Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Ik word ingeleid met 38 weken, flink potje lopen huilen, had stiekem toch op volgende week gehoopt.. maar helaas! Maar over 2 weken word ik dus ingeleid! Afwachten en de dagen aftellen..

Hopelijk meld hij zichzelf net zoals zijn grote broer in de 37e week!

2. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Helaas dat het niet gelopen is zoals.je hoopte. Maar wel fijn dat einde in zicht is nu.

Hoop voor je dat hij zichzelf meld.

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Cayth, wat balen dat het niet al volgende week is! In ieder geval is het einde in zicht meid! En wie weet wordt de kleine wel volgende week geboren! Dikke knuffel meid!

4. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Smokey
    Gefeliciteerd meid! Wat een heftigheid na breken van je vliezen dat verwacht je ook niet! Super mooie naam heeft je dochtertje :) nu lekker uitrusten, genieten en genezen. Veel gezondheid toegewenst!

5. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Gefeliciteerd Smokey !
    Prachtige naam en erg heftig maar toch snel gebeurd :)

Lekker genieten van je kleine wondertje.

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @smokey; wauw wat super snel gegaan! Wel even jammer dat je alsnog moest hechten in het ziekenhuis, maar ach als iedereen maar gezond is toch?! :) Nu lekker genieten, gefeliciteerd meid!

@cayth; Nog 2 weken.. hmm, als je je continu beroerd voelt kan ik begrijpen dat 2 weken erg lang is. :( en misschien komt ie volgende week vanzelf wel, dat hoop ik voor je!! Nog heeeel eventjes meid, zet 'm op!

7. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Baby was denk rustig met reden. Vannacht heel erg gerommel. Borrelen maar ook hele druk baby die pijnlijk zich afzetten ebay tegen uitgang duwde. Lichte menstruatie buikpijn enzo. Daarna ook weer rustig dus echt puur voor werk maar daarom zal ze rustig zijn. Zo naar peuter gym . Benieuwd of vandaag meer voorwerk komt. Volgens mij duwde baby echt tegen uitgang
    nu weer normaal dus we zien wel weer.

8. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Doet me goed jullie lieve betichtjes! 2 weken zo doorgaan is inderdaad heel zwaar, maar goed er is weer een nacht voorbij! Nu alleen (door spanning van gister denk ik) nog zoveel meer hoofdpijn dan normaal! Bah.. kan mijn o geen en amper open houden.. Vanmiddag ook maar f slapen..

Vannacht wel veel pijn gehad bij mijn schaambot? Geen idee waarvan? Kleine man ligt al helemaal vast in mijn bekken namelijk!

Mamajojo79; nu maar hopen dat het gerommel ook wat betekend voor je!! Hopelijk zet het een beetje door.

9. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Ai ai, sterrenkijkertjes... pijnlijk hé ! Hier geknipt doordat het een sterrenkijkertje was.
    Mooi gewicht en fijn dat het zo snel gegaan is...
    Proficiat !

10. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Spannend mamajojo!!! Ben benieuwd hoe het gaat vandaag :)

11. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Cayth:
    Kan zijn dat hij verder indaalt he, hier namelijk ook weleens last van onderkantje en hoor dat indalen langer duurt dan alleen vast zitten in bekken.

Nou denk dat me vliezen te sterk zijn voor me meisje want ondanks gerommel vannacht is het toch echt weer de oude, vannacht hoopte ik echt dat er wat zou gebeuren maar helaas, vandaag weer een dag zoals alle andere, zal wel het indalen zijn dat geduw tegen de uitgang,ooit zal ze er wel keer doorheen gaan.

Denk dat mensen inmiddels gek van me worden, ik App elke keer dat ik weer iets ervaar, maar ja het is voor mij ook de 1e keer dat iets natuurlijks gebeurd, ik ken een natuurlijke bevalling totaal niet, dus is spannend, en als je dan ook nog 39 weken ben en vanalls voelt, wil je het delen......ach je merkt op zulke momenten wie je vrienden zijn en wie afhaken ;)

tis rustiger hier, toen ik hier kwam dacht ik, wow zij zijn al 39 weken en soms al 40 haha.......krijg nu zelf reacties van " ben je al 39 weken> nou is ook niet te zien, bescheiden buik".....terwijl eerder kreeg ik te horen dat ik al aardig dik ben....denk dat ik heel snel gegroeid ben en daarna langzaam, ja aangezien me dochter met 38 weken 2600 gram was, zal deze baby wellicht ook nog geen 3000 zijn.......

12. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    hier idd ook geknipt ivm sterrekijker, alleen wilde ze daardoor niet en werd vacuum, maar van knippen nooit iets gevoeld gelukkig, doen ze verdoven denk.

13. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Smokey gefeliciteerd!!

14. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Vervelend gevoel heh MamaJojo?
    Dan denk je dat het gaat gebeuren en dan is het toch weer iets
    van vals alarm.
    En ik vind het echt een rot gevoel.
    Als ik dit gevoel heb dan valt het mij op dat ze op een hele vreemde manier ligt.
    Als ik dan naar mijn buik kijk zie ik links een hele bult en rechts een wat kleiner bultje.
    Ook ervaar ik dan aan de linkerkant boven mijn kont een vrij heftige pijn.

Ik voel de kleine sinds gisteren ook nauwelijks en dat baart me
    direct weer zorgen.
    Moet om 13.50 bij de verloskundige zijn en ik ga het toch even melden.
    Misschien willen ze ook even kijken of ik al iets van ontsluiting heb.
    Vind het best eng hoor , hou er niet van dat "geleur"
    aan de onderkant.:D
    Maarja eens moet het dan toch gebeuren dus ik probeer me er maar bij neer te leggen haha.

Meiden , Allemaal weer succes vandaag en hopen dat we onze kleintjes snel vast mogen houden.
    Kan niet wachten :p

15. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Jaq:
    snap je gevoel meteen, we lopen vrijwel samen op, jij ook al over 5 dagen 39 weken, en de baby veranderd dan idd zoveel, hopelijk stelt de controle je gerust straks.

ja dat vals alarm in frusterend, ene kant mag ik nog niet klagen zijn er ook die al 40+ zijn, maar toch.

heb vandaag ook sneller wat rugpijn en ze zit echt in de weg ( even heel gemeen gezegd) kan niet rechtop in stoel zitten, voelt als een band die onder me buik heel strak zit....met af en toe iets soort brandend gevoel aan de onderkant...maar das 1-2 keer en dan uren weer niet.

momenteel druk het heel erg aan de bovenkant en lijkt het alsof er een houten plank door me lichaam zit die me tegenhoud..

dus snap hoe je je voelt...

zijn hier nou nog meiden die al 39-40+ zijn en nog wachten?....en anders zijn wij aan de beurt meid ;)

16. MeiNoNa

MeiNoNa Actief lid

30 mrt 2012
    135
    0
    0
    Directie-Secretaresse
    Overijssel
    @ Smokey11 .. van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat een mooie naam heeft ze gekregen! :) xx

17. Smokey11

Smokey11 Actief lid

20 jan 2013
    274
    23
    18
    Vrouw
    Lieve meiden, bedankt voor jullie reacties. Quinty drinkt goed en is helemaal lief,gelukkig en al het mooist van de wereld... Niet te geloven dat je zoveel van z'n klein mensje gaat houden meteen!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37,5 KB
      Weergaven:
      50
  18. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ooooooh wat een lief poppetje zeg!!! En zooooo klein. Moet ik straks echt weer aan wennen zo'n klein mensje.. dochterlief is al zo groot.

En de naam ook, heel mooi!!! Lekker knuffelen ;)

19. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Hele mooie foto!!! Geniet ervan. Heerlijk

20. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Oooh hoe schattig!! Proficiat.

Ook mijn laatste weken gaan in. Nog 9 weekjes sinds vandaag :D

Zit wel soms op mijn ongemak. Sinds ik opgenomen ben met bloedverlies en weeën aan 29 weken ben ik bang bij ieder steekje of scheutje.

Heb soms een precies een soort verkramping boven mijn navel. Dan voelt dat hard en voelt dan zo benauwd aan. Niet superpijnlijk maar niet aangenaam hoor. Zal de baby zijn zeker die naar boven duwt tegen mijn maag...??

En dan ook soms plots een beurs gevoel helemaal onderaan mijn buik. Lopen is dan lastig, dat trekt zo tegen dan!

En dan die druk op mijn blaas, dan moet ik precies heeeel dringend plassen, maar als ik dan even wacht gaat dat weg.

Vind het zo speciaal dat zwanger zijn, maar kan toch knap lastig en pijnlijk zijn he! En vriend heeft helemaal geen benul van de lasten en snapt precies niet altijd even goed wat er gaande is met mij...

Gelukkig kunnen we hier wat komen klagen he ;)

Deel Deze Pagina