Spannend ior!!! Dank je wel danjo. 5 levens van Candy chrush verder ga ik het weer proberen. Truste!!!
Wat spannend ior!! Ook hier helemaal wakker. Werd rond 3 uur wakker van een zeurende pijn rechts laag in mn onderrug. Weet inmiddels niet meer hoe ik moet liggen of staan. Ook steeds het gevoel dat ik moet plassen... ben maar even naar beneden gegaan zodat ml nog even rustig kan slapen. Ben benieuwd of dit de eerste voortekenen zijn! Nu maar even candy crushen ja haha! Slaap lekker nog even dames!
Ik meld mij ook. . Klaar wakker wel 4 uur geslapen. Ik heb pijn.... jaja van de aambeien. Bekken en schaambot doen gezellig ook mee maar dat de aambeien inwendig zo veel pijn zouden doen heb ik nooit kunnen voorstellen. Ik neem ook gerust een paracetamol ... candy Crush ga ik eventjes aan beginnen zo zodat de paracetamol kan werken. Ior heel spannend en zet em op! X oktober13
Hi h i b iedereen druk aan cc. Okt zit je niet mee he maar viig al meer slaap dan hier gehad zit op de 2,5 pff
Cc ben ik me3 gestopt wat een zenuw spel haha kon er niet meer tegen... Ook ik begin nu last te krijgen van me bekken en schaambotje en stuitje.. Ook heb ik deze week erg last van me buik, aan de onderkant tot zo ongeveer onder me navel, waar moet ik dan aan denken?? Ze hebben me dubbel nagekeken van de week wwnt kindje wws te klein... na 2 weken weer terug en meneertje groeit gewoon goed mee, alleen onder het lijntje, niets aan de hand dus gelukkig!!
Ior spannende zeg! Hoest nu? De meiden die wakker waren nog even geslapen? Pfff mobiel doet stom...hier dan ook hoop baby nieuws voor jullie. Liefs
Ior en moradora succes!!! Ik zie het al, had vannacht beter op zp kunnen gaan haha.. 2 uur wakker gelegen van verschrikkelijke buikpijn, in combinatie met een heel druk mannetje in mijn buik! Regelmatig stak er een hak of een knie uit! En vanmorgen alweer even goed gebruikt gemaakt van de wc.. ik word zooo gek! Sinds 1, 5 week loop ik weer te spugen! Word je echt niet vrolijk van de eerste 20 weken waren meer dan genoeg
@morodora: Succes vandaag! @ior: Spannend! Beval je miss wel precies op je uitgetekende datum. @hier: ook geen oog dicht gedaan vannacht. Baby drukt zo hard tegen mijn blaas. Doet echt pijn en moet er steeds uit. Is dit normaal ?
nou ben nog thuis. om 550 gebeld, geen plek, net gebeld nog geen plek. ze bellen me na de overdracht over hoe of wat. stel me er maar op in dat er vandaag geen plekje komt voor mij. heb het gevoel dat ik onderaan de prioriteiten lijst sta. straks maar naar vragen als ze me bellen. mochten ze tegen 945 zelf nog niet gebeld hebben dan bel ik wel weer. baal hier zo van. je stelt je er op in. maar dat niet alleen. dochter is uitl ogeren ervan uitgaande dat ze vandaag weer thuis kon komen maar dat zal hem ook wel niet worden. arm meisje. die snapt er geen hout van. denkt dat wij even een dagje weg zijn. nou wordt vervolgd.
