Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kweetut :D en ik hooput ook:). Anders maar weer een poetsklusje/opruimklusje doen.....

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Piepie gefeliciteerd

Misty lekker nog even eruit aftellen.

Ann duim voor je.

jane balen hoor.

hier de beneden verdieping schoon. Gisteren boven al dus laat de kleine man maar komen. Vrees alleen dst t volgende week weer t zelfde ritueel is pff

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ach ze komt op haar verjaardag hè..
    Alleen afwachten welke dag ze kiest..

4. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Nou, ik heb nog bijna 3 uur kunnen slapen op de bank, wel met een pauze ertussen want manlief was me kwijt in bed, en kwam ff checken of ik niet stiekem aan t bevallen was...

Net de poli gyn gebeld, moest voor maandag controle gyn een afspraak maken, en een bevallings/kennismaking bij de klinisch vk, een kon natuurlijk enkel in de ochtend, ander enkel in de middag... En omdat ik echt geen zin heb in een hele dag zkh, gaan we vanmiddag al naar de klinisch VK. Misschien sowieso wel fijn, want die neemt natuurlijk de tijd voor ons, en ik ben een beetje panisch geworden van die omschakeling thuisbevalling-zkh bevalling! Kan ik meteen al mn vragen en zorgen kwijt, mocht ik dan toch vóór maandag nog beginnen, heb ik misschien iets minder stress! (Of een opgeruimder hoofd in de tussentijd...)

5. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Woohoo, piepie en inderdaad een mooie naam. Spreek je het op zijn engels uit ?

ftm : bereid je maar voor. De mijne had ook steeds de hik in de buik en uit de buik is het van hetzelfde!

6. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Eindelijk nog 10 weekjes!

7. Zonnig25

Zonnig25 Actief lid

13 mrt 2013
    294
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.. mag ik me bij jullie aanmelden.. mijn laatste 10 weekjes zijn ook in gegaan ;)

8. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Welkom Edel en Zonnig!

Hoe is het hier dames? Ik had weer een blerg dag.. rot temperatuur heeft ervoor gezorgd dat mijn voeten en enkels weer een en al vocht zijn en pijn doen ze.. :/

9. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Vanmiddag gesprek met de klinisch VK gehad, heel erg goed geweest!
    Veel kunnen bespreken, en ook gemerkt dat ze voor veel dingen open staan, ondanks dat ik medisch ben geworden!
    Ik maakte me bijvoorbeeld erg veel zorgen over het infuus (geen naalden angst verder, maar infuus = naald in je ader = paniek), en het preventieve infuus mag ik weigeren, zolang ik maar genoeg drink. CTG zal helaas wat vaker moeten dan bij een poliklinische bevalling, maar als die er goed uit ziet mag ik er ook vaak vanaf om bijv een douche te nemen of een rondje te lopen.

Ook zei ze dat ik er rekening mee moest houden dat we sowieso 24 uur moeten blijven ter observatie (voor mij dan), en dat is niet leuk, maar daar kan ik me dan op voorbereiden, en manlief mag er bij blijven!

Maandag gesprek bij de gyn, maar voor nu heeft het me wel wat rust gebracht. Baal nog steeds, maar heb iets minder angst en paniek!

Verder heb ik vanaf t avondeten al vervelende voorweeën weer... Verlies ook veel slijm, geen afscheiding, maar echt dikke stugge draden (sorry... :) )
    Begin me zelfs stiekem af te vragen of ik de afspraak maandag wel ga halen... Al durf ik dat nog niet hardop te zeggen ;) De voorweeën hebben geen regelmaat, maar worden wel steeds heftiger... Nou ja, zo lekker naar bed, en dan zal t wel weer over zijn morgenvroeg!

Ik vond t ook te warm weer vandaag hoor! In ons omheinde tuintje alweer de 30°C aangetikt :(

Ik wens iedereen een heerlijke nachtrust toe! :D

10. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Welkom nieuwe meiden.

Brabantsmeisje: hier ook dikke zere voeten.:(

Ftm: fijn dat je iets rustiger bent.

Hier ook slijmprop aan het verliezen en veel gerommel maar het zet niet door...

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ftm fijn dat het een goed gesprek was. En s pannend. Stukken slijm verlies ik ook steeds heel vervelend.

Temp gelukkig hou ik van t warme weer.

Hier nog wakker moet zo echt slapen

12. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Goedenacht!
    Ben er maar uit gegaan nadat er ook nog een mug mijn rust verstoorde. Kan gewoon niet meer lekker liggen en kom maar niet in slaap. Nu maar een broodje en wat melk en straks nog een poging.

Ftm, wat fijn dat je je een beetje beter voelt na vandaag. En idd wie weet start het wel nu je je beter voelt!

13. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Nou ik was ook al in t slapeloze nachten topic aan t schrijven :D

T rommelt hier in ieder geval goed! Nu ook aan de warme melk, en hopelijk zo nog een paar uurtjes slaap! Anders is dit de derde nacht op rij zonder slaap... En als ik nog eens wil bevallen moet ik wel een beetje uitgerust zijn natuurlijk!! ;)

14. Ann77

Ann77 Bekend lid

9 feb 2013
    615
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook wat eten.....

15. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Hihi! Het is natuurlijk helemaal niet grappig... Maar wel spitsuur vannacht hier!

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Rommelnacht hihi. Hier ook nog steeds

17. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hier ook wakker je word er gek van
    van mijn mag kleine ook nog eventjes
    tot volgende week blijven zitten dan krijg ik
    een keer zo n slaappil van de vk dat ik goed
    uitgerust bent voor de bevalling zelf daarna mag ie
    komen ben gewoon over vermoeid als ik 1 of 2 uurtjes
    op een dag mee pak is het veel.

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Het zijn echt de laatste loodjes voor de meesten van ons ;)

Hier is het rommelen gestopt helaas :( verlies nog wel slijm.

Fijne zaterdag allemaal.

19. Ior

Ior Niet meer actief

welkom nieuwe meiden. :)

Jemig, wat een drukte hier vannacht... Als Ik dat had geweten ;)

ff een vraagje aan jullie. Heb nu al een paar nachten gehad dat Ik rechtsonderin mijn buik soms hevige pijn Heb. Dat straalt dan uit naar mijn lies en been. Mijn buik is dan helemaal hard. Kan dan echt geen kant op. Weten jullie wat dat is? Normaal vooral na het plassen maar werd er vanmorgen wakker van. Overdag nog nooit gehad.

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Inderdaad wat een drukte vannacht. Ik heb rond 4en ook lekker op de bank gehangen....

Ior, ik weet het niet, misschien zakt je kleintje nog wat dieper in?

Hier alles weer rustig, gisteravond even gedacht dat het begonnen was maar toch niet dus.

Deel Deze Pagina