Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Mizz Bunny! Spannend! Hopelijk zet het goed door!

Jill, ik heb het er met de gyn over gehad, onze oudste is met een geplande keizersnede geboren (stuit) onze (nu nog) jongste met een geplande inleiding. En nu mocht ik kiezen wat ik wilde.
    Mede ook ivm litteken wilden ze mij niet 'over' laten lopen, en nog een aantal andere (persoonlijke) redenen en heb ik in overleg met de gyn gekozen voor een geplande inleiding

2. Minerva

Minerva Niet meer actief

Spannend Mizz Bunny! Hopelijk start het nu snel op...! :)

Ik ben er even uit geweest, maar kan me intussen weer melden met een aantal bijzonder pijnlijke harde buiken. Volgens de gynaecoloog is mijn baarmoeder extreem prikkelbaar en ben daarom op volledige bank- en bedrust gezet :( Het voorwerk heeft er al wel voor gezorgd dat onze mini erg goed is ingedaald. Ik heb vandaag al de hele dag af en aan harde buiken, maar gelukkig niet zo pijnlijk als vorige week.

Ik was er heilig van overtuigd dik over tijd te gaan lopen, maar aan de hand van de reacties van de verloskundigen en de gynaecoloog stel ik dat vermoeden bij. Ik verwacht nu niet meer de uitgerekende datum te halen door het heftige voorwerk dat ik inmiddels heb gehad. Helaas zat ik afgelopen zaterdag nog potdicht van onder, dus het blijft afwachten....

3. Ior

Ior Niet meer actief

@mizz bunny, spannend zeg. Hopelijk beginnen de weeen nog uit zichzelf.
    @minerva, Bah, bedrust is niet fijn. Vooral als het verplicht is. Hopelijk blijft de kleine nog ff een weekje bij je zitten.

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Bedankt Ior! Ik hoop het ook :)
    Houd jij het nog een beetje uit?

5. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    MizzBunny
    Ooh das ook spannend zeg! Wel vroeg inderdaad maar het kindje mag komen :) Ben benieuwd hoe het je vergaat.

Minerva
    Jeempie das ook zeer vervelend, volledige rust.. Zou ik mij maar moeilijk aan kunnen houden geloof ik. Maar als je zo pijn hebt zal je het misschien wel doen ja! Sterkte dame!

Leona
    Fijn voor je hoor dat dat zo goed gaat in overleg! Hoop op een voorspoedige bevalling voor je!

6. Ior

Ior Niet meer actief

Jawel is nog wel te doen. Al doe Ik niet veel meer. :( Ik zie het maar zo.... Nog max 2 weekjes.

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Ja, inderdaad! Sterkte, meis!! :) Je kunt nu echt de dagen wegstrepen...

@Jill: tja. Het is ook echt helemaal niets voor mij! Heb er dus ook best wel moeite mee... Maar de gedachte aan de pijnlijke harde buiken houdt me toch een beetje rustig. Ben er wel van geschrokken hoor!

8. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    MizzBunny, spannend meid! Hopelijk heb je snel je wondertje in je armen! Succes!!!:)

Minerva, idd maar rustig aan doen meid! Knuffel

Ior, hoop dat je kleintje zich snel aankondigt!

Vanmiddag bij vk geweest. Alles goed!
    slaaplekker meiden, hoop dat jullie een goedenacht hebben OF morgen babynieuws;):D

9. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ooh spannend!!
    Ik werd dinsdag ingeleid, woensdag aan de wee-opwekkers en ruggeprik en de kleine is net na middernacht ( 00:25 ) donderdagochtend geboren:)
    Ik ga voor je duimen hoor!!

10. Piepie

Piepie Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.253
    1
    36
    Vrouw
    Zuid Holland
    2 weken kan lang duren, maar wie weet duurt het nog maar 2 dagen:)
    Ik hou je in de gaten hoor, ik hoop hier snel te kunnen lezen dat jij ook je ukkie in je armen kan sluiten:)

11. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hallo allemaal!

Vraagje. Sinds vandaag is het, soms, best gevoelig al de kleine beweegt. Niet alleen m'n ribben, maar ook m'n buik zelf. Komt dit omdat ie minder ruimte krijgt?

12. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    hey meiden,

ook even een berichtje van mij.
    Vind het altijd wel fijn/leuk om andermans ervaringen/verhalen te lezen.
    Hier nu al anderhalve week heel slecht slapen dus echt ieder uur wakker worden en niet meer kunnen slapen en last van mijn rug.
    Daarin tegen is de kleine nu al bijna 2 weken ingedaald en dat doet soms zo zeer!!!
    Ik weet dan niet waar ik het moet zoeken.
    Als ik dan moet plassen dan ben ik bang om te gaan want de druk wordt zo erg soms dat is niet te harden en ja dan moet ik soms weleens een traantje laten.
    Dan denk ik echt van ga ik het straks wel redden met de bevalling en kan ik het allemaal wel aan.

Ben zo blij als ze er is begrijp me niet verkeerd maar zwanger zijn is geweldig is kan de mening niet delen hahaha.
    Nu manlief ook weer nachtdienst en dan is het extra lastig met slapen dus zal wel weer een heeeeeele laaaaange nacht worden.

Voor iedereen die er bijna is succes en blijf jullie verhalen in de gaten houden gezellig!!

XX

13. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw

siertje is voel het ook minder heftig en vaak maar was inderdaad omdat ze minder ruimte kreeg.Toch moet je het even goed in de gaten houden want ineens veel minder is ook niet goed.
    En dan zijn je ribben etc weleens de klos.
    lekker in bad liggen of onder een warme douche wil ook weleens helpen.
    En bij twijfel altijd even de verloskundige bellen daar zijn ze voor.

Succes!!

14. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Ik kwam even kijken of ik al nieuwe felicitaties kon geven. Wij zijn vanmorgen thuis gekomen, heerlijk zeg.
    Nu kan ik pas echt gaan herstellen en vooral ook genieten van onze Finn.
    Meiden ik wil jullie heeeel veel succes wensen en hoop dat jullie snel ook je kindje kunnen vasthouden.

15. Ior

Ior Niet meer actief

ooohhh wat een mooi ventje! Ik wil ook!!! Haha.

Ik Hoop natuurlijk ook dat we snel onze kleine in onze armen kunnen sluiten. Lig nu net weer op bed met een kruik. Hopelijk kan Ik dan in slaap vallen... Word nu wel een beetje gek van die rugpijn en menstruatiepijn in de onderbuik.

Ik hoop dat Iedereen hier een Fijne nachtrust heeft of morgen met leuk babynieuws komt. :)
    slaap lekker allemaal!

16. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Dank je wel smokey11!
    Ben geobsedeerd door de bewegelijkheid, dus dat komt wel goed :D Merk idd dat het wat minder hard word, de stompjes, maar als ie een keer hard trapt heeft ie nu m'n ribben te pakken hihi.
    Heb volgende week maandag een afspraak bij de vk, maar mocht ik in de tussentijd me zorgen maken zal ik zeker bellen!

Slaap lekker straks.

17. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    vanmorgen bevallen van een zoon Roan
    naar heftig lange bevalling omdat de bevalling niet
    uitzich zelf doorzetten spoed keizersnee
    na bevalling van 18 uur daarna om 943 kleine Roan geboren
    we moeten tot donderdag blijven.

18. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bibi ik geloof dat er velen van ons in spanning hebben gewacht. Bedankt voor je berichtje en van harte gefeliciteerd. Dat was zeker een lange rit! Gelukkig is alles uiteindelijk goed gekomen. Nu rustig aan genieten!

Brabantsmeisje wat een knappe koppie en wat veel haar! Nu al een harte dief! !!

Slaap lekker

19. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met jullie prachtige zonen! Wat een droppie Brabantsmeisje!
    En fijn dat alles is goed gekomen ondanks de heftige rit Bibi.

Geniet van jullie wondertjes! Ik hoop dat ik me snel bij jullie mag voegen :)

Vandaag een extra controle gehad bij de VK en alles is in orde. Ohoh wat hoop ik dat dit mannetje snel komt! Anders donderdag dus de echo.. Ondertussen wel wat harde buiken en wat gerommel maar niks waarvan ik echt denk goh nu begint het..
    Het blijft afwachten!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Bibi van harte gefeliciteerd meid. Nu lekker genieten meis

Deel Deze Pagina