Bibi - het is zo ver!! Wij wachten allemaal in spanning.. BBm - Gefeliciteerd!! En nu genieten! Hier een fijne zondag.. Ik doe NIETs... Behalve internetten en tv kijken. Meiden zijn bij papa en ik heb rust. En ik voel het ook .. mijn lichaam vooral de onderkant doet zeer.. buik zit in de weg en ik wil eignelijk alleen liggen!! Dus .. daar luister ik even naar.... Hoi Stampertje... Ik heb bij mijn 2de zwangerschap ernstige BI ontwikkelt.. deze keer ben ik naar een oesteopaat geweest.. en wonderen zijn verricht.. sinds 26 weken zwangerschap geen enkel probleem - daarvoor met week 18 kon ik niets meer. Blij dat jou therapie ook goed is verlopen. Nog eventjes en dan kunnen jij en je zoon weer leuke dingen doen samen met zijn zusje! @Djano en Mordadora... Rust lekker!! Er is een reden voor slaap gebrek snachts in de derde trimester... Het is om alvast te wennen aan de voedingen en gebroken nachten!! hahahahahaha zo doende ook obstibatie.. Traint je lichaam om te persen!! (ok een beetje ziekelijke gedachte maar hey ik moet toch ergens de logica van iets inzien??? ) Fijne zondag... X Oktober13
Stampertje welkom meid. Fijn dat de bi onder controle is. Moradora idd niet slim. Maar ook niet van je man om jou er constant achteraan te laten gaan. Nu ff goed je rust nemen meid. Oktober heel verstandig. En dat alleen liggen herken ik wel. Geniet vd rust
Oh en oktober over je reden ben ik t niet mee eens. Mijn dochter was heel druk snachts in de buik en sliep ook bar slecht maar ze was heel snel vd nachtvoeding af. En sliep heel snel door. Nog steeds btw half 8 erin en tussen half 10 en 10 wakker.
@Djano het was meer als grapje bedoelt Geen serieuze bedoelingen! Ik had met mijn oudste geen enkele probleem en sliep ook met 8 weken door.. mijn 2de daar integen was echt een nacht brakertje!!! Groetjes Oktober13
Hey allemaal. Wel redelijk rustig hier vandaag.... Ik Heb vandaag niet veel gedaan. Vandaag wel wat last gehad van pijntjes. De hele dag rugpijn en liespijn. Eind van de middag kwam daar lichte Krampjes bij. Dus had goede hoop... Tegen kwart voor 5 een pijnlijke kramp gehad die Ik echt weg moest zuchten. Maar daar is het bij gebleven... Kom nu net uit bad en Heb nu alleen nog een zwaar gevoel in de bm. Verder niet. Ben benieuwd hoe het met bibi gaat.
Ior lekker. Hier echt een prut middag zeg. Vanaf 3 uur er ff doorheen. Ken de hele dag wel janken en zit/loop/lig mn zelf in de weg bah. Morge weer na de gyn
Uuuugh :x wat een vreselijke nacht. .Ik moet even luchten . Alles aan de onderkant inwendig doet zeer. Iedere beweging die ze maakt wordt ik gek van en ineens heb ik vreselijke aambeien! Alsof ze bij het indalen gelijk mijn ingewanden geplet heeft. Kan geen windje laten krijgen zonder dat er een mega druk op komt! Geen enkel zalfje doet het! Plassen Doe Ik in scheutjes van 10 ml per keer wat betekend dat ik om de haveklap naar de wc loop en soms loopt het eruit zonde dat ik het door heb. .. daarnaast heb ik last van maagzuur nog steeds. Mijn rug doet zeer en mijn bekken tot mijn schaambot kraakt en doet ook zo zeer. Plotseling wil ik eten om 4 uur snachts. ik huil er ook nog bij want al 30 weken doe ik dit zonder de vader dus emotioneel voel ik mij vreeslijk eenzaam op het moment omdat ik hem niet even kan uitschelden dat het allemaal zijn schuld is! !!! Ik ben moe en zeer zat.. hoe moet ik nog minstens 6 weken dit doen? Candy crush werkt ook niet mee .... Sorry dames. ... :x
Oktober zo herkenbaar jou verhaal. Alleen ik heb wel een partner die me bijstaat. Maar goed alle ellende is vaak snachts dus val ik m ook niet mee lastig. Dikke knuf. En euh candy werkt hier ook niet mee grrr
Hier mogen we om half 11 na de gyn en ga dr ook duidelijk maken dat ik op ben. Die vreselijke rot nachten breken me op. Tis weer doordeweeks en de zorg voor mn lieve meisje is weer aan mij tot 5 wat ook zwaar is doordat mn nachten zwaar zijn. Gelukkig is ze wel makkelijk en word ze vaak ook opgehaald voor 1 a 2 nachten.
Ik Heb echt medelijden met jullie. Ik Heb gelukkig 's nachts juist het minst last. Overdag meer. Gisteren, een half uur na het badderen weer volop voorweeen. Dat ging door tot ongeveer 2 uur vannacht. En toen was het weer over. Vandaag een lekker rustig dagje. Ga niet veel doen. Misschien filmpje kijken ofzo. Of een boek lezen.