Hallo dames, hoe is het bij jullie? Hier een turbulent nachtje gehad. Gisterochtend voor consult naar de gyn geweest aangezien er geen weeen kwamen. Afgesproken dat ik naar huis mocht en dan me vanochtend moest melden om ingeleid te worden. Gisteren begon het echter tegen 14:00 uur wat te rommelen en bij temperaturen om 17:00 uur bleek de waarde te snel gestegen te zijn en op de grens te zitten van contact opnemen, was 37.8. Gebeld en moest direct binnenkomen. Werd bloed afgenomen en kwam aan de ctg te liggen. Hierop was te zien dat ik weeen begon te krijgen. Tegen 19:00 uur had flink pijnlijke weeen en last van persdrang. Bij toucheren bleek dat de baby al heel diep lag met het hoofdje wat voor de drang tot persen zorgde echter had ik nog maar 3 cm ontsluiting. Moest dus de weeen blijven opvangen en proberen niet te persen. De kleine deed het verder goed. Tegen 22:50 uur hield ik het niet meer uit en heb ik gevraagd of ik pijnstilling kon krijgen. Bij controle bleek ik pas 4 cm ontsluiting te hebben en mocht ik aan de epiduraal. Ben nog nooit zo opgelucht ergens over geweest. Kon toen lekker nog wat proberen te slapen en wat bijtanken. Tegen 01:00 uur begon ik weer wat weeen te voelen en ervaarde ik opnieuw persdrang. Vk heeft getoucheerd en had volledige ontsluiting en mocht gaan persen. Had stevige persweeen en hier goed mee uit te voeten. Helaas bleek ik ook stevige bekkenbodemspieren te hebben waardoor de kleine telkens weer terug werd geduwd. Uiteindelijk na bijna 45 minuten te hebben geperst is er met moeite een knip gezet en werd het hoofdje geboren. Toen bleek dus dat de kleine het handje naast het hoofdje te hebben waardoor het persen moeizaam ging. Na nog 1 perswee kon ik mijn kleine zelf pakken. Samen met vl gekeken wat we hebben gekregen. We hebben dus om 01:51 uur een prachtige dochter gekregen. Ze heet Andrea, is 46 cm lang en weegt 3060 gram. Kinderarts heeft haar nagekeken en ze is helemaal gezond. Heeft een dikke bos haar en heeft al lekker bij mama gedronken. We mogen zoals het nu lijkt donderdagochtend naar huis. Ze willen ons nog iets langer in de gaten houden ivm langdurig gebroken vliezen. Verder als ik eerlijk ben is de zh-bevalling mij enorm meegevallen, ben ik blij dat het toch spontaan op gang is gekomen en vond ik de epiduraal een zegen ook al riep ik vanaf het begin dat ik geen pijnstilling wilde
Moradora wat balen zeg!! Inmiddels al weer iets gehoord? Ik ga duimen draaien dat je vandasg toch nog mag komen!
Jeetje wat gaat het kletsen hier snel!!! De inmiddels bevallen dames: gefeliciteerd!! Ik ben gisteren weer en retourtje ziekenhuis gaan doen, was wel aan het rommelen, bleek uiteindelijk 2cm ontsluiting te hebben. Maar het kan alle kanten op. Vannacht om 3u ben ik eindelijk in slaap gevallen, tot 5.30 van 6.30 tot 7 nog een half uurtje geslapen en verder niets meer. Tot een half uurtje geleden was het rustig vanaf 3u vannacht dan, en nu begint het weer te rommelen. Ik hoop nog steeds dat het doorzet, al heb ik er een hard hoofd in.
Goede morgen!!! @mizz bunny: gefeliciteerd! Geniet van jullie meisje! @moradora: balen zeg! Ga voor je duimen dat je snel terecht kan en idd lekker ook zelf blijven bellen hoor! @ior: jij ook succes vandaag! Hier om half 5, na een ronde CC en een 2e warme kruik, toch maar weer in bed gekropen. Gelukkig weer ff in slaap gevallen. Nu valt de pijn wel mee, af en toe een paar steken, alsof er een mes in je schaambot word geplant
Gefeliciteerd Mizz Bunny! Fijn zo'n goede start en hopelijk snel lekker samen thuis! Wat balen Moradora Hoop dat je snel terecht kunt, lijkt me inderdaad heel frustrerend, je stelt je er toch op in.. Wat een nacht was het. Vannacht dus om 3 uur wakker door rugpijn, werd alleen maar erger. Twee keer onder de douche gestaan, hielp de 1e keer wel, maar de tweede keer niet. Wist echt niet meer waar ik het zoeken moest. Uiteindelijk rond half 8 verloor ik wat vocht en op de wc een deel van m'n slijmprop. Omdat er twijfel was of de baby wel/niet is ingedaald en of het nou wel of geen vruchtwater was, toch de vk gebeld. Ook enorme krampen die ik echt weg moest puffen. De Vk is net geweest, helaas geen vruchtwater dus geen gebroken vliezen. Inmiddels is het ook rustig geworden. Kindje doet het gelukkig ook helemaal goed en is, weten we nu, eindelijk ingedaald! Dat scheelt voor als het echt gaat beginnen. Maar ben toch teleurgesteld dat het vals alarm was, had toch gehoopt ons kindje in het echt te zien ipv morgen op de echo
Mizzbunny van harte gefeliciteerd ! Wat heerlijk dat alles goed is gegaan....enne....wij ( denk dat ik voor heel zp spreek) willen heeeeeel graag foto's zien van de kleine meid Geniet ze! Liefs