Jane gefeliciteerd heb het ook gemeld in het september clubke waar je lid van bent !!! Echt een mooi naam en hopen dat jullie snel naar huis kunnen en dan eindelijk kan genieten van jullie gezinneke . Hier een Rotnacht van 2 tot6 wakker geweest daarna even geslapen moet vanmiddag op controlen bij vk ga even vragen vanaf wanneer ze eigelijk mogen strippen want ik ben al weken aan het slecht slapen enzv ben het echt zat nu ,ze wilde mijn vorige keer slaap pil geven maar dat heb ik afgewezen omdat ik in de zorg werk en de medicatie ken en mijn niet goed voor een zwangeren leek en meer mensen hebben het me ook afgewezen. Maar weet iemand hier vanaf wanneer een vk mag strippen ?
Gefeliciteerd Jane! Wat een super mooie naam. Hopelijk kan je haar snel in je armen mee naar huis nemen. Firsttimemom, klinkt inderdaad alsof het nu echt gaat beginnen. Succes!!!
Bibi das heel verschillend hoor maar vaak doen ze het pas na de 40 wkn. Zon slaappil ik snap wat je bedoelt. Ik werd bij mn dochter verplicht omdat ik uitgeput was. Ftm spannend hoop t zo voor je duimen draaien. Jane gefeliciteerd!!! Nu lekker genieten.. Hier ook van half 3 ttot6 wakker gelegen pff. Gelukkig net pas wakker.
hey meiden allereerst allemaal gefeliciteerd met of de laatste 10 weken of de geboorte. Zou graag nu in me verlof ook willen delen, hoop dat ik het kan bijhouden. Mag ik het proberen? Mijn " maand forum" kon ik namelijk niet meer bijhouden ging me te snel, en kan niet meer te lang zitten achter laptop, maar vind zoooo fijn dingen te lezen en delen. Morgen 37 weken en heb ene dag dat ik van alles voel, menstruatiegevoel, zere boobs enzo, en dag later voel ik me weer alsof ik 20 weken ben en dus nog lang niet bevallen ga. Gisteren gehoord dat de VK vanaf 41 weken pas gaat kijken of je rijp bent, dus nog 4 weekjes even spannend. De baby is duidelijk volgroeid, want ligt vast in bekken, maar kontje drukt ook heel hoog tegen ribben, nu ben ik ook maar 1.55 m maar toch. ga beetje terug lezen hoe met jullie gaat. Succes meiden
@Jane, gefeliciteerd. Wat een mooie naam! Hopelijk Heb je je meisje snel bij je en kunnen jullie snel naar huis.
zo even van vandaag bijgelezen Bibi: idd heel wisselend, onze VK sowieso pas na 41 weken, en als alles goed gaat met vrouw en kind dan zelfs 42 weken. Jan: gefeliciteerd!!! Firsttime mom: oei dat klinkt heel spannend!!! mooi termijn. mamavan: spannend voor jou ook, en zeker nu je overtijd ben mag het wel eens toch? Succes meid. hier ook pas bellen bij weeeen van om de 5 min die 1 minuut duren en heftig zijn, vind best eng om dat in te schatten, want ik ben eerder bevallen maar via inleiding, toen voelde ik me met 38+1 na 3x gel KIPLekker...en ineens braken vliezen en zeer heftige weeen storm met braken, ineens vanuit niets.....hoe een natuurlijke bevaling moet voelen weet ik dus niet........ word ook zenuwachtig als mensen die ik wil bellen zeggen " ach meid als je denk dat begint bel je me en als ik er dan binnen 2-3 uur ben ben ik echt wel optijd" dan denk ik...straks ben ik alleen met weeen en weet niet waar zoeken moet
Gefeliciteerd Jane! Hier wacht ik het maar gewoon ff af... wel om de zoveel tijd harde buiken, maar hou het nog niet bij want ze zijn niet echt pijnlijk ofzo. Ook al ff geen slijmverlies meer gehad. Straks maar weer even proberen te slapen, misschien helpt dat wel! Alle dames.. succes met de laatste loodjes!
Gefeliciteerd Jane. Hopelijk mag jullie meisje snel mee naar huis. @FTM ik zal voor je duimen dat het nu voor het echhie is. Hier weer een goede nacht. paar keer moeten en plassen en om 7 uur opgestaan om brood te smeren voor manlief. daarna weer mn bed in tot iets voor 1030. Dochter komt vanavond thuis dus dan ik he gebeurt met bijslapen. vanmiddag weer naar VK ze gaan kijken of ik (genoeg) ontsluiting heb voor inleiden en even horen hoe ze het verder voor zich zien. Duimen jullie voor me? Vannacht gedroomd dat mn bevalling begon maar helaas klein L. zit er nog steeds.
Na t braken toch de verloskamers maar gebeld, omdat t ook op t bellijstje ivm hoge bloeddruk staat. Moest natuurlijk komen Weeën zijn nog niet sterk genoeg, maar ze dachten wel dat ik begonnen ben... Mocht kiezen, blijven of nog even naar huis! Nu weer thuis dus! Na de autorit is de regelmaat weer even ver te zoeken in de krampen, zelfs n half uur helemaal niks!! Nu begint t weer... Ik ga op mn gemak mn nagels lakken, en verder met mn dag, dan zie ik wel...
Oh Jane wat ben ik blij dat je, je dochtertje eindelijk vast hebt kunnen houden. Hopelijk dat ze snel aansterkt en dat jullie lekker samen kunnen genieten. Wens je een heel goed en voorspoedig herstel! Mamajojo, welkom hier! En je bent niet de enige hoor, ik hou het ook niet altijd bij geldt denk ik voor iedereen hier haha. ftm; vreselijk die onregelmatigheid. Zou daar ook knetter van worden. Hier helaas ook geen super nacht gehad, wel wat weggedut af en toe maar echt slapen kan ik het niet noemen. Sinds zondag avond eigenlijk ook geen heftig gerommel meer gevoeld, wel wat gevoeligheid en af en toe een krampje maar niets wat er verder in de buurt bij komt. Ach ja, we zullen het wel zien. Vandaag iig een rustig dagje, want heb weer erg veel last van mijn benen en bekken.
ook ik meld me aan! bevaldatum 29 okt.. nu dus 31 weekjes...maagzuur, moe, niet veel meer kunnen anders krijg ik weer eeen...jaaaaa HARDE BUIK! maar voor de rest mag ik nietklagen...