Oktober respect meid tis zwaar met kids om je heen en als de nachten dan ook niet goed verlopen helemaal. Hier rommelt het er weer op los
Nog even snel t hele verhaal! Om kwart over 9 dus 2 cm, naar een kamer gebracht en rustig geinstalleerd! Weeën werden langzaam sterker en om kwart over 11 had ik 4 cm! Toen wisseling van de wacht, vreselijke gyn! Kwam binnen en zei: voor t licht wordt is uw kind geboren, ik ga ne de vliezen doorprikken, u krijgt een infuus en moet aan de ctg blijven liggen! Toen ben ik heel erg paniek geraakt, was zo lekker bezig, kon de weeën goed opvangen op de fitbal, en lekker door de kamer lopen, en t ging vlot! Ineens dit zonder reden... Precies mijn angst! Nou ja, hij heeft de vliezen gebroken en een elektrode aangesloten, en is weer gegaan (mn plan lezen denk ik...) Vanaf t moment dat ik moest blijven liggen ben ik dus geen cm meer opgeschoten! Om half 2 nog steeds 4 cm, dus wee opwekkers, toen ging t heel snel! Half uur later kreeg ik persdrang!! Ik kon de weeën niet meer opvangen, kreeg gewoon geen adempauze meer en mijn lijf begon mee te persen. Er werdt voor de zekerheid gekeken naar mn ontsluiting... 7 cm, echo app erbij, ons meisje lag verkeerd, een sterrekijkertje! Waardoor ik dus al persdrang kreeg. T infuus werd iets lager gezet, en ik kreeg een pompje, mijn laatste redmiddel, echt waar! Tot 4 uur nog op mn zij persweeën weggepuft en toen moest ik de omschakeling gaan maken van wegpuffen naar meepersen, doodeng vond ik! Ik riep meteen, ik durf niet, verdoof die onderkant, want je moet toch knippen! Na drie persweeën kreeg Nora t moeilijk, de knip werd gezet en ik kreeg nog één wee de kans t zelf te doen, anders kwam de pomp erbij! Ik heb t uit mn tenen moeten halen, maar in diezelfde wee (4e perswee) werd ze geboren! Navelstreng om der nek en rond der schoudertje, maar ze schreeuwde en keek me al aan voor der heupjes en beentjes geboren waren! Placenta kwam meteen en zag er prima uit! Door de knip heb wel wat blied verloren, ong 650 ml, maar voel me eigenlijk prima! Ja dood op, onderkantje beetje in de kreukels, en super trots! Bloeddruk hersteld zich ook weer, dus met een beetje geluk mag ik morgen al naar huis! Nu eerst maar eens even de oogjes toe! @ nynke en mamavannikhil, jullie ook gefeliciteerd!!!
@ftm, heftig zeg, als je dan ineens zo'n gyn krijgt. ik ga voor je duimen dat je morgen lekker naar huis mag.
Heftig ftm! Hopelijk herstel je snel! Welkom dames en kletsze! Hier nog weinig teken van weeen helaas. Af en toe een niet pijnlijke harde buik. Maar bij de vorige keer strippen was het ook pas een dag later raak. Net nog even een rondje gelopen in de hoop dat het wat doet.
Ik zit weer gezellig beneden. Wel wat gerommel, 1 wee gespot, maar dat is al weer even geleden,... We wachten af
Goedemorgen hier weer een heftige nacht en nu weer wakker morgen een gesprek in het ziekenhuis over het inleiden ben best zenuwachtig omdat dit helemaal nieuw is .Van vriendinnnen in mijn omgeving hoor ik de heftige horror verhalen waar door ik dus beetje bang ben denk ik ook al is het de tweede zwangerschap vorige zwangerschap ook zkh bevalllen ivm zwangerschapvergif maar kwam uit zich zelf spontaan en snel .. Kan iemand mijn vertellen wat ik kan verwachten morgen ??
FTF: heftig zeg!! Gefeliciteerd weer met de nieuwe baby's gaat hard ineens Je wil weten over inleiden: zal je bondig me verhaal vertellen, zeker niet om bang van te zijn. Hier werd ze gehaald omdat ik 38+1 was en zwa. diabetes had. moest me maandagochtend melden, toucheren enzo, was nog aardig dicht, was van BMH iets korter. Dus gel inbrengen en elke keer om de zoveel uur weer toucheren en indien nodig weer gel inbrengen, tot max van 3x per dag.....dus na de 3e keer rond 13 uur niets opgeschoten en dus gestopt, en morgen (dinsdag) verder. Hele middag niet veel of niets zelfs gevoeld, tot savonds 22 uur, iedereen wilde al weggaan en ik slapen tot ineens buikpijn een BOEM, vliezen braken spontaan, gel toch iets goed gedaan waarschijnlijk alleen wat trager schijnt gel te werken........toen begonnen wel meteen de weeen storm, incl braken enzo, dus het gaat wat sneller. Heb roes gehad tegen de scherpe randjes en heb 2 uur geslapen, ontsluiting kwam langzaam maar weeeen heftiger, kreeg persdrang en mocht om 6 uur eindeliijk naar de vrlos kamer, .....de rest hoe het liep heeft denk ik niets met de inleiding te maken. ( me weeen stopte met 10cm ontsluiting en ze lag als sterrekijker en dus met vacuum, is pas na ruim 70 min geboren) echt niets engs. of horror en ligt ook echt aan hoe je lichaam reageert en welke vorm van inleiding je krijgt. Succes meid, en gaat helemaal goed komen. liefs
hier trouwens nu wel vaker dat ik wat voel trekken ofzo onderaan alsof uit elkaar getrokken word en wat menstruatie gevoel, maar vooral ook in bepaalde liggingen....nu oo licht aanwezig menstruatie gevoel....du me lichaam is zeker wel bezig met voorwerk. vanacht gedroomd dat ik hoog zwanger auto ongeluk kreeg en meteen begonnen de krampen en weeen midden op straat, haha.
