Hey meiden, een hoop gerommel bij veel van jullie dus. Hoop zo dat het voor jullie door gaat zetten. Genoeg is genoeg. Ik heb as donderdag inwendig onderzoek zodat ze kunnen kijken of ik zondag al aan de ballon moet/mag of niet. Zelf denk ik niet dat het nodig is, heb zo'n idee dat het al behoorlijk aan het verweken is daar. Heb ook heel veel last van lucht daar sinds 2 dagen. Elke keer als ik ga zitten of opsta van die luchtplopjes. Verder wel wat gerommel maar niet continu, ben heel erg benieuwd allemaal. Komt zo dichtbij
Pff ik word gek zo langzamerhand, vervelende gevoel blijft de hele dag maar aanwezig. Zit in buik en rug, ik heb niet het idee dat ik weeen heb maar weet ook niet goed meer wat ik ervan moet denken/ verwachten. Eerder stopte het rommelen wel na een paar uur maar dit is al sinds vanochtend en lijkt wel iets toe te nemen
Nou, dat snap ik, dat je daar moe van wordt! Ik zou, hoe moeilijk ook, toch even mn gedachten verzetten en een wandeling maken bijv, of iets anders voor jezelf doen! Als het doorzet naar "echte" weeën dan merk je het wel, zo niet... Dan zit je niet de hele tijd op je lijf te letten in elk geval! Ik heb ook nog maar wat boodschapjes gedaan vanmiddag, was niet echt nodig, maar wilde even eruit en mn gedachte verzetten! Als dit gerommel/valse start nog 3 weken doorgaat wordt ik anders gillend gek denk ik Nu sta ik te koken, iets wat lekker lang moet pruttelen, dus kijk gewoon vaak in de pan
Tis wat hier zeg. Allemaal vannacht bevallen deal toch. Hier al paar dgn aan de race. Vandaag echt een shit dag. Voel me gewoon ziekjes. Hoofdpijn snotteren. En druk in mn buik en rug. Heb ook totaal geen eetlust.
Oh wat een schattig plaatje hier de hele dag last van onderrug. vanmiddag nog wel een beetje kunnen slapen. Ook nog ff heerlijk aan de waterkant gezeten met vl. Straks lekker in bad met een boek. Inderdaad zoveel mogelijk je gedachten ergens anders op zetten. Dus voor na het badderen staat hier een film op de planning. Vl zegt de hele tijd dat de baby op 25aug geboren word. Ben Heel erg benieuwd. Zou het niet erg vinden.
en inderdaad ik heb ook heel lang de 24e geroepen, maarja... misschien vannacht, gezelllig met zijn alle? ik zit verder alleen maar te denken of ik niet een manier kan vinden dat ze bereidt zijn me in te leiden... ik wil dat hij komt! haha... slecht maar waar... @moradora: hoezo gaan ze dinsdag toucheren? (gewoon nieuwschierig) @ior: ik ook, lopen is een drama, onderrug en stuitje voelen vandaag super beurs!
Mag ik vannacht ook meedoen dan? Hier heel af en toe een 'voorwee'., voor zover je het een voorwee kunt noemen. Ik wil persennnnn
Hier hetzelfde als Jane. ben het zo zat. Nu film kijken dan slaaptablet en hopelijk een goede nacht. Knuf voor jullie allemaal.
Hoop op een goede nachtrust voor alle of gewoon bevallen. Hier hele avond al misselijk. Op zo af en toe een harde buik na rustig... wel steeds stukjes vd slijmprop maar dat is al een wek zo.
Wij zijn thuis!! Maar helaas heb ik wel nog die verblijfs catheter Morgen moet een arts die er uit halen, dan heb ik 4 uur de tijd om te kijken of ik deze keer wel kan plassen en ik moet sowieso morgenmiddag terug naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken of er nog veel urine is achter gebleven in mijn blaas. Het is dat ik zo overstuur raakte toen ze gisteren die catheter eruit haalde en ik niet kon plassen, ik wilde zo ontzettend graag naar huis. Ik mocht dus naar huis op één voorwaarde: met een nieuwe catheter en zondag weer terug Zitten, opstaan, liggen....alles gaat moeilijk met die catheter, doet ook zo'n pijn van binnen, arts die vandag kwam denkt dat ik een fikse blaasontsteking heb opgelopen want ik werd woensdag vanaf 10:00 tot 23:30 iedere 2 uur eenmalig gecatheteriseerd, en om 04:30 kreeg ik een verblijfs catheter. Van die hechtingen heb ik nog het minste last en geloof me, ik ben gescheurd en geknipt waar iedere vrouw bang van is. Gelukkig gaat het met Julian wel goed, zijn bloedsuikers zijn nu eindelijk goed. Hij poept zijn luiertjes netjes vol voor als papa hem verschoont, en mij heeft ie vannacht onder gepiest Honden vinden hem een beetje raar maar verder niets, kwam denk omdat ik bevallingsdoeken wilde hebben voor de honden zodat ze hem alvast konden ruiken
Bedankt piepie, voor de geruststellende woorden Na een rustig avondje film op de bank ga ik vol goede moed weer naar bedje! En mocht ik niet naar dromenland vertrekken, dan zal t hier vast nog gezellig zijn! @jane, balen meis, maar hopelijk nog een goede nacht!!
Nee joh geen paniek. Ik had al tijden heel veel last van veel te veel vocht. Zelfs nu nog, nog steeds tintelende vingers en dikke voeten....je zou zo kunnen zeggen dat ik nog zwanger ben alleen is m'n buik een paar kilo dunner Ik plaste me voor de bevalling al helemaal idioot vanwege dat vocht en had regelmatig last van een overgevoelige blaas en kon dan weer heel moeilijk plassen. Ik ben echt een uitzondering Ik ga nog even tv kijken tot en uur of 01:00 en dan moet de kleine man weer een hapje eten!
ik heb gewoon, alles gedaan ter voorbereiding dat het vannacht gebeurt... gewoon goede hoop houden,... alles lekker ingesmeerd, geschoren en wel, haartjes schoon en lekker glad gefohned.... ja hoor ik kan knap naar het ziekenhuis haha... (niet dat er ook maar 1 teken is dat het gebeurt vannacht..) maar ik wil zo graag
Nou helaas,..l Slaap is weer ver te zoeken. Warm, herrie buiten, kind wat schreeeuwend wakker werd. Allemaal niet echt handig als je wil slapen . Dus nu maar even een pauze en straks nog een poging.
ze gaan kijken of ik inmiddels ontsluiting heb, en zoja of het voldoende is om me in te leiden. ik wil graag eerder ingeleid worden ivm toenemende psychische klachten en BI. hoef sowieso niet over 40 weken zeiden ze dus ben benieuwd naar de plannen Pff het heeft hier de hele dag gerommeld, zulke zere harde buiken niet normaal. voelde de kleine ook minder maar durf dan niet goed te bellen. savonds werd hij iets beweeglijker. Buik is nu rustig maar ik ben klaar wakker