Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ior

Ior Niet meer actief

@Jane, jij wordt ook aant lijntje gehouden zo zeg door je baby. Haha.
    Ik denk niet indalen. Baby lag afgelopen woensdag vast. Vanaf wk35 al aant indalen. Heb nu trouwens weer geen last. Heel vreemd allemaal

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja het is nu al een kleine pestkop haha :D
    Ik heb wel merk ik nu sinds het opstaan een raar gevoel onder in mijn buik, beetje drukkend en af en toe lichtelijk kramperig gevoel.
    Ach het zal wel weer niets zijn..

3. Ior

Ior Niet meer actief

Nou Ja, er gebeurd in ieder geval wel wat ;) jammer dat er geen knopje op onze buik zit om het in gang te brengen ;) of een luikje om te zien hoelang nog. Hihi

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Inderdaad dat zou fijn zijn.
    Gewoon weten wanneer de dag zou zijn, volgens mij zouden we dan allemaal wat beter met de laatste loodjes om kunnen gaan.

5. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Nou... Ik hebt nog ff geslapen hoor! Tot een uur of 8 nog een paar keer wakker van gemene voorweeën, daarna nog lekker geslapen tot half 11!

Nu is t weer stil in de buik, verlies nog steeds slijm en vocht, wordt ook een beetje bloeddoorlopen t slijm, niet meer helder...

Joehoe meisje!!! Wanneer kom je nu???

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ben je je slijmprop al kwijt?

7. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik denk van wel... paar dagen geleden verloor ik de hele dag stukken taai snot (lekkere praat weer hè...) Heb er verder niet veel aandacht aan besteed, want wist dat t niks hoefde te beteken, en dat ie ook weer aan kon groeien! Dus misschien is dit de rest? Ik weet t niet!

Ga in ieder geval wel proberen wat vocht op te vangen, mocht ik dan blijven druppen, hihi, kan de VK checken of t vruchtwater is. Mocht ik altijd voor bellen, ook nu ik in t zkh moet bevallen!

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ben benieuwd.
    Ik moet zeggen dat ik lichtelijk verbaast was over hoe groot die slijmprop eigenlijk wel niet is.

9. jennsch

jennsch Actief lid

28 mei 2013
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    38+5 en ineens heb ik van allerlei dingetjes last waarvan ik dan heel erg hoop dat het tekenen zijn van bevallen, maar na googlen niets hoeft in de houden. Last van mijn stuitje, hier en daar toch echt even een ernstige menstruatie achtige kramp, Soms niet uit mijn stoel kunnen komen omdat ik het gevoel heb dat hij zich helemaal in mijn bekken heeft genesteld... de vk heeft aangegeven dat hij prachtig is ingedaald dus dat het gewoon mag gebeuren... leuk.. maar laat het dan ook maar gebeuren.

De 31e eigenlijk nog een trouwerij maar ik had/heb nog steeds zo de hoop dat ik het eind van deze week niet haal... al komt die zondag wel heel dichtbij zo....

10. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Nou dochterlief zit 5 dagen op de camping bij opa en oma dus een uitstekend moment voor de kleine man om zich aan te dienen maar of hij daar rekening mee houdt?
    Mijn hele zwangerschap het ik geroepen dat de kleine 25 augustus komt, mijn broer denkt het ook. wie weet.
    Ik heb wel last van gerommel maar geen slijmprop verlies oid. maar dat had ik bij de vorige ook niet.
    Dinsdag gaan ze me toucheren, hopelijk is er voldoende resultaat voor een inleiding.
    Als ik geweten had dat het hier vannacht zo gezellig was, had ik ook even achter de pc gekropen, ik lag maar in bed te woelen:D

Nou meiden ik hoop voor ons allemaal dat het snel doorzet.

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Wij waren "overtuigd" de 24e maar dat gaat hem niet worden..

12. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Tnx!

Straks ff naar shoppingcentrum voor comfortabele joggings! Allemaal een fijne dag gewenst!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    24e is nog niet voorbij hihi.

Hier echt kei moe en niet kunnen slapen pfff

14. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Mijn zusje gokt al de hele zwangerschap op de 25e, maar om zichzelf in te dekken, heeft ze er nu de 27e bij gesmokkeld! :D

Mijn schoonpa denkt dat schoonzus bevalt op de 5e (ze is 31 aug uitgerekend) en ik vóór die tijd...

Misschien had ik een poul moeten starten, had ik nog een extra uitzetcentje of spaarcentje voor de kleine meid kunnen verdienen! :D ;)

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hier blijft het rommelen maar het zet maar niet door. Ook slapen lukte niet :( Bah, ben het even heel erg zat.
    Oudste dochter gaat zo een week op vakantie met een vriendinnetje. Leuk voor haar maar minder voor mij...

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier blijft het nu ook rommelen, nu ook nog eens aan de dunne..
    Blegh

17. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Ze zeggen wel eens dat dat een voorteken kan zijn he?

18. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Was bij mij ook ;) dus ...
    Je lichaam zuivert zich misschien al :p

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb er geen idee van.
    Weet je zo langzamerhand weet ik niet goed meer wat ik moet voelen.
    Lijf die geeft steeds valse signalen, dus pas als ik echt weeen heb ga ik het geloven.
    Maar ik merk wel dat ik me onrustig voel, staan en zitten is niet fijn, lijf voelt onrustig.

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Al die valse signalen ben ik ook wel zat idd!
    Sowieso, beetje baaldagje na slechte nachten en zeurend kind.

Deel Deze Pagina