Hier gezellig wakker... Bibi Ook hier ff kort gefeliciteerd heb het elders al uitgebreid gedaan Brabantsmeisje Van harte met jullie mooie zoon Finn. Wat leuk zijn bos haren staat echt mooi
Goedemorgen! Bibi, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Roan! Super leuke naam!! Rust goed uit en geniet van je gezinnetje! Brabantsmeisje, wauw wat een knapperd! Geniet van je mannetje! Jill, je was op een lekker tijdstip wakker meid Smokey, en beetje kunnen slapen meid? Balen dat je af en toe zoveel pijn hebt! En ook jij gaat het redden met de bevalling meid! En wat betreft alleen slapen, mijn man werkt in de beveiliging dus ook veel alleen savonds... Hopelijk iedereen beetje knappe nacht gehad? Hier best redelijk! Helaas was zoonlief al erg vroeg wakker.. Maar vandaag is zijn kdv dag dus denk dat we hem gewoon heem brengen kan hij lekker spelen en ik ff slapen Xxx
gefeliciteerd bibi. Inderdaad een lange bevalling. Smokey, die pijn die je omschrijft, Heb Ik ook. Alleen 's nachts na het plassen. Ik blijf nu nog ff op de wc zitten en maak mijn buik helemaal bol. Dan is het wat minder. Maar is inderdaad een gemene pijn. Jill, wat rot he als je niet kan slapen hier een redelijke nacht gehad. Alleen met draaien veel last van de heupen en liezen. En Ik ben nogal een draaikont in bed. Kijk ernaar uit om weer lekker op mijn buik te kunnen slapen.
Hier ook een redelijke nacht 6 iurtjes totaal geslapen. Duik zo weer mn bedje in dochter is toch bij oma. Vandaag niet zoveel op de planning. Woe en donderdag goed aan de poets hihi
@danjo, Oh wat fijn zeg. hopen dat je zo nog een paar uurtjes erbij kunt pakken. En met poetsen wel rustig aan doen he? Slaap lekker meid
Gefeliciteerd Bibi!! ik heb een rotnacht achter de rug. heel veel wakker geweest en als ik sliep droomde ik zodat ik nog niet uitrustte. Dochter is thuis vandaag die was al verdrietig dat ze niet naar KDV mocht, ze vind het (heel begrijpelijk) niet leuk nu bij mij want ik kan niks met haar ondernemen. Vanavond gaat ze uit logeren en dan morgen vroeg is het zover! hoop dat is vannacht beter slaap.
Ik had nergens last van maar gewoon wakker.. stom. Ik ben ff uit geweest met mijn hondje en nu ga ik weer ff liggen ben toch moe hopelijk pak ik ff een uurtje Voor iedereen die ook slecht sliep dutse nog ff
Bibi gefeliciteerd! We hebben een beetje hetzelfde meegemaak dus, hier alleen 15 uur lang, een verkeerd geprikte ruggenprik en nog wat kleine complicaties. Heel veel sterkte met het herstel! En geniet van je kindje xx
Goede morgen.. Wel 5 uur achter elkaar geslapen... Van 3 tot 8! voelde me gelijk een andere mens bij wakker worden! Nu zak ik weer in... Thuiszorg is er om mij te helpen met mijn huisje gelukkig. Droomde dat vader van kind op mijn stoep stond ... Ik mis hem wel .. ondanks de dingen die hij ons heeft aangedaan.. Maar ik denk dat ik gewoon een partner mis (en zijn goede kanten want dat heeft iedereen). Jammer dat het gewoon niet kan... Het had ook zo anders gekund. Voor de rest iedereen rustig aan ... Liefs Oktober13
Nou gisteren zijn dus mijn vliezen gebroken om 8:30 uur 's ochtends. Heel de dag geen weeen gehad. Af en toe een harde buik en wat menstruatiekrampjes, maar niets waarvan ik dacht het begint. Vk was het hier mee eens toen ze eind van de middag langs kwam en heeft zh laten weten dat er kans was dat ik overgenomen moest gaan worden door de gyn. Tegen 21:30 uur maar een rondje gaan lopen. Had hier erg de drang toe. Tijdens lopen merkte ik wat lichte weeen op en thuis weer aangekomen flink ontlasting gehad. Lichte weeen kwamen erg onregelmatig en waren nauwelijks pijnlijk. Dus tegen 23:00 uur maar gaan slapen. Rond 01:00 uur wakker geworden van een wee. Weeen kwamen dichter op elkaar en werden langzaam aan iets heviger. Wel merkte ik dat ze maar kort duurden zo'n 45 sec tot 1 minuut, wat ook geen zoden aan de dijk zet. Tegen 04:30 stuurde vk ons een bericht dat ze ging zitten op haar kantoortje in zh en dat ze mijn casus even door ging geven aan de dd gyn aangezien ze niet meer verwachte dat ik voor 08:00 uur ging bevallen. Vl stuurde berichtje terug dat ik nu wel wat weeen ervaarde en dat ik tekende. Vk belde hierop en besloot toch nog even langs te komen. Om 05:00 uur had ik weeen om de 4 tot 6 minuten, echter duurden ze hooguit 50 sec tot 1 minuut. Ivm weeen besloot vk te toucheren en bleek 1 cm ontsluiting te hebben. Schoot dus echt niet op. Vk is weer weg gegaan en moest om 8:00 uur haar even bellen en om 8:30 uur het zh. Tegen 5:15 uur maar naar bed gegaan om toch nog wat rust te pakken. Nog een aantal weeen gehad en uiteindelijk in slaap gevallen. Tegen 7:00 uur wakker geworden en alleen af en toe nog een harde buik cq lichte wee en verder niets. Hoef niets weg te puffen of wat dan ook dus de boel is helemaal stil gevallen. Vk gebeld en vervolgens het zh. Ben langsgeweest, baby doet het nog erg goed en is lekker actief, op ctg nauwelijks weeen te registreren en verder geen bijzonderheden. Heb nu tot morgenochtend de tijd om te kijken of mijn lichaam zelf weeen gaat aanmaken, zo niet dan wordt ik morgenochtend ingeleid. Ben nu officieel over op de gyn en mag niet meer thuis bevallen. Als het nu begint moet ik ook het zh bellen en daar bevallen. Ben er best verdrietig van. Wilde heel erg graag thuis bevallen en op eigen kracht. Nu begint het langzaam tot me door te dringen dat dat niet doorgaat en de kans op kunstgrepen steeds groter wordt
