Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Wat een actie opeens vannacht!
    Ftm, ik hoop echt dat het doorzet nu. Zou wat zijn al dat werk en dan weer wachten,....
    Jane succes, hopelijk gaat het allemaal voorspoedig nu de vliezen gebroken zijn.

Hier nog baby in buik. Ik verlies wel delen van de slijmprop gisteren en vandaag. Beetje zeurderig gevoel, maar dat is het ook wel weer.
    Straks zoon naar opa en oma brengen om een nachtje te logeren.

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ftm spannend.

Bbm dat was h ier zaterdag en zondag dus hoofdpijn en misselijk daarom gebeld en moest komen.

Oktober welkom

Judith heerlijk ff de handen vrij

3. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Welkom Oktober,

ftm, heel veel succes meid! Hopelijk gaan ze je helpen.

Ik moet vanmiddag aan de ctg ivm de inleiding dus dan geef ik het dan wel aan. Ik denk namelijk dat het komt omdat ik vannacht na maanden eindelijk een keer vast geslapen heb. Het is nu ook weggetrokken dankzij de molletjes.

Succes meiden vandaag!

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bbm suc6 vanmiddag.

Ik moet vanmiddag ook weer..

5. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Nou, wij zijn helaas weer thuis! Bloeddruk was weer gestegen, 158/96 nu... Maar de gyn leek zich niet echt druk te maken erom... Spoortje eiwitten ook weer, echo was prima. Hij heeft na mijn verhaal wel even gevoeld, bm-mond helemaal verweekt, maar nog geen ontsluiting.

Hij had geen glazen bol, maar gezien de hoeveelheid bloederig slijm en wat ie kon voelen moest ik maar een afspraak maken voor donderdag, al ga ik die niet meer halen volgens hem. Hij zei, t voorwerk is gedaan, nu de regelmaat nog!

Nou ja, manlief gaat zo toch maar weer werken, en ik blijf lekker thuis met nog een dutje, een filmpje en een klein rondje met de hond straks, en dan zien we wel weer waar t schip strand!

6. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    zo zeg. ben een dagje offline en wat een actie ineens! kunnen jullie niet wat van die vibes richting het noorden sturen? hoe rommelig het zaterdag was hoe rustig was het gisteren.
    manlief en ik heb gisteren heerlijk gegeten in een oud michelin sterren restaurant. dochter vermaakt zich nog op de camping, die komt de komende dagen nog niet thuis.
    oja. en ik ben pas net wakker! heb heerlijk de klok rond geslapen minus een paar plasstops.

@jane succes meid!
    @ftm ik zal voor je duimen dat het snel doorzet

7. Ior

Ior Niet meer actief

welkom nieuwe meiden.

Succes voor de meiden die een ctg krijgen straks.
    Ftm. Bah, wat een nare bedoeling steeds. Hopelijk heeft de gyn gelijk.
    @hier, ben er wel een beetje zat van eigenlijk. Heb nergens last van. En eigenlijk best wel actief. Heb het hele huis alweer schoon, op stofzuigen na. Ben bang dat het nog wel een poosje gaat duren hier. :(

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Na een goede nachtrust ben ik zo rond 10.15 aan het infuus gelegd om de weeen op te wekken.

9. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend!!!
    Succes.. ;)

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ftm raar hoor met eiwittn en zon hoge bloeddruk heel apart. Ik hoop dat het nu snel gebeurd.

Jane suc6

Ior lekker toch wees blij dat t zo lekker gaat

Moradora heerlijk zeg en zo goed slapen zalig.

Ik ga zo ff na de winkel met dochterlief. Alles in huis weer aan kant heerlijk.

11. Ior

Ior Niet meer actief

@danjo, das ook wel weer zo Ja. Haha. Vanmiddag toch nog wat menstruatiekrampen gehad die uitstraalden naar rug en benen.
    @Jane, succes meid.

12. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    T blijft hier maar rommelen zonder regelmaat... Nu ook rugpijn erbij, weet niet meer goed hoe ik moet zitten/ligge /staan... T zou fijn zijn als manlief thuis kwam en even mn rug zou masseren...

Ben t wel een beetje beu nu, zo maar wéér even douchen, helpt steeds maar een uurtje of wat, dan begint t gerommel weer :( hoop dat de gyn gelijk krijgt en ik de donderdag niet meer haal, want dit is echt niks!

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ior toch een beetje onrustig hihi.

Ftm waardeloos zo.

Hier bloeddruk weer goed. Ze hebben inwendig gevoelt bmm week en 1 cm ontsluuting. Het kan elk moment maar t kan ook ff duren. Ik word iig ingeleid met 40 weken dat is wel fijn om te weten. ..

14. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Ik meld mezelf hier ook even bij de afteltopic
    want ben er ontzettend klaar mee :(
    ik spook snachts door het huis terwijl vl
    snurkt dan denk ik weer oh dat wil ik ook.

Dit is mijn 2e zwangerschap en omdat het
    tweede is heb ik al weken last van voorweeen
    die seinen naar mijn onderrug benen buik
    weet echt niet hoe ik moet zit liggen enzv
    soms helpt een bad maar een douche is
    toch wel het fijnste ##zucht## helpt maar eventjes
    maar dat is er ook mee gezegt .Ik voel al weken
    down under zo drukkende gevoel of er iets knappen
    staat .

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bibi vervelend he. Geloof dat de meeste zich zo voelen hier..

16. firsttimemom

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Goed nieuws dus danjo! Fijn! Nu maar hopen dat je kleine man zich voor de 40 wkn aandient!

Wat naar Bininijmegen! Hopen dat je beeb op schiet! Dit is niks zo natuurlijk!

Hier weer t zelfde liedje als gisteren avond... Na t douchen heel even rustig, nu super drukke beeb die lekker tegen mn bm-mond wringt, lekker pijnlijk... En tussendoor weer heerlijke oefenweeën zonder regelmaat!

Ik kan wel janken! (Misschien ga ik dat zo maar eens lekker ongegeneerd zitten doen...)

17. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Firsttimemom
    Dit is zeker niks morgen dit eens met de vk
    bespreken dit trek ik niet langer zucht :(

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ftm doen. Soms lucht dat echt even op en geeft het weer kracht. Ik zat er gisteren goed doorheen en na goed janken mn zelf toch opgepept

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Jane succes!!

Ik ben er klaar mee:x rot oefen weeën, slechte nachten, olifanten poten en een zere rug.
    Gelukkig nog maar maximaal een week.

Succes en sterkte dames ik leef met jullie mee.

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Dikke knuffel dames!

Ben benieuwd hoe het met Jane is.

Vandaag een relatief rustig dagje.
    Verlies stukjes slijmprop, maar helaas zegt dat weinig. Wel wat zeurderig gevoel in mijn buik en diaree gehad. Hopelijk alles samen toch wel een begin. Durf er bijna niet op te hopen,...

Deel Deze Pagina