Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    hallo allemaal,

sinds deze week mag ik ook gaan aftellen in de laatste 10 weken van de zwangerschap! mag ik hier mee kletsen??

2. Ior

Ior Niet meer actief

welkom misty. :) spannend he?

3. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    38 weken vandaag... Super slechte nacht gehad, geslapen tot half 2, daarna tot half 7 lopen spoken... Rugpijn, voorweeën, honger... Kon echt mn draai niet vinden. Uiteindelijk na half 7 nog wel een uur of 2 geslapen, maar man man! :(

Gelukkig alleen vanmiddag een bezoekje VK op de planning, voor de rest hoop ik op nog een dutje! (of weeën...)

Welkom misty!

Jane, ik hoop echt voor je dat t nog doorzet vandaag! :(

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Misty welkom :)

Firsttimemom, vervelend is dat hè.
    Ondanks medicatie ook echt niet lekker geslapen, hele heftige dromen en zwetend wakker worden.
    Doorzetten, tja ik hoop het zo maar verwacht het niet heb nog wel licht bloedverlies en een zenuwachtig gevoel maar verder niks.

5. Minerva

Minerva Niet meer actief

Welkom Misty!

Firsttimemom: bah, wat vervelend zeg! :(

6. Ior

Ior Niet meer actief

@ftm :( irritant is dat he? Heb je al eens warme melk geprobeerd? Ik neem elke avond een glas en slaap best goed. Minimaal 6uur per nacht.

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    1cm ontsluiting en gestript vandaag. Nu dom afwachten ;)

Jane, ik hoop dat het gaat doorzetten vandaag.

Ftm: Gets wat mok zeg :(

Misty welkom hier.

8. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Welkom Misty, het aftellen kan beginnen ;)

Jane, ik leef zo met je mee.. hopelijk zet het echt heel snel door nu.

Ftm, oh het is zo vreselijk. Ik heb helaas geen tips want bij mij werkt helemaal niets :/

Nynke, ben benieuwd hopelijk schiet het voor jou nu ook lekker op.

Ondertussen echt helemaal op van de zenuwen. Helemaal de kluts kwijt want kocht net gewoon een blikje 'gewone' cola ipv zero.. Ik ben al sinds week 20 geen gewone cola meer gehad.
    Om half 3 hebben we de afspraak.. pffffffffffft

9. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Als ik jullie allemaal hoor praten over ontsluiting en strippen enzo, denk ik steeds: dat duurt bij mij heel lang! Maar ik ben inmiddels ook alweer 34 weken ver, dus dat is dichterbij dan ik denk! ;)

Hier heb ik nu alleen last van mijn ribben aan de ene kant, daar zit de kleine constant met de billen tegen aan te schuren en blijkbaar is het nu dus gevoelig geworden... Maar verder mag ik niet echt klagen geloof ik, natuurlijk wordt het allemaal wel zwaar nu en moet ik mezelf elke dag terugfluiten, maar ik red me nog wel aardig zo.

Doen jullie nu 's middags ook al een dutje? Ik zit erover te denken om daar aan te gaan beginnen, aangezien ik 's nachts lang niet altijd goed kan slapen...

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik ben benieuwd of het gaat helpen Nynke, ik hoop het zo voor je!

Vandaag gelukkig een betere dag. Kindjes zijn schatjes. Even bij vriendin geweest, waar ze op de trampoline konden springen.

Bij Roan heb ik volgens mij ook met aardig wat onsluiting gelopen en toch ook de volle 40 weken volgemaakt.

Hier geen dutje, zou niet weten hoe ik dat moet doen. Kindjes slapen allebei niet meer tussen de middag. Wel ga ik als het lukt even op de bank liggen.

11. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jazeker! En het helpt altijd. Ook goed voor straks na de bevalling. Ook de ribben herken ik:).

Spannend Jane.... was het hier ook maar zo ver.

Nu maar weer een baksel in de keuken maken, leuk tijdverdrijf. Alleen niet zo gezond, biologische koekjes waren toch wat saai, nu een aarbeiencake op de planning. Succes met slapen en wachten maar weer allen!

12. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He meiden sorry sorry dat ik zo lang niks van mezelf heb laten horen:p
    Maar hier dan het goede nieuws!!!

Ik ben 17 augustus om 18:35 na een heftige maar ohh ik zou het zo weer doen bevalling, bevallen van een prachtig dochtertje
    Jenna!
    Ze is 50 cm en 3560 Gr.
    Wij maken het heel erg goed, en zijn zo gelukkig!!!!
    Eindelijk genieten met het mooiste wonder op aarde.

Dikke kus van ons,
    Hopelijk kunnen jullie ook snel genieten want wat is dit een rijk gevoel.

13. Ior

Ior Niet meer actief

gefeliciteerd Cindy

14. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Cindy proficiat met jullie meisje!

15. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Cindy,gefeliciteerd! Mooie naam!

16. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Proficiat, cindy ! En inderdaad, mooie naam :D

Hoe zou het met piepie zijn ?

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd Cindy nu heerlijk genieten

18. Minerva

Minerva Niet meer actief

Dat beurse gevoel bij de ribben aan één kant herken ik ook! Het is niet dat onze mini er continu tegenaan schopt (doet hij soms), maar meer de constante druk... Soms voelt het echt een poos heel beurs aan, een soort van zeurderige pijn...

Cindy, gefeliciteerd!! :)

19. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Proficiat Cindy! En wat een leuke naam!! ♥

@ego: vandaag door de vk weer naar het zkh gestuurd omdat bloeddruk weer te hoog was (140/90) en ook weer sporen van eiwitten...
    CTG en echo waren prima, kleine meid doet het super... Bloed en weer urine naar het lab, urine was in het zkh schoon (hoe dat kan?) bloed helaas niet goed. Verhoogde urinezuren (wat duidt op verminderde nierfunctie en kan een teken zijn van beginnende zwangerschapsvergiftiging)...

Vanaf nu dus medisch, daar gaat mn thuisbevalling! Maandag moet ik naar de gyn voor kennismaking en controle... Man man man, wat ongelooflijk KAK! Zo nu ga ik ff lekker een potje janken en mijn mama bellen :(

20. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    @Cindy gefeliciteerd met jullie meisje! wat een mooie naam!

@FTM balen zeg. kan me voorstellen dat je het niet leuk vind maar bedenk wel dat ze doen wat het beste is voor je kindje. dikke knuffel.

Deel Deze Pagina