Heel veel sterkte!!! Ik heb ook zo lang gedaan met mijn jongste dochter ... 15:00 zaterdag middag braken de vliezen en zondag avond was ze er pas. Een ding is zeker - jullie kindje is onderweg!!! Nog even vol houden! zet em op! Groetjes Oktober13
@Bibi, Van harte met jullie zoon!! Ik hoop dat het herstel spoedig gaat verlopen en je lekker kunt genieten van je mannetje!! @Brabantsmeisje, Wat een mooi mannetje, een bos met haar ook gelijk al!! Nu lekker thuis, geniet meid!! @Mizz Bunny, Dat schiet niet op dan he? Ik hoop dat ook jouw kindje spoedig geboren zal worden!! @Nieuwe meiden, Welkom. Heel veel van jullie zijn al aardig op weg in de laatste 10 weken, spannend hoor!! Succes! Wat betreft slapen, ik heb ook weer een hele vervelende nacht gehad, het zal er wel zo bij horen denk ik dan. Ik kan niet wachten tot het moment dat wat betreft slapen mijn lichaam me niet meer in de weg zit! Verder mag ik echt niet klagen... mja er zit er 1 lekker met het koppie tegen mijn ribben en maag de ander met z'n koppie tegen mijn blaas. Maar goed daar kunnen ze ook niets aan doen, er is steeds minder ruimte natuurlijk!
Hey Heb weer hoop gemist zie ik ga proberen recente even te ntwoorden en op te pakken weer. Myloon: lekker dat ze met de koppies drukken he. En dat slapen is idd erg vervelend, denk elke keer maar zo straks kan ik niet meer slapen ivm voeden =) Mizz Bunny: jammer zeg meid dat het allemaal zo loopt, succes en sterkte, hopelijk komt jullie kindje snel. Oktober: ja raar die dromen he, snap je je papa mist hoor, het blijft je papa. Fijn dat je even geslapen heb, en dat thuiszorg he even helpt, hopelijk kan je nog wat meer bijslapen. moradora: succes! en sneu voor je dochter jammer dat ze dat nog niet sappen he alle mama's: gefeliciteerd!!! nieuwe meiden: welkom en aftellen hopelijk met niet al teveel gedoe en lekker genieten Hier morgen 38 weken en rommelt nog steeds van alles, baby drukt steeds harder, alsof ze door me buik heen komt verder veel lichte buikpijn of ineen iets heftiger maar heel kort, borsten nog steeds gevoelig, soms wat misselijk. zie om me heen steeds meer meiden bevallen rond 38 weken, en dat vind ik ook wel mooi dochter kwam met 38 weken
dat poetsen is hier ook een drang, badkamer krijgt elke dag een beurt, want ja daar zal een bevalling thuis best veel gebruik van maken en moet gewoon netjes zijn, heb zelfs lammelen zitten schoonmaken ...nesteldrang he...veel plezier ermee
ja das dan idd weer voordeel van inleiden ja, had ik bij mijn dochter ook. succes vrijdag en veel plezier morgen wel beetje energie overhouden hoor voor vrijdag.
Hallo dames! Vanaf week 30 lees ik met jullie mee, nu toch ook maar mezelf een even voorstellen/melden! Caythy, 22 jaar en zwanger van ons 2e zoontje! De eerste is spontaan geboren met 37+3, en nu inmiddels de 35 weken bereikt! Al vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was een hele zware zwangerschap, met steeds achteropeen volgende klachten helaas, en dat terwijl ik me zo had verheugd op deze zwangerschap.. Gister op controle geweest, ( loop in het umcg bij gyn en verloskundigen) alles zag er goed uit, kleine man ligt al mooi ingedaald.. en aangezien mijn vele klachten gaan ze (als ik niet eerder spontaan beval) mij inleiden in de 38e week.. Voor nu dus nog max 3 a 4 weekjes voordat wij onze kleine man in onze armen hebben! Ik kijk er naar uit dat ik mijn 'eigen lichaam' weer terug heb, tezamen met een prachtige baby natuurlijk Missbunny succes!!
@missbunny, Succes, hoop dat het snel doorzet en je baby in je armen hebt. @Bibi: Gefeliciteerd met je zoontje! @brabantsmeisje: Gefeliciteerd met je zoontje, mooi mannetje Geniet er beide lkkr van! @Cayth: Spannend, Vooral dat je gewoon weet dat het nog maar zo kort duurt. Vindt zwanger zijn wel leuk, maar verlang ook weer naar me 'eigen lichaam'. Dat poetsen herken ik ook wel, zo hier maar weer aan de slag. Alles moet natuurlijk schoon zijn hè, mocht de baby zich melden
Hi Mamajojo, het ging om de vader van het kindje in mijn buikje mijn papa is hier gewoon!!! toch dank je wel! X Oktober13