Heej heej Hier de vliezen gebroken, dosis drie of vier keer verhoogt en voel nou toch met enig regelmaat dingen die ik weg moet puffen dus denk dat het nu echt begonnen is. Zo vreemd Linneke die misselijkheid kan hoor! Eet je wel meteen als je wakker wordt en daarna ook regelmatig genoeg? Bij mij was het m'n suiker die s ochtends zakte.. Werd ik heel misselijk van! Regelmatig kleine beetjes eten hielp toen heel goed.. Mannnn dat vruchtwater voelt dus wel alsof je constant in je broek plast zo charming Skatje heeeeeel veel succes!! En hoop dat de rest een leuke vrijdag heeft
Moppie van harte met de geboorte van Duncan, mooie naam. Go skatje straks je baby in je armen. Indy ook nog even en dan je kleintje in je armen. Zustertje, je weet maar nooit het kan zo maar ineens gebeuren *duim* voor je. Zou mooi zijn toch 3 baby's op 3 mei Marleen knuffel voor jou, hopelijk heeft je baby zin om de buitenwereld te verkennen. Ik heb het deze zwangerschap ook een stuk zwaarder, dus snap je. Linneke, ik heb het ook momenteel beetje min op de maag in de ochtend. Bij mij is het meestal als ik op rechts lig, ga dan even rustig op mijn rug of linkerzij liggen en dan gaat het meestal wel weer beter.
Verlof is ook om extra van te genieten! Ik vind het nog we vreemd om m'n poepie boven in bedje te horen terwijl ik gewend ben om ze in m'n buik te voelen.. Nu idd thuis en de gelukkigste vrouw van de wereld! zo bijzonder, zo teder, zo lief! Hoezo hebben ze bij jullie geen kraamhulp Ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten!
Hoi meiden, Moppie gefeliciteerd!! Fijn dat je alweer thuis bent! Lekker genieten! Ytest wat heerlijk dat het zo goed gaat, wordt helemaal happy van jouw berichtjes! Indy en Skatje zet hem op!!! Marleen ik hoop voor je dat er gauw wat begint, niet fijn om je zo slecht te voelen... Ik weet niet of het door de kousen komt of omdat ik nu 1x per dag 0,5l brandnetelthee drink, maar ik heb gisternacht maar 2x geplast en vannacht maar 1x!!! Ik is blij, voel me langzaam weer een beetje mens. Ik zit lekker in de schuur met de garage deur open op een kruk te schilderen. En nu ff pauze, beentjes omhoog. Been doet nog erg zeer, is ook mega blauw aan het worden, maar ja dat gaat wel over. Die kleine is wel steeds meer aan het indalen, ik voel vanalles vanonderen, niet altijd even fijn... Maakt me wel een beetje nerveus, we zijn nog lang niet klaar hier... Hoe lang duurt het meestal als ze eenmaal ingedaald zijn voor ze komen? Of blijven ze rustig nog een paar weken zitten?
@ytest: fijn dat t zo goed gaat! Vroeg me af of ze op de 3D echo 'lijkt'?? @ mir: hier al vanaf 36 volledig vast ingedaald en je ziet t.. Haha Skatje en Indy al nieuws?...
Zustertje, o gelukkig, dat stelt me weer een beetje gerust . Zo lunchtijd, broodjes aardbeien met slagroom... Tsja je bent zwanger of niet!
Skatje gefeliciteerd!! Hopelijk alles goed gegaan, geniet van elkaar! @Zustertje ze waren erg lekker, morgen weer . Alleen de slagroom is op...