Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    @MvM1. Ik heb bij mijn vk het verzoek tot inleiden neergelegd omdat ik psychisch achteruit ging (heb eerder PND) gehad, daarnaast veel bekkenpijn en erg moe.
    ben doorverwezen naar de poppoli en in overleg met hun besloten tussen 39 en 40 weken in te leiden (mits inleidbaar)
    zo het nu lijkt word dat dinsdag, maar maandag eerst weer controle en dan hoor ik verder.

2. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Oke, dat is wel naar dat je dat hebt gehad! Wel fijn dat je die mogelijkheid dan wel hebt. :)

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bij inleiden hoeft het niet zo te zijn dat je die dag J e kind hebt. Alwel meer dan 2 cm ontsluiting? Dan gaat t wel snel kunnen ze nl vliezen breken

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Moradora zullen se idd wel gaan kijken aan de hand daarvan hoe en wat.

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Jullie hebben het er regelmatig over dat het rommelt, maar hoe voelt dat? Zijn dat pijntjes, krampen of veel harde buiken? Ik probeer me daar nu een beeld van te vormen... :)

6. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    zo meiden ik ben terug van ctg scan was weer goed
    morgen de dag van waarheid inleiding
    morgen 14 uur bellen en dan 15 uur zkh zijn
    heb de verloskamer al gezien ,leek echt
    op een huiskamer hihi

7. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    @danjo. ik had afgelopen dinsdag 1cm. ik heb gevraagd of ze dacht dat ik dan maaandag 2cm zou hebben. dat hoopte ze wel anders moet ik aan de ballon en dat doen ze (begrijpelijk) liever niet.
    nou liever dat als doorlopen. dus ik ga sowieso inzetten op die dinsdag want dat heeft ze min of meer toegezegd.

Hoop wel dat de kleine zich dezelfde dag nog aandient en niet op woensdag. maar als dat zo is dan is het zo. maar woensdag is niet zo'n prettige dag.

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bbm top meis en spannend

Mdora. Hier 3 dgn na de ballon pas zucht echt een drama en daarvoor ook al met gel en veters geprobeerd.. ik hoop t voor je. Hier na een week bijna elke dag weeen dus geen cm erbij deed vannacht ook wel auw. Al t week voor niks

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Helaas zegt dat niks, ook ik had ontsluiting.
    Mijn vliezen zijn spontaan gebroken en heb aan de opwekkers gelegen en nog had het erg weinig effect.

Hier gaat alles hartstikke goed, een heerlijk rustig en tevreden meisje.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Jane maar dan is er wel een begin als de vliezen breken. En opwekkers kunnen ze ophogen al is dat geen pretje ( ervaring mee).. fijn dat alles goed gaat genieten nu

11. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wat rustig hier. Hier een redelijk rustig nachtje gehad. Wel pas 4,5 uur geslapen. Heb mn was al gevouwen en machine staat weer aan hihi.

12. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    Hier weer een Beroerde nacht en nu nog beroerde
    omdat ik vanmiddag ingeleid wordt vindt het zo
    spannend en ook zo eng ben echt zenuwachtig .
    en manlief is zo relax wat ik niet snap haha.

Danjo kom hier ook even lang voor de was haha ;)

13. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hey meiden, even korte update. Gister om half 6 is onze zoon Finn via een keizersnede gehaald. Hij doet het super. Later nieuws volgt als ik thuis ben

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bbn hihi alles is hier al weken strak aan kant. Word gek van mn zelf. Spannend hoor tis heftig inleiden maar komt allemaal goed..

Bbm jeuhhh gefeliciteerd met jullie zoon. Nu heerlijk genieten.

Ik ga nu echt weer poging slapen doen. Was hangt inmiddels weer. Maar eens zien wat we verder doen straks

15. Ior

Ior Niet meer actief

@bbm gefeliciteerd! Lekker genieten:)
    @bibi, Heel veel succes vandaag. Je kunt het!
    @danjo, Haha, nu alweer bezig in het huishouden? Ik ben ook zo hoor. Wat aan de kant is, hoeft niet meer ;)

16. bibinijmegen

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    bbm Gefelicieerd met jullie zoon geniet
    en herstel maar snel natuurlijk.

Meiden dank jullie wel zo dra kleine uk
    geboren is zal ik mezelf hier weer melde.

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bbn zet m op

Ior vreselijk maar je moet wat in de nacht/ochtend. Heb ik weer ff rust en slaap ik weer even hihi.

18. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Proficiat Bbm, mooie naam :D

19. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    @BBM gefeliciteerd met jullie zoon!

@Bibi zet hem op meid! snap dat je nerveus bentm dat ben ik inmiddels ook en er staat hier nog geen datum vast. Ikduim voor je dat het vlot verloopt.

jeetje wat ben ik mijzelf voorbij gelopen gisteren. er was een familie personeelsfeest op man zijn werk, dat hebben ze anders nooit dat vrouw en kids meemogen. Dochter genoot en ik heb 3,5 uur achter haar aangesjouwd omdat manlief druk met zn collegas was. Maar das geen goed idee met BI dus ik heb nu zo'n pijn, kan wel janken en mijzelf voor de kop slaan dat ik zo dom ben geweest en man niet of hulp heb gevraagd. kon net pas met moeite uit bed komen. en ik moet he huis nog poetsen voordat de kraamzorg en kraamvisite straks in huis komen.

fijne dag meiden.

20. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Hoi meiden,

Ik lees al een tijdje mee, maar lijkt me fijn hier af en toe ook even mee te kletsen! Wat een babynieuws allemaal, super leuke namen voorbij zien komen:D.. Gefeliciteerd allemaal!!!

Ik mag eigenlijk niet klagen, heb een prima zwangerschap.
    Heb van week 28 tot 34 bij bekkentherapeut gelopen, gelukkig ging dit zo goed dat ik ermee gestopt ben. Nu alleen af en toe nog last van mijn heup als ik teveel gedaan heb..
    Mijn zoontje is in juni 2 geworden, en voel me af en toe wel schuldig dat ik niet meer alles met hem kan!

Ben er stiekem ook wel beetje klaar mee... Ben nieuwsgierig naar ons meisje en wil mijn lijf weer terug:);)..

Knuffel voor iedereen en hoop snel nieuw babynieuws te lezen!

@bibi heel veel succes meid!! Je kan het en het is het allemaal waard!

Deel Deze Pagina