Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    oh Oktober sorry, niet goed gelezen.

Cayth: welkom, gefeliciteerd en wat wel balen dat je zoveel klachten heb zeg. Hopelijk kom je goed door tot 38 weken.

lichaam missen: qua gemak mis ik het ook, weer gewoon sokken en broek aandoen en slapen, maar qua mooi mis ik het niet, had geen strak figuur maar met buik is me figuur nu wel jurkjes-proof:D

2. MeiNoNa

MeiNoNa Actief lid

30 mrt 2012
    135
    0
    0
    Directie-Secretaresse
    Overijssel
    Wooow... wat kletsen jullie 'snel'!! Ik kan 't niet meer bijhouden.. :p

De dames die bevallen zijn: Gefeliciteerd en geniet van jullie kersverse baby! :)

3. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    haha dat probleem heb ik ook, veel om terug te lezen:D

4. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Oh Ior, het is bijna aan jou hé !
    Aangezien we hetzelfde parcours hebben afgelegd, ben ik erg benieuwd naar jouw wondertje! Hopelijk is de bevalling minder pijnlijk als de mijne en hoef je niet lang meer te wachten !
    Toi toi toi !

5. Ior

Ior Niet meer actief

hier vanmiddag stuk rustiger als gisteren. Nu af en toe echt een wee gevoel. Maar zit nog veel tijd tussen dus klok nog maar niet. Als het na het eten nog aanhoud ff douchen en hopen dat het dan doorzet. :)

Ik mis mijn lichaam Heel erg. Maar dat vooral omdat Ik veel vocht vasthoudt. Het enige schoeisel wat Ik nog pas zijn mijn birckenstocks waar extra gaatjes in zijn gemaakt. Broeken beginnen nu ook te knellen aan mijn kuiten.

@inne, Jaaa :D Heb er zin in!!

6. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hopelijk zet het door voor de 40 weken Ivor

hier nu dochter met waterpokken dus ik moet morgen zelf laten prikken of ik heb en evt anti stoffen heb, tot die tijd mag ik niet me dochter zien, hopelijk ben ik gewoon imuum!

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs

Vast wel, heb je als kind waterpokken gehad? Dan zal je ongetwijfeld anti stoffen hebben

8. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    ik weet niet zeker en kan niemand meer navragen vandaar onderzoek en uit voorzorg dochter niet zien ook op advies van de HA die haar onderzocht heeft, want STEL dat ik het krijg heeft dit gevolgen voor de baby en de verdere zwangerschap...al ach ik de kans dat ik nooit gehad heb klein dus blij positief, mis alleen me dchter

9. Ior

Ior Niet meer actief

Hier is het weer rustig...nu hopen dat we allemaal lekker kunnen slapen (of babynieuws) :)
    mamajojo, hopelijk heb je het wel gehad. Logisch dat je je dochter mist.

Hier is vl echt mega zenuwachtig. Hij wou vanavond geen eten, omdat ie misselijk was. Hij vergeet van alles. En heeft vanavond de tuin voor en achter gedaan en alle ramen gewassen. Haha, nesteldrang bij de man ;)

Iedereen slaap lekker!

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Hallo dames!

Hier weer even een vraagje. Heb in de loop van de dag steeds meer last van een soort ongibuikpijn en flinke druk/pijn in mijn onderrug. Heb al een bad geprobeerd, dat was erg fijn en hielp ook wel, maar het komt wel terug. Is dit nog steeds bandenpijn of kan dit al een teken zijn van indalen? Kleine is al sinds gister avond lekker druk, dus daar maak ik me geen zorgen over.

Ga zo lekker m'n mandje in en hopen dat het morgen minder is, zo niet dan ga ik zeker bellen met m'n vk!

Alvast bedankt!

11. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Nou ik duik erkn. moet rond 6 uur bellen of er plek is. zoja 6.30 melden voor de inleiding. morgen zie ik mn mannetje!!! Hoop dat ik kan slapen.
    Jullie horen zsm van me! Trusten en op naar meer baby`s

12. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Slaap lekker moradora!!!!

13. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw

Wouw wat fijn!! Geniet van je ventje morgen!! En weltruste sweet dreams...

14. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    Pff... Weer een hele slechte nacht gehad vannacht..... Ben echt zo moe.... Iemand nog tips voor een betere nachtrust?

Weltruste allemaal ga ook proberen te pitten.

En alle kersverse mama's gefeliciteerd met jullie wondertjes!!

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Moradora heel veel suc6 morgen. Zet m op

Nieuwe ladies welkom.

Ik ben echt alles vergeten tis ineens spits hier hihi.

16. Ior

Ior Niet meer actief

het zal niet snel gebeuren dat Ik zo midden in de nacht op internet zit... Haha. Maar dus echt. Ben klaarwakker. Lig nu op de bank zodat vl wel kan slapen. Al een paar x wakker geworden van een wee. Voorwee? Echte wee? Ik weet het niet zeker. Wel net slijmprop verloren. Zonder bloed...

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ior vervelend. Hm die slijmprop zegt me niks maar je weet t niet. Ik hoop t voor je.

18. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Leidschendam
    Spannend ior!
    Hoop dat je nu lekker ligt te slapen ;)
    Ik ben m'n kruikje weer aan het vullen. Gister avond toch de vk gebeld want met de hoeveelheid pijn die ik op dat moment had kon ik echt niet slapen. Klinkt, volgens haar, als dat de kleine aan het indalen is.... Pffff.... Das geen pretje hahahaha! Hopen dat kruikje nu weer net zo goed werkt en dat ik nog een paar uurtjes slaap kan pakken.

Succes ior, ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren!

19. Ior

Ior Niet meer actief

vanaf half 4 nu om de 5 min weeen. Zijn nog goed op te vangen.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Siertje niet prettig. Hoop dat je nog wat uurtjes kan pakken.

Deel Deze Pagina