Goedemorgen meiden, Oktober, wat fijn dat bij jou de klachten van bi ook onder controle zijn! Maar wat balen dat je, je zo voelt zeg... En dan ook nog last van aambeien en slecht slapen! Wat ik uit je verhaal begrijp is dat de vader niet meer in beeld is, nou alle respect meid!! Nog eventjes en dan is je wonder er... Knuffel! Danjo, jij ook beroerde nachten doe je goed om het aan te geven bij de Gyn! Hoop dat ze goed naar je verhaal luistert! En begrijp wat je bedoelt... Heb zoontje van ff ruim 2 jaar, ml werkt de avonden. Gaat om 14 uur te werk en is om 00:00 uur thuis. Dus eten koken, avond eten en douchen + naar bed doen komt neer op mij! Heb het allemaal over voor mijn mannetje, maar wordt wel zwaar! Ior, dat schiet ook niet op zo met die weeën. Hoop snel dat ze echt voor je doorzetten meid! Geniet van je rustige dagje vandaag! Hier gelukkig een goede nacht, sorry Vince was om 7;15 uur wakker dus prima tijd. Om 12:50 uur controle bij vk. Vanmiddag gezellig een vriendin op viste.. Xxx
ik moet vanmiddag weer naar de VK en hoor dan of ik morgen ingeleid word. Ik ben er best zenuwachtig voor. of het idd gaat gebeuren en zie er ook tegen op. Hierdoor niet zo goed geslapen want droomde steeds over bevallen, het kindje vergeten, na 2 uur weer moeten werken etc. ik heb nog steeds enorm last van mijn bekken dus hoop echt wel dat ze me morgen willen inleiden want ik kan niet meer. zal dit even extra inzetten. Het is hier in mijn juist heel rustig. al een week geen gerommel meer, had gehoopt dat hij zelf zou komen voor het inleiden. maar volgens mij is het nu al een lui mannetje. nou jullie horen het vanmidddag. verder nog geen baby nieuws?
Moradora, hoop dat de vk goed naar je luistert! Kan me best voorstellen dat je er erg mee bezig bent! Waar je dan allemaal niet over kan dromen.. Veel succes en laat maar duidelijk merken dat je er klaar mee bent!!!
Gatver, arme lieve dames!! Oktober; en je moet het ook nog zonder man doen. Heeel veel respect, en nog eventjes volhouden. En hulp vragen als het nodig is!! Danjo &moradora; Veel succes bij de vk, en ben benieuwd wat eruit komt qua inleiden. succes .. Dikke knuffels voor de nachtbrakers!
Nacht heb ik overleeft! Verloskundige gebeld en zij radde curanol zalf en tabletjes aan. Verder begreep zij gelukkig wat ik meemaakte en het is verder goed. Gewoon erg rustig aan doen eventjes.... Dank je wel dat ik even mocht spuien! En ja als je mijn andere berichten lees bij "alleen en zwanger" kun je lezen hoe de eerste periode is gegaan. Djano en Moradora succes! Verder iedereen een fijne dag. .. Xx oktober
Hai allemaal, Ook ik ben nieuw hier! M'n hele zwangerschap maak ik al dankbaar gebruik van dit forum voor al m'n vragen, en ik dacht laat ik me eens aanmelden en ook mijn bijdrage leveren Spannend ook alle verhalen van mama's die op het punt van bevallen staan! Ik ben zwanger van ons eerste kindje, een jongetje, en nu 4 dagen overtijd. Tot nu toe is mijn zwangerschap een droom geweest, mag echt niet klagen; geen misselijkheid, last van bekken oid, alleen een korte periode last gehad van ischias maar dat is gelukkig weer over. Nu de laatste weken vallen me opeens een stuk zwaarder, emotioneel dan. Ik ben er zo aan toe om de kleine man te mogen ontmoeten en nu ik overtijd ben word ik enorm onzeker over waar we goed aan doen en of alles met hem wel goed gaat. Gister was een hele heftige dag, omdat ik opeens de baby veel minder goed voelde dan normaal en de truukjes die normaal hielpen nu niet werkten. Dus hebben we uiteindelijk 'smiddags de vk gebeld en mochten we naar het ziekenhuis voor een ctg en echo. Gelukkig was alles in orde met de baby, al viel zijn hartslag even wat lager uit waardoor ik uiteindelijk ruim 1,5 uur aan de ctg heb gelegen. Maar hij beweegt voldoende, alleen voel ik maar een klein deel ervan! Heel frustrerend, wat een dag, ik heb alleen maar gehuild! Gelukkig is m'n man echt een rots in de branding en sleept hij me met al m'n emoties overal goed doorheen. Bij ons zijn twee ziekenhuizen in de buurt, waarvan 1 al inleidt bij 41w. Nou wil ik het liefste thuis bevallen en ik hoop dus de natuur nog even zijn gang te kunnen laten gaan. Vandaag heb ik nog een extra controle bij de vk en donderdag een echo voor vruchtwatercheck. Daarna moeten we toch gaan beslissen of we nog langer willen wachten of niet. Hopelijk laat onze kleine niet meer te lang op zich wachten, anders wordt het toch ingrijpen helaas. heel verhaal haha maar lucht wel even op! Succes allemaal dames!
Stampertje lekker toch goeie nachten. Gun dat iedereen. Ior geniet van je rustige dag lekker hoor. Moradora spannend meis. Vreselijk die rare dromen Mv1 thanks meis Littlemissme vervelend al zover overtijd bah. Hoop dat de kleine zich gewoon meld vandaag of morgen zodat je fijn thuis kan bevallen.. jaaaa hier word ik vrijdag ingeleid. De gyn streefde na 40 wkn masr omdat ik er klaar mee ben en slecht slaap zei ze dit gaat eerder gebeuren. Kleine man lijkt xich nog prima te vermaken en ze verwacht niet dat hij uit zichzelf komt. Hij word nu geschat op zon 3200 gram. Ik ben zo opgelucht nu yesss