Ja das ook wel weer zo.. dan gaat het nog niet snel + dat ons hondje het ook niet tof zou vinden haha. ooow okeee... dan heb je een afspraak om te strippen.. Hoop ook niet dat je daar op moet wachten..! gewoon ff tegen ukkue zeggen dat ie er voor morgen uit moet en anders de rest van zijn jaartjes straf heeft hihi.. miss helpt het..
Voor de meiden die al overtijd zijn, ik hoop voor jullie dat het snel gaat beginnen want dat wachten is vreselijk.... Uit ervaring spreek ik mijn middelste kwam met 41.6 ik was met 6 vrouwen in de straat tegelijk zwanger als eerste uitgerekend en als laatste bevallen .... Tot vorige week voelde ik me super kon alles nog,inmiddels is hij ingedaald dus zelfs de boodschappen doen is al een hele klus en ondanks dat hij is ingedaald zit mijn baarmoeder nog steeds helemaal hoog en dat icm verkoudheid zorgt voor weinig lucht ! Maar ik klaag niet hoor ik wil genieten tot het einde.... Overigens over de hartslag die naar beneden gaat bij een heftige wee dit is normaal ! Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken als hij na de wee maar weer normaal word !
Met Linneke gaat t wel oke hoor.. Bagger geslapen en weer veel nachtmerries gehad maar nu lekker op de bank aan t hangen.. Beetje tv kijken.. Morgen weer controle bij de gyna.. Ben benieuwd hoe nu verder.. Fijne zondag allemaal! Xje
Goedemorgen allemaal! Zustertje en Krissiej ik leef met jullie mee! Akelig hoor dat af zitten wachten. Het scheelt misschien als je nog iets te doen hebt. Ik hoor dat het in NL erg lekker weer is/wordt komende week dus ik zou zeggen ga lekker van het zonnetje genieten! Marleen voor jou ook spannend hoor. Ben benieuwd of kleine uk nog voor vrijdag komt! Argggh glimworm die mannen hebben het soms echt niet door he! Had gister ook even een hormoonbui. Mijn schoonvader maakte vorige week een opmerking over als eerste zijn kleindochter willen zien na de bevalling. Ik wees hem er even op dat ik eerst wil dat mijn dochter haar zusje ontmoet voordat hij binnenstormt. Dus ik zat dat te vertellen aan vriendlief en het enige wat hij deed was gepikeerd tegen mij reageren omdat ik dat niet had mogen zeggen Dat was weer even crisis natuurlijk. Verder gaat hier alles eigenlijk nog boven verwachting goed! Voel me prima, wel af en toe last van flinke harde buiken en een voorwee hier en daar, maar niks heftigs ofzo. Misschien scheelt het dat ik dat hele circus van dreigende vroeggeboorte bij dochterlief al meegemaakt heb, dus ik schrik niet meer zo snel ergens van. Zolang ze er niet uithangt huppel ik vrolijk door Morgen alweer 36 weken, begin nu toch wel een beetje de kriebels te krijgen naar wanneer ze komt!
Ik heb een probleem... Er zat een grote zwarte spin op de muur... En ik dacht hoe ga ik dat aanpakken. En toen viel die van de muur af, en begon rennen.. ik ben op de bank gesprongen en ben de spin kwijt... En nu 15 minuten later......sta ik nog steeds op de bank... Ik durf er niet af! Dalijk komt die spin weer langs rennen...
Luca.. Jaa mannen af en toe!! waarom had je dat niet mogen zeggen tegen je schoonvader dan?? dark angel.. hahaha echt de slappe lach van je berichtje.. Maar vind het wel xielug voor jou! ben zelf nl ook bang voor spinnen!!! als je nou heel snel een slipper pakt en voorzichtig de bank aan de kant schuift( als die niet zo zwaar is dan he hihi) en dan kijken (voorzichtig) waar die is en dan goed meppen! Succes!!! linneke .. idd..lkkr rustig aan doen. succes met de cobtrole morgen. je trappeltrutje alweer goed gevoeld vandaag?
Mijn moeder kwam op visite heb de spin niet meer gevonden jammer genoeg, ben nu steeds de boel in de gate aan t houden.
@ krissiej misschien lees is eroverheen maar wat zou je hondje niet tof vinden? En doet de buik al wat? @ nummertje 4: hier als middelste van iedereen uitgerekend maar inmiddels nog de enige zwangeren! Bedankt voor t mee duimen! Hopelijk blijft jou kleintje nog even zitten! Wel naar dat je bm nog zo hoog blijft zitten! @ luca: fijn zo'n opa! Ag hij is iig enthousiast! Ja het is hier echt heerlijk weer! @ Linneke: lekker rustig aan en ben ook benieuwd naar wat je gyn zegt morgen, hou je ons op de hoogte? @ hier: net stuk wezen lopen met hondje en veel rusten tussendoor! Nu in de tuin maar zo toch echt aan de schoonmaak!
