Goedemorgen dames.. heeft 1 van jullie wel eens een vervelend krampachtig gevoel in de onderrug gehad? Ik werd vannacht met zo'n gevoel wakker en wist even geen fijne houding aan te nemen. Hoe ik ook ging liggen, de kramp bleef. Het was niet pijnlijk, maar wel vervelend.. Ik ben er dus maar even uitgegaan om te plassen en daarna ben ik weer in bed gaan liggen en was het weg. Iemand enig idee wat dat geweest zou kunnen zijn?
Vanaf vandaag mag ik me hier ook bijvoegen! Precies 30 weken vandaag... Het echte aftellen kan nu gaan beginnen. Xx
Ja dat ken ik! Heb daar bijna iedere nacht last van, sta er mee op. Door recht te staan en even te wandelen gaat dat weer weg he. Is toch zo raar. Maar geen idee wat het is, zit aan de zijkanten van mij boven mijn bekken....
Wat is het toch fijn om herkenning te lezen! Bij mij trok het ook weer weg door even te lopen (naar het toilet) en daarna in bed er geen last meer van gehad. Een paar weken geleden heb ik het ook een keertje gevoeld en toen trok het weer weg door anders te gaan liggen, maar dat wou vannacht dus niet. Bij mij zat het in mijn onderrug en trok het iets naar m'n rechterzij..
Hallo allemaal. Gistermiddag zijn wij de trotse ouders geworden van een prachtige zoon, , tibbe ♡ Hele heftige dag geweest. We zouden worden ingeleid maar s nachts kreeg ik al wat weeën. Dit stopte plots weer maar s ochtends eenmaal in het ziekenhuis bleek ik toch 4cm ontsluiting te hebben. Dus vol goede moed er tegen aan. Helaas kreeg meneer het tijdens de weeën erg moeilijk en op een gegeven moment vorderde ook mijn ontsluiting niet meer. S middags werd de knoop doorgehakt, het werd een spoedkeizersnede. Een hele emotionele dag dus maar uiteindelijk was daar onze prachtige zoon, gezond en wel. Nu lekker bijkomen en al dat moois bewonderen ♡
@ Bdotsie & Sayenna : Welkom allebei! Spannend heh dat aftellen @ LittleMissMe : Eindelijk! Klinkt erg heftig maar nu kan je lekker genieten van je kereltje. Gefeliciteerd Meid... @ All : Ik ben een beetje down na vandaag opnieuw aan de CTG te hebben gelegen. Het begon al met het vinden van de hartslag. Duurde iets langer dan gisteren maar uiteindelijk toch gevonden. Kindje sliep dus ik moest aan de thee met suiker en op mijn zij gaan liggen. De activiteit schommelde de hele tijd rond de 20 maar kreeg me toch een paar keer flinke harde buiken waarbij het rond de 70 schoot. Tussendoor ook een paar keer de hartslag kwijt maar kwam wel weer terug. Op het eind zei ze al dat ze ging overleggen met de Gyn of ik naar huis mocht , was even schrikken. Ze kwam nog een keer naar me toe om te vragen sinds wanneer ik de kleine minder voel , sinds een dag of 3. En of ik meer dan 10 harde buiken per dag had. Ze keek me aan of ik al begonnen was met de bevalling ofzo en weer kreeg ik te horen dat ze ging overleggen met de Gyn. We zaten te wachten toen ze me riep. Volgens haar was de CTG in orde maar moet ik zaterdag weer terug voor opnieuw een CTG. Gisteren moest ik naar de Gyn zelf maar nu vertelde de baliemedewerkster dat de CTG in orde was. Ze zullen je toch niet naar huis sturen als het niet in orde is ? Ik maak me echt enorme zorgen nu eigenlijk. Heb ook een activiteiten lijst meegekregen om bij te houden of ik haar 10 keer voel per dag. Dit moet ik noteren. Zaterdag moet ik dus naar de verloskamers voor een CTG. En dan krijg ik te horen of ik moet blijven of weer naar huis mag. Pffff , Wat erg is dit zeg. Voel me nu zo onzeker
Jaq: pff wat een rotdag zeg, ik kan je miss wel geruststellen. Precies zoals jij verteld heb ik meegemaakt met 37 weken met mijn oudste dochter. Ook dipjes, ik moest blijven slapen en heb stuk of 4 CTG gehad, ook was er steeds overleg en de baby vond het binnen niet leuk....uiteindelijk heeft ze het prima gedaan nog 2 weken en is met 38 weken geboren om totaal andere reden ( suiker). ik voelde haar namelijk ook veel minder toen. Ik snap dat je je klote voelt, maar hoop ook dat ik je beetje gerust heb kunnen stellen.
