen idee waar ze vandaan komen. Of hoe ik er van af kom. Ongelovelijk vervelend.. maarja we zitten het maar weer uit.
Oh piepie, zo vervelend. Wees maar lekker boos en nijdig ! Wie weet, helpt het de bevalling op gang te brengen !
Nou dames, tis hier maar rustig!... Ik heb gisteren een grote pan chili gemaakt, goed pittig... Helaas ben ik alleen extra winderig en is onze dame nog lekker tegen mn ribben aan t duwen (ikzelf ben geboren na zo'n pan chili, dus dacht wie weet... Zo moeder, zo dochter??) Deze week is manlief nog vrij, dus ik zou t echt waarderen als ze zich nog aankondigt! (hopen dat ze mee leest...)
Hier ook man nog vrij....zou fijn zijn. En vind t wachten saai, al doe ik mijn best afleiding te zoeken, brood bakken, koekjes enzo.