Ladies die al bevallen zijn en eerst hun slijmprop verloren hebben hoeveel dagen van te voren was dit? Geloof gok en hoop dat ik net een stuk kwijt ben geraakt! Nooit verwacht zo blij te kunnen zijn met zo iets vies haha! Zegt natuurlijk nog niks maar hoop t zo!
Oooh ik ben ook continu aant opletten of ik wat verlies.. maar nog niets volgens mij.. hoop voor jou dat het dan nu snel kont zustertje! dat mijn hond het nie leuk zou vinden als ik alle dagen in bed blijf liggen.. haha
moet eerlijk zeggen dat ik aan iets anders dacht bij een klus foto op een zwangerschapsforum goed bezig!
Darkangel hahaha Ik woon op het platteland en heb een heel gezelschap spinnen in zo ongeveer elke hoek bij het plafond zitten. Met van die enorme lange poten. Ben er gelukkig niet bang voor anders zou ik mijn huis niet meer in durven denk ik Hoewel het buiten niet echt beter is gok ik zo. Het enige waar ik wel vies van ben zijn slangen (gelukkig nog nooit een gezien hier) en van die grote duizendpoten op mijn muur.. brr! Krissiej mijn vriend is meer zo van laat de mensen maar kletsen en als puntje bij paaltje komt zie je wel hoe het loopt en kun je altijd nee zeggen. Ik ben meer iemand die vanaf het begin af aan duidelijk wil zijn en zegt waar dingen op staan (en dat kan kennelijk nogal hard overkomen) en hij vindt dat dan niet diplomatiek want dat kan zich tegen je keren, in de zin van dat ze me niet meer lief vinden ofzo. Maarja dat vind ik dus ook van zijn tactiek, dat mensen dan achteraf kunnen zeggen van ja maar ik heb het erover gehad en waarom zei je toen dan niks? Duidelijke verschillen in karakter dus. Zustertje hier 1 dag voor de bevalling een deel en de dag van de bevalling zelf nog een deel vd slijmprop verloren. Dit was na strippen. Je hoeft overigens niet perse eerst de slijmprop te verliezen voor er iets kan gebeuren! En sommigen verliezen hem al weken van tevoren zonder te bevallen, hij wordt namelijk ook weer opnieuw aangemaakt. Het hoeft dus niets over het moment van bevallen te zeggen.. Mir dat ziet er goed uit! Hier even op het strand gespeeld met ons meisje en daarna pannekoeken op het terras gegeten, maar was best wel fris, er staat nog een flinke wind. En vriendlief voelde zich kennelijk verplicht om mee te gaan terwijl hij eigenlijk geen zin had dus die heeft de hele tijd stilzwijgend gezeten. Heb 'm maar gezegd dat als hij geen zin heeft hij in het vervolg beter thuis kan blijven want ik vermaak me meer in mijn eentje dan dat ik de hele tijd tegen dat chagrijnige hoofd aan zit te staren en niet mag praten Nu wel moe dus ik ga denk ik maar even op bed liggen. Verder niets meer te doen vandaag
Mir.. leuke foto!!! Is dat de commode waar je mee bezig bent?? luca..oke ja.. dan verschillen jullie nogal inderdaad. ik denk er ook zo over als jou. wij hebben nu zelfs geen contact met mijn schoonouders, mijn schoonpa dacht het hier wel even te regelen allemaal en als t niet gaat zoals hjj wil dan willen ze geen contact meer. ook prima! Dus vanaf dat ik 18 wkn ben nie meer gezien. gelukkig is manlief het hier ook mee eens... en we hebben stukje meer rust.. maar ja toch worden hun ook opa en oma he.. ik had vd week gelezen dat je altijd de slijmprop verliest van te voren....maar als jij zegt dat t nie hoeft.....
Nou het blijft nog akelig rustig in mijn buik! Ben gelijk gaan googlen en lees dat er ook eigenlijk bloed bij moet zitten maar dat is ver te zoeken! En 2 cm is ook niet groot genoeg haha maar ik ben weer even blij geweest haha! Klopt dat t niet percee hoeft hoor! Soms heb je niks gemerkt en soms verlies je m pas met breken vd vliezen en soms word die weer aangemaakt! Zegt dus geen zak maar goed alle hoop pak ik haha! @ luca: fijn altijd die sago mannen zucht! Heeft je meid het wel naar d'r zin gehad? Slaap lekker! @ mir: weer die mooie foto haha!