Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Haha geeft niet, dankje!

Ja 't is niet zo dat ik in m'n hoofd onrustig ben, maar ik zit opeens vol energie ofzo?! :p Laten we zeggen dat ik zo wel 3 bevallingen achter elkaar zou kunnen doen.. (ik piep straks wel anders:D).
    Vanmiddag was ik juist moe met hoofdpijn, en voelde ik me niet lekker, beetje misselijk etc.

2. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ok kan je niet even lekker gaan lopen met je man/vriend/partner?

3. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Jaa denk dat ik zo even alleen ga. Dochterlief ligt in bedje te slapen, en als we samen gaan, gaan we niet verder dan voor 't huis een rondje met de hond. :)

even kijken zo of het helpt. Wel een zeer hoofd nu, bah.

4. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    kijk je wel uit meid ;) zo laat nog. :)

toen ik vanmorgen buikkrampen kreeg die beetje als HELE LICHTE weeen voelde hoopte ik zo dat keer doorzet haha, mijn dochter is van 38 weken dus heb er alle vertrouwen in dat kindjes dan volmaakt zijn :)

5. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Jaaa, dat lukt wel. Scheelt dat ik een in dorp woon, en geen grote stad oid. (niet dat er dan niets kan gebeuren hoor)

Ja, dat kan ik begrijpen. Je mag niet voor niks vanaf 37 weken al thuis bevallen.. Ik hoop dat t een beetje door gaat zetten gauw. Wel lekker dat je lichaam af en toe wat doet al, hoewel je dan ook wel eens denkt dat het misschien wel begint en dan je dan weer teleurgesteld word.

6. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ja in dorp voel je miss wel iets veiliger ja, ons kent ons mentaliteit.

ja je hoort weleens dat mensen zelfs al ruim voor 37 weken voor weeen hebben die even duren maa gewoon stoppen en alsnog gestript worden met 41 weken haha, dus ik verwacht niets :)

7. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ja klopt. :) dus voel me niet heel snel ergens bang ofzo.

Pff, ik zit nu al met best veel harde buiken.. soms even een uurtje flink wat, en houden ook wel even aan. en dan weer even niet wat of minder. verschilt nog wel eens. Maarja ik ben ook nog niet zover.
    Heb je al veel 'gerommel' gehad?

8. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ok gelukkig.

Balen van je harde buiken, nog druk met werk ofzo?

Heb sinds week of hooguit 2 wel wat meer ineens buikpijntjes, of ineens wat krampjes en veel bandenpijn, denk ook omdat ik nu met verlof ben en je lichaam ontspant, schijnt vaak dat je laaste weken ook meer groeit omdat je gewoon meer kan rusten.

merk vooral in bepaalde houdingen buikpijn, dus denk dat vooral is dat me baby ergens op leunt, zoals auto rijden en in bed liggen.

ga slapen, iedereen die op springen staat succes, wellicht morgen baby nieuws.
    en hoop dat jij minder onrustig terug komt

9. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Nee werken niet.. heb wel een kleine meid thuis lopen van 1.6.
    Ja, ik begin nu ook steeds meer pijntjes te krijgen, harde buiken, zere rug, rondom schaambot pijn, en 'snachts met draaien mn liezen. noem maar op :p

Oke, ja dat heb ik ook wel eens gehoord/gelezen dat ie dan harder groeit.
    Slaap lekker.. :)

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mvm ik had t vorige week zo onrustig bah ern douche werkt dan wel hoor.

Bbn spannend dus. Ik hoop gewoon dat er een cm bij zit dan is dat niet nodig. Ik ben bij mn dochter ook ingeleid met gel/veters/ballon. Duurde hier ellendig lang want t werkte niet. Mocht 1 nachtje thuis slapen en t oen braken mn vliezen. Sochtends gemeld en meteen aan de opwekkers.

Pff hier is t aan t borrelen in de buik bah. Lichtelijk misselijk en vreselijke maagzuur grrr.

11. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    @Danjo, same here en ontzettende pijnlijke weeen weer waar toch wel weer een regelmaat in komt.. Verdorie ik wil niet voor niets weer naar het ziekenhuis maar als het om 3u nog steeds zo bezig is dan ga ik denk ik toch weer bellen. Ze zijn niet te harden.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bbm ik ga ook om 3 uur bellen elke 4 min een wee. Hier nog wel redelijk te doen. Duurt al vanaf half 11. Van 1 yot 2 dip gehad met 10 tot 12 min ertussen. Maar nu regelmaat

13. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Bij mij is het niet meer op gehouden sinds half 11 vanmorgen alleen nu idd met regelmaat (6 min) en gruwelijk pijnlijk.
    Verlies ook steeds beetjes vocht en heb vreselijke poep drang maar er komt niets.
    Vind het zo vreselijk om in onzekerheid te zitten, maar je moet toch een lijn trekken.

Succes jij meid, om de 4 min klinkt toch als het echte werk.
    Hoop dat wij nu aan de beurt zijn.

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Whaa hier ook veel poepdrang en elke x komt er ook wat. Vreselijk wnt doet daar nu ook zeer. Ik hoop dat wij ons mannetje vandaag in onze armen mogen sluiten.

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Na het zh geweest duidelijk weeen die oplopen na de 60 maar nog niet erg genoeg. Nu weer thuis en afwachten. Nog steeds maar 1 cm ontsluiting en wel week. Ga proberen wat te slapen. .

16. Ior

Ior Niet meer actief

Oh Jemig, wat maken jullie het spannend zeg. :)
    Ik Heb vannacht geslapen met een pittenzak tegen mijn buik. Wat is dat fijn zeg. Word de boel wel wat rustiger van.
    We gaan zien wat de dag ons vandaag weer brengt. Hopelijk gaat het nog ff goed, dan kan Ik straks ff de stad in. Op de markt vers brood en fruit halen. :)
    gaan jullie nog wat leuks doen?

17. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Oh dan heb je geluk dat jii naar huis mocht
    want ik mag echt niet naar huis ,als ballon
    niet werkt gaan ze hem verhogen naar 40 cc
    en anders weeenopwekkers

misschien omdat ik ook als spoed nr2 sta
    kleine moet geboren worden omdat ik
    oververmoeid ben en kleine in de buik
    uitgeput raakt anders wordt het uit eindelijk
    ks alles dat de kleine gezond er uit komt.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ior hoop nog sslapen

Bbm oke zet m op. Hier maakt uk t nog te goed. En tja ik ben na al die nachten er ook wel klaar mee. Word hier wat rustiger in de buik grrr

19. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    wat een drukte hier weer vannacht. Zet hem op meiden! hoop dat jullie snel kunnen bevallen, ben wel een beetje jaloers hoor.

Als ik dinsdag niet ingeleid zou worden blijft deze man volgens mij rustig tot 42 weken zitten. zo rustig is het in mn buik, al het gerommel en gekramp is na het toucheren sinds maandag opgehouden.
    Wel een raar idee een kind op bestelling zoals mijn man zegt. over een paar daagjes zijn we met zn 4en.
    begin me ook war druk te maken over het inleiden, hoe het gaat etc. en omdat ik weet wanneer het gaat gebeuren zie ik erg op tegen de pijn. gek he?

20. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @Bbm en danjo; wat spannend zeg. heel veel succes gewenst!!! ;)

@moradora; Oke dinsdag inleiden dus.. Zou mij ook heeeel spannend lijken. Ik snap best dat je er tegenop ziet. Je weet nu wanneer de pijn gaat komen.. laatst zat ik er over na te denken als ik ingeleid zou worden. Aan de ene kant fijn dat je weet dat je die of de volgende dag je kindje hebt, maar ook zenuwslopend dat je weet dat het DAN gaat gebeuren. Denk niet dat het gek is hoor :).
    Mag ik vragen waarom je word ingeleid?? ;)

Er worden er hier best veel ingeleid of niet, ook die nog niet eens overtijd lopen.. Waarom eigenlijk? Ja ik ken dat niet, heb tot 41 weken gelopen met mn dochter :p (hoop dat t nu iets minder lang is) :D

Deel Deze Pagina