Oh ftm ken t maar hier word ik er niet blij van want inmiddels zit onze boy er nig steeds en vermaakt zich ook nog prima.
Nou afzakken was van korte duur, nu weer in alle hevigheid terug! Om de 12 min ongeveer, sommige moet ik echt al even voor stoppen met praten en een keer diep ademen... Niet meer vervelend, gewoon echt pijnlijk dus! Nu mag t echt wel doorzetten, want al dit voor niks??
Ftm ga duimen spannend. Fijn he weeën hihi maar komt allemaal goed Jane jeuhhh jij hebt nu iig snel de kleine in je armen. Go for ut
Toytoytoy jane!! T gaat nu echt gebeuren!! Hier de weeën timer er maar bij gepakt... Soms om de 11 minuten, soms om de 8, duren maar 40 sec... Ga wel naar bed, want moet morgen vroeg sowieso vroeg bij de gyn zijn! Misschien vannacht een ritje, anders morgen maar vragen of ie wil checken op ontsluiting, vind t niet meer grappig nu!
Succes ftm, hopelijk kun je wel wat rust pakken vannacht. Hier net een stuk slijmprop gespot. Begin te denken dat ik miss mijn inleiding niet eens meer ga halen haha
Paar uurtjes kunnen slapen met de (voor)weeën, nu echt wakker! Ook darmkrampen gehad net, dus ben leeg Afscheiding en slijm helemaal roze nu... Ze zeggen dat je t weet, als t begonnen is! Maar na zoveel valse starten durf ik nog niet te juichen...
Ja, sterker ook, moet op mn ademhaling letten, ben nu weer aan t timen! Duren ongeveer 50 sec! Voelt als heftige ongi kramp, trekt door naar mn liezen... Als een trein komt t, je voelt t van verre aandonderen, sjeest voorbij, sterft af in de verte... Denk dus wel weeën, maar ben zo bamg dat t weer ophoudt! Nu dus ff rondjes lopen en timen...
Ja heb ook zo'n app! Zitten nu steeds 4 min of minder tussen, maar sommige duren maar 20 sec, andere n minuut! Zal nog ff een half uurtje bijhouden, dan heb ik een iets beter beeld denk ik. Dan beslissen of ik terug naar bedje ga voor nog een rustpoging of toch maar rondjes drentel tot ik manlief kan wekken! ik hoop op t laatste!
Hoop ik ook voor je meid. Hier om de 9 min hardebuik/wee. Maar duren gemiddeld 41 sec dus zal wel weer voorwerk zijn. Ga nig even kijken of ik wat kan slapen
Hoop dat jullie ondertussen weer lekker aan het slapen zijn. Ik ben een uur geleden wakker geworden van vreselijke hoofdpijn die niet wil zakken. Ook misselijk met vlagen. Heb net wat gegeten en 2 pcm genomen. Hopelijk werkt het. Herkent iemand dit? Heb het nog niet eerder gehad
Oh wat spannend allemaal zeg. Jane, succes. Nog eventjes en je hebt de kleine in je armen ftm, Bah, jij hebt een lange nacht achter de rug. Je weet dat voorwerk afzwakt onder een warme douche, en het echte werk doorzet? Hopelijk zet het door meid. Danjo, ook al zo'n lange nacht balen zeg. Bbm, Ik Heb dat gelukkig nog niet gehad, maar moest van de vk wel direct aan de bel trekken als Ik hoofdpijn krijg of misselijk word of duizelig. Komt doordat mijn onderdruk vorige week is gestegen van 65 naar 80. Nog meer stijging zijn ze bang voor zwangerschapsvergiftiging. Hier ook weer een rotnacht. Elke x na het plassen, als Ik mijn bed weer in wil stappen doet het zo'n pijn. Heb een vermoeden dat de baby dan ergens op drukt. Hij is dan ook superdruk ineens. Nu weer last van de darmen. We zullen zien wat de dag ons brengt. Ga vandaag lekker rustig beetje schoonmaken in huis.
Hi dames Wat spannend allemaal en toen ik niet hen kwam wou ik mij 'gewoon' even komen aan melden (als dat mag hihi... ) en voorstellen nu bijna 33 weken zwanger van dochter nummer 3 37 jaar oud, alleenstaand en ik kan niet wachten om deze dame in mijn armen te houden. Heel veel succes Groetjes oktober 13
Nou, rond half 7 kwamen de (voor)weeën om de 7 min en duurde ongeveer 50 sec, pijnlijk maar heel goed te doen. Ben toen nog maar in bed gaan liggen en nog 1,5 uur soort vam geslapen. Nu lijkt de regelmaat weer weg, ook al lekker warm gedoucht, maar t blijft rommelen. Zo dus maar even met de gyn overleggen wat die ervan denkt... Ik weet t weer niet even! We nemen de zkh koffer maar mee!