Bij mij is vorige week besloten dat door de suiker ik a.s maandag ingeleid ga worden. Ze heeft verteld wat ik kan verwachten en hoe we het gaan aanpakken. Bij mij was het maandag en vandaag aan de ctg liggen en vandaag een inwendig onderzoek om te kijken hoe het ervoor staat. Zit het dicht mag ik me zondag melden om een ballon in te laten brengen en is het al wat open dan mag ik maandag komen en dan kijken we hoe het dan is. Ik ga vanmiddag om kwart voor 4 en vind het allemaal wel spannend hoor. Jij alvast succes voor morgen!
Moe ... Moe ... Moe ... Pff... kindjes zijn naar school en ik wil gewoon weer mijn bedje inkruipen... buikpijn en Verder voel ik mij positief.. alleen ik kan wel gaan slapen. Misschien moet ik dat ook maar eens doen. Alleen er is nog zo veel te doen. Succes allen die afspraken hebben en sterkte met inleidingen. Kan me voorstellen dat het voor jullie erg spannend wordt. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel wou ik bij mijn vorige zwangerschap ingeleid worden wegens bekkenproblemen. Alleen kwam ze spontaan vlak voor de afspraak! hahahha... Groetjes Oktober13
Hier ook een piep nacht. Dacht echt dat het begonnen was.. mn dochter word zo opgehaald en gaat een nachtje logeren dus kan ff bijkomen... hoop dat t vannacht iig wat gevorderd is met ontsluiting.
Oktober, kan je even slapen als de meiden op school zitten? Sterkte meiden met al die rommelende buiken. Vanmorgen met de kindjes naar mijn ouders. Even naar de speeltuin. Op de wc ben ik nu echt de slijmprop verloren. Jeetje wat een een ding . Nog niet eerder gezien de vorige twee keer. Begint wel wat te rommelen, dus ben naar huis gegaan. Zo even beetje in huis keutelen. Als het serieus wordt, ga ik de vk bellen. Vorige keer ook nauwelijks weeen en toen had ik al 5 cm ontsluiting. Ik moet naar het ziekenhuis, dus wil niet te lang wachten. Maar wil ook niet voor niks bellen. Vind het lastig.
Ik ging inderdaad even liggen... maar voel me er niet echt beter op !!! Ze ligt dwars erg dwars en wilt maar niet in een comfortabele ligging voor mijn gevoel!!! Ook heb ik last van mijn onderbuik. Ik heb me echt in tijden niet zo beroerd gevoeld hoor. Normaal ren ik me rot! Nu heb ik gewoon GEEN ZIN! Ach jah komt wel goed geloof ik.. Even rustiger aan doen dan en geen zorgen maken. @Djano - fijn dat je je dochter even kan laten logeren ergens. En dan met wat ontspanning kan het misschien doorzetten!! Morgen heb ik een bruiloft en neem mijn oudste dochter (ze is 10 jaar) mee. Mijn jongste (4 jaar) gaat lekker bij mijn ouders logeren en dan is het zaterdag. Gaan ze 3 nachtjes naar papa. Dan kan ik ook even "echt" bijtanken! @judith - WOW .. spannnnend!!! Zet em op! Straks lekker kippie in de oven zetten! en de meiden weer halen. Fijne middag... XXX Oktober13
Hey, ff vraagje aan jullie. Gisteren tijdens ctg waren er regelmatig harde buiken te zien. Ik Heb er zelf niet zo op gelet. Maar vl wel. Hij zei net tegen me dat ze om de 7 minuten kwamen en zo'n 30 tot 40 sec duurden. Zijn dit voorweeen geweest? De vk vroeg nog wel na de ctg of Ik dan ook pijn had, maar voel er bijna niks van. Alleen wat druk onderin, bij het Hoofdje. Hij/zij ligt al helemaal ingedaald en ook vast.
ben ook niet echt bang dat het iets ergs is. Hihi, hoelang kun je het hebben voor het echte werk begint?
Hier afgelopen nacht van 11 tot 6 harde buiken gehad. Met regelmaat maar t echte werk zette niet door dus vrees erg lang