Nou, sinds vanmorgen heb ik wat pijnlijke krampen. Vooral wanneer ik op wil staan en begin met lopen, of als ik wil verzitten en mijn voeten / benen optil om slippers aan te doen. Het zijn krampen onderin mijn baarmoeder.... Bah, iemand die dit herkent? Zouden het indalingsweeën kunnen zijn? Volgens de verloskundige (eind vorige week) was de mini al wel bezig met indalen, maar hij mocht nog wel wat verder zakken.... Ze zijn vies pijnlijk, maar gelukkig snel weer weg. Zit geen regelmatig in en komen dus alleen voor bij het bewegen.
@piepie, Jemig. niet fijn zo'n buurvrouw. @minerva, durf het je niet te zeggen wat het betekent. Maar kan maar zo. @ftm, Hihi, zou toch wat zijn, zo moeder, zo dochter. ff vraagje... 2weken geleden had Ik 1 dag hevige diarree waar Ik echt min van was. Daarna niet meer, maar wel elke dag 2x naar de wc en dan is het nog dun. (sorry) zou dat iets kunnen betekenen? Hoop het zo.... Ben er wel een beetje zat van nu. Wil ons kleintje wel graag ontmoeten.
hoi meiden, wat een rust hier...hopelijk snel nieuwe baby's... ior, ik heb dat ook een paar keer gehad in de laatste weken en hoopte dat het wat zou betekenen, maar helaas. wel was ik aan de diarree tijdens de weeen...lichaam was mooi aan het opschonen...
Vanaf vandaag mag ik me hier ook voegen. Over 6 weken ga ik met verlof en hoop binnen 10 weken te bevallen van mijn derde kindje en het eerste kindje van mijn vriend. Minerva, Ik had dit bij de eerste heel erg. Volgens de gynaecoloog betekend dit dat het kindje aan het indalen is. Van mij mag onze kleine ook al gaan indalen. Mijn maag zit knel Ior, ik had ook diaree tijdens beide bevallingen.
Ik had ook ineens heel vaak (en dunnere) ontlasting tijdens t indalen! Nu ga ik weer met veel moeite om de dag @Minerva, wat jij beschrijft herken ik bij t indalen inderdaad! Soort van pijn ín je vagina... Sowieso sinds ze vast ligt in mn bekken echt een ander gevoel met vooral opstartende bewegingen (op staan, aanlopen). Bijna spierpijn achtig gevoel in mn schaamlippen... (sorry, kan t niet ander omschrijven!)
Nou vanochtend op controle bij de gynaecoloog geweest ( had weer nr 6 ) nu moet wil zij vandaag perse gaan inleiden. Ik ben hier door best wel van slag, had gevraagd of ik morgen mocht terug komen hier voor zodat ik me "voor kon bereiden" dit mocht niet. Ik ben nu even thuis maar dat mocht alleen omdat ik mijn spulletjes moest ophalen. Ik snap er niets van, alle controles waren goed, maar zij leid liever in voor de 41ste week, en nu ( banner klopt niet ) ben ik 40+4. Ik ben harstikke zenuwachtig en kan wel huilen Ik hoop dat er wifi is daar zodat ik nog wat op m'n tablet kan doen.
WOW Piepie, dat is schrikken. Natuurlijk is het leuk dat je snel je kleintje in je armen kan houden, maar ik kan me ook voorstellen dat je nu even van de kaart bent. Succes!!!
Piepie succes!! Ik ben het zat!! nog max 2 weken maar toch... Elke avond beginnen de voor weeën om vervolgens weer te stoppen. De vk komt donderdag weer. Ze gaat dan ook even kijken of ze kan strippen. Verder zit ik erg in mijn cocon. Het liefst zou ik tot de bevalling alleen zijn
Ik herken het erg! Ben er ook klaar mee. De kinderen zijn me vaak te veel . Vind dat erg. Dochter is logeren bij oma en opa. Zoon morgen kdv en keuvekt vandaag gelukkig veel zelf om mij heen. Heb last van mij bekken en rug. Elke avond harde buiken, maar niets zet door. Morgen ga ik vragen wanneer ze willen strippen. Vorige keer beviel ik een dag later.
Nog eventjes dames ! Nu denk ik : hm, dat zwanger-zijn was toch ook een mooie periode maar ja, ik had niet zoveel kwaaltjes. Dus profiteer nog even van de rust Piepie, heel veel succes. Het is niet zoals je het zelf wilt, maar ik wens je wel een vlotte bevalling toe ! xx
Succes piepie!! T komt vast goed meis! Snap dat t snel gaat, maar je had ook vannacht weeën kunnen krijgen, hihi! Je hebt in ieder geval snel je kindje vast!! Toy toy toy!!
@piepie, Heel veel succes. @ftm, dat kan ook nog. Maar 2 weken? Stiekem Hoop Ik inderdaad reiniging voor de bevalling. @inne, Haha Ik Ben flauw van die rust.
Oef Piepie! Heeeeel veel sterkte! Ik kan me de zenuwen goed voorstellen! Andere dames: bedankt voor het reageren. Ik dacht / hoopte al dat het zoiets was. Aangezien ik de mini nog steeds druk voel bewegen, ben ik niet echt bezorgd
Goedemorgen! Hoe is het hier? Net bij de vk geweest. Volgende week woensdag strippen! Hopelijk niet nodig, maar anders wel fijn dat ze dat wat eerder willen doen.
Hier alles rustig. Vanmiddag weer controle door gyn. Maar dames, aankomende nacht is het volle maan... Ben benieuwd
hoihoi. Ben wel benieuwd hoe het met piepie gaat. hier net weer controle gehad bij vk. Heb verplichte bedrust gekregen voor 's middags. Minimaal 2 uur mijn Bloeddruk was iets gestegen. Heb de hele zws 110/60 en net was het 115/80. Geen eiwit in urine, geen hoofdpijn of andere dingetjes. Zogauw dat wel komt moet Ik bellen. @Jane, Jaaaa zou het een feit of fabel zijn? Mag van mij wel beginnen vannacht