gisteren bij de Vk geweest. Nog steeds geen duidelijkheid over eerder inleiden al zei ze wel in bedekte termen dat ik niet over de 40 weken hoef/ga maar ik moet wel inleid baar zijn zei ze. dus dat ik voor mijn gevoel nogal tegenstrijdig. volgende week gaat ze me toucheren met 38.2 om te kijken of er ontsluiting is. En anders maar even vragen wat het scenario is als ik tegen de 40 weken nog geen ontsluiting heb. heb wel veel harde buiken/voorweeen dus hopelijk is er wat actie. pfff ik kan niet goed tegen die onzekerheid merk ik. En ik heb ook nog bedrust opgelegd gekregen vanwege mijn bekkenpijn die niet meer te harden is. Dus vandaag tv dag voor dochter. Morgen en vrijdag KDV en s'avonds gaat ze naar de camping met mijn ouders en komt woensdag weer. kan ik goed mijn rust nemen, tenminste als ik dat mijzelf toesta. @ piepie veel succes meid!
Nou goed nieuws, mijn pijntjes hebben effect gehad... Ik heb nu 3 cm ontsluiting, en ben gestript nu maar hopen op weeen...
Kwam ook even kijken of er nieuws was van Piepie. @Jane, ah nou hopen dat het nu lekker op gaat schieten! Hier vandaag weer ontzettend dikke enkels en pijnlijk! Vreselijk. Sinds vrijdag ook maar 6 uurtjes geslapen en ik ben vandaag een drama. Vreselijk geïrriteerd en huilerig. Vanavond de laatste groeiecho en morgen eindelijk afspraak bij mijn gyn. Mijn suikerwaarden maandag waren echt vreselijk vreemd, dus ik ben benieuwd wat ze daarvan gaat zeggen. Vind het heel erg spannend, maar heb wel voor mezelf besloten dat als ik uit moet dragen ik slaappillen en pijnstillers wil, want ik trek het gewoon niet nog 3 weken op deze manier.
Hier vanochtend iets verloren wat denk ik de slijmprop was... Ook al weet ik dat t nog goed 4 weken kan duren... Toch weer even spannend!!
Pfff wat een ellende zeg die laatste weken. Ben wel een beetje jaloers op sommige dames hier. Ik heb enorme bi, loop op krukken, kan niet meer liggen en dus nauwelijks slapen en heb nog een peuter rondlopen, maar strippen ho maar! Er word niet eens gekeken of het al mogelijk is. Ongemakken voor de moeder zijn geen reden tot strippen. En dan lees je hier 37 weken 38 weken 39 weken... ik moet wachten tot 41! Snik.... ben nu zeker een beetje te laat om nog over te stappen he
Spannend. Hier klein beetje ingedaald en vlg wk controle echo als 40 wk gepasseerd zijn. Waar kijken ze dan naar eigenlijk? Placenta en vruchtwater?
Jane, even afwachten hoor. Kan straks weer doorzetten. Bij mij is de vorige keer met 40 weken gestript en de dag later ben ik bevallen. Eefie, dat vind ik echt niet tof voor je. Hier strippen ze bij het eerste kindje niet voor 41 weken, maar bij een volgende keer wel eerder in overleg.
ben vandaag 36 weken maar voel nog helemaal nix rommelen. soms lichte menstruatiekrampen maar dat is het dan ook. kheb ook helemaal geen last van harde buiken. hopen dat het geen laatblijvertje is.
Balen Jane:'( Hier weer een baggernacht gehad. En ik hou sinds twee dagen weer vocht vast. Mijn voeten doen er zeer van. Vk komt om 09.00 uur voor ctg en bloeddruk. Ze gaat ook even kijken of ze nu wel kan strippen...
Ik hoop voor je dat het bij je lukt. Vraag me af hoe kang het nu nog gaat duren, heb inmiddels dus al wel 3 cm.
Spannend Jane! Hoop voor je dat het nu toch snel doorzet!! Hier gaat alles wel oké. Ga het wel spannend vinden als ik de "magische grens" van 37 weken bereikt heb Heb nu vooral veel last van benauwdheid als ik lig en mijn zitbotjes als ik zit. Ppff...
balen Jane. Je moet maar zo zien, je hoeft nog maar 7cm hier vanmorgen voor het eerst bandenpijn na het plassen deed mijn rechterband ontzettend zeer toen Ik weer op bed wou kruipen. Vannacht ook niet goed gelegen. Normaal Heb Ik een kussen onder mijn buik, maar nu heeft ie de hele tijd gehangen. Wist niet dat het zo'n pijn kon doen.
Balen Jane! Hopelijk zet het toch nog door. Krijg je andere nog een strippoging? Dit is helaas wel het risico van strippen. Veel gerommel, weinig resultaat. Toch hielp het bij mij ook wel. Dus hopelijk later vandaag toch nog resultaat. Sterkte Nynke! Hopelijk kan ze strippen.