Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Hoi meiden donderdag 5 september om 9.53 is onze zoon en broertje liam geboren. waren gister alweer thuis en hij doet het super. verslag volgt ga nu slapen.

Gefeliciteerd ior en mizz bunny!!

2. littlemissme

littlemissme Bekend lid

1 sep 2013
    572
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeej :D gefeliciteerd moradora. Was al benieuwd :) hoop dat alles goed is gegaan en nu lekker bijkomen en genieten!

3. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Gefeliciteerd meiden met jullie prachtige wondertjes :D

Ik heb me hier al eens gemeld maar eigenlijk het topic een beetje vergeten.
    Ik ben nu 37+3 van de eerste.

Weet momenteel niet waar ik last van heb hoor.
    Heb vandaag het hele huis schoon gemaakt en weet nu op dit moment niet wat ik met mezelf aan moet :p
    Wil niet liggen maar zitten en zit ik weer dan moet ik lopen , loop ik dan wil ik liggen etc etc.
    Echt een *zucht* momentje en een zeer onrustig gevoel.

Ik denk dat ik ook maar fanatiek mee ga lezen en posten :D

4. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Moradora gefeliciteerd!!

5. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    Moradora gefeliciteerd!!!

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd moradora.

Hier inmiddels 37 weken, jeeeejj! :D
    Binnen nu en 5 weken ben ik mama. Blijft een gek idee dat het vanaf nu elk moment zou kunnen gebeuren.
    Al denk ik dat het nog even duurt, voel nog helemaal niets haha.

Sterkte allemaal met de laatste loodjes!

7. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Moradora gefeliciteerd!!!

8. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Moradora gefeliciteerd.

9. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Moradora en mizz bunny; Gefeliciteerd met jullie wondertjes!! geniet er lekker van ;)

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Meiden gefeliciteerd met de geboorte van jullie baby.

En de meiden die nog wachten,.... Sterkte met de lastste loodjes!

11. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    nou hier mijn bevallingsverhaal:

donderdagochtend om 630 moesten we ons melden op de verloskamers. eerst een half uur aan de CTG. daarna zijn mijn vliezen gebroken en om 800 ging ik aan de weeën opwekkers. De weeën kwamen vrij vlot en waren gelijk sterk en veel pijnlijker als bij mijn eerste bevalling. ik had veel moeite om ze weg te zuchten. De VK en verpleegkundige kwamen regelmatig kijken en probeerde mij een beetje in een ritme te krijgen met het wegzuchten maar dit ging bijna niet. Net toen ze de kamer verlieten raakte in helemaal in paniek, ik kreeg de weeen niet weggezucht en plots was daar de persdrang. Ik heb het enorm op een gillen gezet waarvan mijn man zo schrok dat hij de VK ging halen bij controle bleek ik 10 cm ontsluiting te hebben. het persen ging moeizaam en na een knip kwam meneertje als sterrenkijker ter wereld. in totaal duurde de bevalling 1 uur en 53 minuten waarvan 15 minuten persen. Alles ging goed met hem en mij dus dezelfde middag waren we weer thuis.

Deze snelle bevalling heeft wel als gevolg dat ik bijna niet kan zitten door de enorme aambeien die ik heb opgelopen maar dat mag de pret niet drukken ik ben zo blij met mijn mooie ventje.

12. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Dat is snel gegaan dan Moradora!!

13. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Hihi, blijkbaar ben ik niet de enige die aambeien opgelopen heeft :p
    Goed gedaan :D :D

14. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Ior:D
    Gefeliciteerd, had mobiel al gelezen maar nu ff reageren, heerlijk genieten!!

Mizz bunny:
    wow mooie foto gefeliciteerd jij ook genieten!!

Smokey:
    haha ja raar hoog he die klossen, ik glij altijd maar beetje uit bed ;) ik ben vooral bang dat ik eruit val:$ tis even wennen, staan hier sinds 36 weken dus ben inmiddels wel beetje gewend.

Littlelessme:
    haha hier zelfde, ook 1.55 cm dus idd ook erg hoog:p en natuurlijke bevalling lijkt mij ook fijner dan inleiden, hier is het 42 weken maar de VK helpt je vanaf 41.

mamamuis:
    haha ja idd , hoe doe jij dat nu met je sokken? ik krijg ze al niet meer aan, ik zet voet op bed en dan even snel er overheen en zo ook met broek ;)

Leenken:
    mooie foto meid!! j

Moradora:
    gefeliciteerd , Lekker genieten:D ook al sterrekijker dus, idd snel maar wel heftig ook, nu vooral genieten ondanks de aambeien

Jaq:
    leuk he van die dagen, en het is idd leuk samen af te tellen, je gaat steeds meer bij de garde horen die gaat bevallen:D

Siertje:
    fijn dat alles goed was, de volgende CTG ook? en dan maandag zal ook wel goed zijn, idd goed idee even iets meenemen voor tussendoor ;)

Hier nu 38+4 morgen, en dacht gisteren dat zou beginnen, was moe en hele dag misselijk, maar niets, wel steeds stekende tepels en soms wat kramp, maar andere moment weer akelig rustig. Ik ben nog heel actief dus wellicht helpt dat nog een keer ;)

15. Oktober13

Oktober13 Actief lid

13 mei 2013
    254
    0
    0
    NULL
    NULL

Aaaah ik heb al giga dingen!!! (zo groot als kleine clementine manderijnen - nee geen grap! ) pfff.. en ik moet nog bevallen:(:(:( Dat wordt geen pretje!

16. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Mijn sokken trek ik liggend op bed aan. Dan heb ik wat meer bewegingsvrijheid voor mijn gevoel. Maakt niet uit trouwens, als ik ze zittend aan probeer te trekken val ik toch om en lig ik alsnog :p

17. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    haha ja idd aankleden is even een " ramp" doe me middag dutje dan tegenwoordig ook met kleding aan, heel vies maar dan maar na 1 dag meteen in de was ;)

18. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Moradora; Jeetje wat heftig zeg, ook heel erg snel!! Geniet er lekker van nu.. :)

@sokken aandoen; ik zie het allemaal al voor me.. iedereen die aan het worstelen is om alleen al sokken aan te krijgen :D

19. Ior

Ior Niet meer actief

@Mizz bunny, gefeliciteerd!
    @Moradora, gefeliciteerd!

Ik bespaar jullie mijn verhaal. Het heeft uiteindelijk 26 uur geduurd

20. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    Heb je al curanol tabletten en zalf? schijnt goed te helpen ik gebruik het nu ook op advies van vk en kraam. kun je kopen bij etos geloof ik.

Deel Deze Pagina