zo wilde dit even snel plaatsen hoor; Bdotsie & Sayenna : welkom! hopelijk schieten de 10 weken beetje op.. Littlelessme: heftige bevalling zeg! maar gefeliciteerd met jullie zoon en idd leuke/mooie naam! hopelijk kan je nu heerlijk genieten. hier een beetje baaldag vandaag, kan maar niet uitvinden wat die PLOP was, kraamverband word niet doorweekt, en oog zelfs beetje geel, wat dus gewoon afscheiding is, dus blijkbaar ook niet reden voor de vk om test te doen, en dus weet niet of er iets geknapt is. de baby gaat steeds meer in de weg zitten, kan amper recht op zitten, ben om de haverklap doodmoe, en kan nu amper meer lopen, kon eerst nog 10 min lopen maar dat deed ik vandaag en meteen pijn....ben nu dus beetje zat aan worden, wil gewoon dat ze komt..mag officieel niet klagen want ben pas woensdag 40 weken, en meiden zoals little less me liepen de 42 weken uit, maar heb gewoon vandaag even gehad......zeker nu er een kleine rondloopt nu die naar boven en verzorgd moet worden, hele kamer ligt vol met speelgoed De Vk whats appte me net dat ik het in de gaten moet houden maar dat vruchtwater altijd wel blijft lopen ook bij kleine gaatjes, dus dat verband dan wel nat zou moeten zijn, dus we vertrouwen er maar op dat geen gaatje is en die PLOP ergens anders van was, mis lucht. ik vertrouw mijn vk wel op kundigheid dus hou het even in de gaten zelf......ga uit voorzorg voor mezelf gewoon niet meer in bad, dan beperk ik evt dat er iets in KAN lopen
Snap dat je er ff doorheen zit mamajojo. Hoop voor je dat de plop idd een voorteken is en dat je snel de kleine in je armen kan sluiten! Dikke kus!
@ Bdotsie & Sayenna: Welkom!! Jullie ook succes met de laatste loodjes! <3 @ LittleMissMe: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Klinkt als een heftige en emotionele bevalling.. heel veel geluk saampjes! xx
Dank je wel, buik staat continu gespannen bovenaan, en dat geeft de reden waardoor alles wat lastiger word. echt vacuum ofzo al wel zo horen als je b39 weken ben, ben natuurlijk nooit verder dan 38 weken geweest dus een leek daarin
Littlemissme Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Heftig dat je toch voor ks moest. Nu goed opknappen en vooral genieten! Veel gezondheid toegewenst. Jaq Lijkt me ook een onzeker gebeuren... maar ga er vanuit dat ze je bij twijfel niet naar huis hadden gestuurd! Hoe gaat het nu? Nieuwe dames welkom!!
Ik leef met je mee MamaJojo. Het word echt zwaar nu hé. Weet precies wat je voelt met die buik. Sterkte! Ik heb zo het gevoel dat ik zaterdag wel kan blijven. Voorgevoelens Ik heb echt enorme last van zeer pijnlijke harde buiken waarbij ik zowat helemaal krom trek. Helaas zit er geen regelmaat in maar heb toch het vermoeden dat ik al iets van ontsluiting heb en voorweeën. Ben ook met vlagen kotsmisselijk en zo nu en dan trekt mijn hele onderbuik incl mijn rug. En zoals gezegd door iemand denk ik dat als het met de kleine niet goed zou zijn ze me nooit naar huis hadden gestuurd. Van mij mag ze komen want ik word helemaal kribbig van mijn eigen lichaam!
stiertje als goed is kom je daar vanzelf Jaq: balen dat je je zo voelt zeg. had laast met iemand nog over dat ze in nederland je te lang laten doorlopen, 42 weken. vraag me ook af waarom bij de 1 veel eerder komt dan de ander Morgen 39+2 maar heb weer totaal geen idee dat ze zou komen nu hoor, voel me weer gewoon vanouds, gelukkig wel bewegelijk geweest genoeg vanavond. Morgen dagje dochter naar opa brengen weer even uitrusten. fijne nacht meiden.