hallo allemaal, sinds deze week mag ik ook gaan aftellen in de laatste 10 weken van de zwangerschap! mag ik hier mee kletsen??
38 weken vandaag... Super slechte nacht gehad, geslapen tot half 2, daarna tot half 7 lopen spoken... Rugpijn, voorweeën, honger... Kon echt mn draai niet vinden. Uiteindelijk na half 7 nog wel een uur of 2 geslapen, maar man man! Gelukkig alleen vanmiddag een bezoekje VK op de planning, voor de rest hoop ik op nog een dutje! (of weeën...) Welkom misty! Jane, ik hoop echt voor je dat t nog doorzet vandaag!
Misty welkom Firsttimemom, vervelend is dat hè. Ondanks medicatie ook echt niet lekker geslapen, hele heftige dromen en zwetend wakker worden. Doorzetten, tja ik hoop het zo maar verwacht het niet heb nog wel licht bloedverlies en een zenuwachtig gevoel maar verder niks.
@ftm irritant is dat he? Heb je al eens warme melk geprobeerd? Ik neem elke avond een glas en slaap best goed. Minimaal 6uur per nacht.
1cm ontsluiting en gestript vandaag. Nu dom afwachten Jane, ik hoop dat het gaat doorzetten vandaag. Ftm: Gets wat mok zeg Misty welkom hier.
Welkom Misty, het aftellen kan beginnen Jane, ik leef zo met je mee.. hopelijk zet het echt heel snel door nu. Ftm, oh het is zo vreselijk. Ik heb helaas geen tips want bij mij werkt helemaal niets :/ Nynke, ben benieuwd hopelijk schiet het voor jou nu ook lekker op. Ondertussen echt helemaal op van de zenuwen. Helemaal de kluts kwijt want kocht net gewoon een blikje 'gewone' cola ipv zero.. Ik ben al sinds week 20 geen gewone cola meer gehad. Om half 3 hebben we de afspraak.. pffffffffffft
Als ik jullie allemaal hoor praten over ontsluiting en strippen enzo, denk ik steeds: dat duurt bij mij heel lang! Maar ik ben inmiddels ook alweer 34 weken ver, dus dat is dichterbij dan ik denk! Hier heb ik nu alleen last van mijn ribben aan de ene kant, daar zit de kleine constant met de billen tegen aan te schuren en blijkbaar is het nu dus gevoelig geworden... Maar verder mag ik niet echt klagen geloof ik, natuurlijk wordt het allemaal wel zwaar nu en moet ik mezelf elke dag terugfluiten, maar ik red me nog wel aardig zo. Doen jullie nu 's middags ook al een dutje? Ik zit erover te denken om daar aan te gaan beginnen, aangezien ik 's nachts lang niet altijd goed kan slapen...
Ik ben benieuwd of het gaat helpen Nynke, ik hoop het zo voor je! Vandaag gelukkig een betere dag. Kindjes zijn schatjes. Even bij vriendin geweest, waar ze op de trampoline konden springen. Bij Roan heb ik volgens mij ook met aardig wat onsluiting gelopen en toch ook de volle 40 weken volgemaakt. Hier geen dutje, zou niet weten hoe ik dat moet doen. Kindjes slapen allebei niet meer tussen de middag. Wel ga ik als het lukt even op de bank liggen.
Jazeker! En het helpt altijd. Ook goed voor straks na de bevalling. Ook de ribben herken ik. Spannend Jane.... was het hier ook maar zo ver. Nu maar weer een baksel in de keuken maken, leuk tijdverdrijf. Alleen niet zo gezond, biologische koekjes waren toch wat saai, nu een aarbeiencake op de planning. Succes met slapen en wachten maar weer allen!
He meiden sorry sorry dat ik zo lang niks van mezelf heb laten horen Maar hier dan het goede nieuws!!! Ik ben 17 augustus om 18:35 na een heftige maar ohh ik zou het zo weer doen bevalling, bevallen van een prachtig dochtertje Jenna! Ze is 50 cm en 3560 Gr. Wij maken het heel erg goed, en zijn zo gelukkig!!!! Eindelijk genieten met het mooiste wonder op aarde. Dikke kus van ons, Hopelijk kunnen jullie ook snel genieten want wat is dit een rijk gevoel.
Dat beurse gevoel bij de ribben aan één kant herken ik ook! Het is niet dat onze mini er continu tegenaan schopt (doet hij soms), maar meer de constante druk... Soms voelt het echt een poos heel beurs aan, een soort van zeurderige pijn... Cindy, gefeliciteerd!!
Proficiat Cindy! En wat een leuke naam!! ♥ @ego: vandaag door de vk weer naar het zkh gestuurd omdat bloeddruk weer te hoog was (140/90) en ook weer sporen van eiwitten... CTG en echo waren prima, kleine meid doet het super... Bloed en weer urine naar het lab, urine was in het zkh schoon (hoe dat kan?) bloed helaas niet goed. Verhoogde urinezuren (wat duidt op verminderde nierfunctie en kan een teken zijn van beginnende zwangerschapsvergiftiging)... Vanaf nu dus medisch, daar gaat mn thuisbevalling! Maandag moet ik naar de gyn voor kennismaking en controle... Man man man, wat ongelooflijk KAK! Zo nu ga ik ff lekker een potje janken en mijn mama bellen
@Cindy gefeliciteerd met jullie meisje! wat een mooie naam! @FTM balen zeg. kan me voorstellen dat je het niet leuk vind maar bedenk wel dat ze doen wat het beste is voor je kindje. dikke knuffel.