Het 'de-laatste-10-weken-afteltopic' DEEL 2

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Skatje, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeiNoNa

MeiNoNa Actief lid

30 mrt 2012
    135
    0
    0
    Directie-Secretaresse
    Overijssel
    Goedemorgen dames.. wat is het hier rustig!

Ik krijg steeds meer het gevoel dat de kleine ingedaald is. Vorig weekend veel (menstruatie)krampen gehad en gisteren was het net alsof er een bal in mijn bekken lag.. :S Een niet echt prettig gevoel. Ik moet pas weer de 25ste naar de gynaecoloog, kan nu al niet wachten.. heb zoveel vragen! Haha..

Voor vandaag een leuk dagje, want deze papa en mama in spe gaan trouwen!! :) We houden het heerlijk klein met onze dichts bijzijnde familie en goede vrienden.. :) Mag ik mijn vriend na ruim 8 jaar eindelijk 'mijn man' noemen.. :D

Fijne dag iedereen!!! xxx

2. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    MeiNoNa, gefeliciteerd!!!!! Weet dat ik nu, na ruim een jaar getrouwd te zijn, soms nog even moet wennen aan m'n nieuwe naam en idd aan het vriend -> man verhaal.

Ik wens jullie een heeeeeeeeeele mooie dag toe!!

Dikke kus!

3. Stampertje23

Stampertje23 Fanatiek lid

2 mei 2010
    3.831
    17
    38
    Vrouw
    Meinona, wat leuk! Gefeliciteerd alvast;). En een mooie dag! Xxx

4. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meinona, Lekker gaan genieten van deze bijzondere dag!!!
    Alvast Gefeliciteerd!!

5. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik ben gisteren al gestript om 11:30 om 15:00 begonnen de krampen en savonds verloor ik mijn slijmprop. Nog in bad geweest e.d. het bleef gewoon doorgaan met krampen. Toen ben ik ze gaan timen.Heb weeën gehad om de vijf min maar ze hielden maar 30 sec aan.. en zoals ze kwamen hielden ze rond 2:00 ook weer op.. nu verlies ik steeds veel slijm en oud bloed echt jakkie! Af en toe nog flinke krampen dus hopelijk gaat het nog eens op gang komen. Zo niet dan zit ik woensdag in het ziekenhuis. Ctg echo en inleiding bespreken. Dus helaaaaas vind het zelf erg jammer.

Meinoma
    Wat leuk zeg! Lekker genieten van je mooie dag en gefeliciteerd!

6. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @jill; Oh balen zeg dat het weer is afgezakt. Ik zou gewoon weer om een strippoging vragen, als je dat zelf wilt natuurlijk.
    Misschien na een dag net dat extra zetje nog nodig. En niet geschoten is altijd mis! ;)

Ik hoop dat 't vanzelf nog op gang komt !!

7. Mammamuis

Mammamuis Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.031
    339
    83
    NULL
    NULL
    Grappig om te lezen dat zoveel dames hier graag willen dat het snel begint. Ikzelf zit juist met samengeknepen billen te hopen dat het nog even duurt. Ik ben nog geen 37 weken en ik wil graag thuis bevallen dus bij elk pijntje en krampje is het "o jee, o jee". Ik droom er zelfs over! En dat terwijl ik in het begin juist heel graag een ziekenhuisbevalling wilde. Gek hoe je erin groeit he.
    Maar voor de dames die graag NU willen bevallen: succes, ik duim voor jullie :)

8. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    orry even moeite met bijhouden, en spreek de meeste ook in andere topic

trouwen: gefeliciteerd!!:D:D:D

Jill: succes meid.

mamamuis: jij mag bijna ;)

Hier: geen nieuws stil!

9. Jill85

Jill85 Fanatiek lid

5 nov 2012
    1.065
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier toch heel de dag weer pijnlijke krampen/weeën maar niks geen ritme soms om 15 min soms om 5 min. Wel pijnlijker dan gisteren...

10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    @mammamuis; haha ik heb een beetje hetzelfde hoor. Heb afgelopen dagen veel last gehad van m'n rug, buik, steken onderin etc etc. en dan denk ik ooooh, nog even 3 dagen wachten tot ik echt 37 weken ben..:p as woensdag (banner loopt iets voor). Ik wil ook zooooo graag thuis bevallen!

@jill; Spannend!!! ;)

11. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    pff iritant voor jou zeg :(

12. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik had een vraagje...
    Ik kom net van de verloskundige en die heeft laten weten dat de kleine is ingedaald en mooi in het bekken ligt.. (37 weken + 3)
    Nu heeft zij de kleine gemeten en laten weten dat hij wat boven het gemiddelde ligt. Als hij tot 40 weken blijft zitten, dan zal hij zeker zwaarder zijn dan 7 pond...

Hoe groot is jullie kleintje geschat?

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Laatste keer groeiecho werd ze 2170 geschat, dit was met 36 weken.
    Ze is geboren met 38+3 en woog 2440 gram.
    Kan dus helaas niet mee praten over grote kindjes.

14. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    IK heb vorige week groeiecho gehad, 36+2, en ons mannetje werd geschat toen al op 3 kilo :D hihi.

15. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Moet mijn groei echo nog krijgen. Weet wel dat onze kleine met 28 weken al ruim 1200 gram was :D

Ben super benieuwd hoe zwaar hij/zij nu is. Heb soms het idee dat ie niet veel ruimte meer heeft.

16. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    wow jeetje dan gaan ze wellicht inleiden? of kan het geen kwaad?
    hier met 30 weken op 1380 gram
    en nu met bijna 40 op 3 kg.

met 36 weken 3 kg is ook al lekker flink :)

sorry bene ven niet meer zo actief, probeer me dagen te slijten door weg te gaan en als ik thuis komt moe, morgen weer thuis dagje alleen. nu even op bed.

17. Angarcia

Angarcia Actief lid

19 jul 2013
    205
    0
    0
    Noord-Holland
    Krijg nog geen groei echo... Moet volgende week donderdag weer terug komen en dan weer meten...
    Als ze het echt te groot vinden worden, dan krijg ik misschien nog wel een groei-echo... Dus we gaan het zien..

18. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Die van ons wordt iets kleiner dan gemiddeld geschat, waarschijnlijk rond 3400 gram bij 40 weken, net geen 7 pond dus. Mij is altijd verteld dat het gemiddelde gewicht 8 pond is! Dus ik denk dat dit nog wel mee valt bij jullie...

19. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Ik ben weliswaar nog niet zo ver als merendeel hier, maar heb gister mijn groe-echo gehad. Ze is een flinke baby, want ze is nu geschat op 2 kilo :eek: Ik weet niet wat ik hiervan moet denken haha. Ik vraag me af of de schattingen dicht bij de werkelijkheid zitten...

20. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn kinderen werden afgelopen donderdag geschat op 2260 en 2500 met 34,3. Er is verder niets gezegd over hoe groot ze ongeveer zullen zijn tijdens de geboorte.
    Ik ga de 40 weken ook niet halen, hoog uit 38 weken.

Deel Deze Pagina