Krissie ja dat is de commode, ik ga alles bruin beitsen, de kleur die het ledikant oorspronkelijk heeft. Ben inmiddels op de bank gecrashed... Moe en zuur, dus lijf vind het schijnbaar genoeg voor vandaag. Hoofd is het er nog niet mee eens... Luca bekend die verschillende karakters, mensen vinden mij soms ook nogal hard doordat ik gewoon zeg wat ik denk. Mijn man is wat tactischer...
Ik vind die dikke zwarte huisspinnen eng, die kan ik niet aan dan trek ik echt mn sokken over mn broek aan, schoenen en iets om het dood te meppen at all times! Brrr, en die zijn hier veel! Ooit was ik bang voor slangen maar die man van mij houd wel van zijn konings pythons en daar word ik vandaag de dag ook niet zo heel warm of koud van... Buiten dat ze goed kunnen stinken haha, maar dat kan de hond ook.. En daar was ik ooit ook bang voor honden haha.. Alleen insecten na, vooral wespen moeten echt bij mij uit de buurt blijven! Hier staat het bedje naast ons bed, gister toen ik ging douchen zat de hond op ons bed ernaast het al te safeguarden, ik heb het haar laten snuffelen omdat het niet is en haar oude plek overneemt maar ze reageerd er goed op, ze probeert en niet in te springen en ze is enorm rustig rondom het bedje! (Het matras voelt echt goddelijk aan maar zelfs wekt haar aandacht niet ) en toen ik haar later mee naar de avond winkel nam gedroeg ze zich ineens superb! Wel schattig hoe de man het bedje lag te knuffelen toen ik voor het eerst wakker werd voor een plasje!
Hier in week 34 al een x de slijmprop verloren, en toen ik al weeën had nog een keer. Bij mij is 'ie waarschijnlijk dus weer aangegroeid. (sorry, hoop voor je dat het betekent dat je bijna gaat bevallen!)
@void: ik vind je een echte held! Insecten en knaagdieren en reptielen etc alles is eng! Val meer in t straatje van da @ googelplex en skatje: haha bedankt sta weer met beide voeten op de grond.. Had leuk geweest maar helaas Hoe is t nu met jullie? En met isa en julin? Bedankt voor jullie ervaringen! @ krissiej leuk wij ook! Ti's ook wel weer tijd voor geboorte van een jongen vind ik!
@zustertje12345 Hier gaat alles goed hoor, Isa is al weer 2 weken en doet 't super, echt een voorbeeldige baby
Ik vind ook wel dat t tijd word voor de jongetjes haha! maar zustertje het kan echt vandaag nog wel beginnen!!! Had je zelf van te voren ook een datum in gedachten dat t zou komen?
Ik heb volgens mij ook geen oefenweeen gehad .. ben ook zeer benieuwd of iemand kan uitleggen hoe dat voelt..
Weet niet of het echt een goede beschrijving is, maar alsof je nodig naar het toilet moet voor een grote boodschap en dan in combinatie met het gevoel alsof je ongesteld moet worden ?)
Heej heej, Ik kwam even inchecken om te kijken of er nog mama's in spe bevrijd waren op bevrijdingsdag Nog niet volgens mij maar goed om te lezen dat het bij een aantal al wel lekker rommelt! Slijmprop: die dacht ik vier of vijf dagen voor de bevalling verloren te zijn maar toen ik zag wat er uitkwam toen ik op 4 cm zat wist ik dat ik daarvoor alleen nog maar een stukje was verloren. Wat een onsmakelijke bende zeg!! Maar aangezien ik al bijna op 3 cm zat voor ik werd ingeleid: Je kan dus beginnen zonder je slijmprop verloren te zijn Bovenbuik weeen: Kunnen weeen zijn hoor! Bij mij begon het in mn bovenbuik, ging over in hele buik, onderbuik en persweeen. De enige constante waren de rugweeen. Bevallingsverhaal: Ik ben dus donderdag opgenomen na de bloeddrukcontrole, toucheren en strippen. Vrijdag ochtend half 7 werd ik opgehaald naar de verloskamer. Weer aan de ctg, enkel harde buiken te zien en een te hoge bloeddruk. Nog steeds op 3 cm. Om half 8 werden mn vliezen doorgeprikt zodat beeb een draadje op z hoofd kon krijgen en werd het infuus met weeen opwek aangezet. Accuut weeën. Liggend heel slecht op te vangen, maar zittend over een tafeltje leunend met tegendruk in mn rug heel goed op te vangen. Om half 10 werd het pijnlijker en kon ik niet meer goed vragen beantwoorden tijdens de weeen die trouwens vanaf het begin al om de drie minuten kwamen, dus 1 minuut wee, 2 minuten rust. Infuus werd constant hoger gezet. Om 11 uur was het wel erg pijnlijk! weeen storm: 3 minuten weeën, met veel mazzel 20 seconden rust (lang niet genoeg om de pijn te laten zakken en op adem te komen) en weer een 3 minuten durende wee. Mannetje was zo lief om ze meteen terug te roepen en te zeggen dat het infuus echt zachter moest en dat ik een pompje wilde. 11.40 eindelijk getoucheerd: 5 cm. Ik bleek inderdaad een weeenstorm te hebben (goh, alsof ik dat verzon??) en ze gingen een pompje halen. Wist toen ondertussen niet meer waar ik het moest zoeken hoor, maar dat pompje was zalig! Infuus ging ook omlaag en ween kwamen nu om de minuut. Dus ik kon mn ademhaling weer onder controle krijgen. 12.00 ik moest op mn zij gaan liggen, door het pompje heen extreem pijnlijke weeen waarbij het voelde of ik moest poepen. Maar moest het wegademen, had een kwartiertje terug nl nog maar 5 cm. 12.45 na een uur persweeen weg geademd te hebben wilden ze gelukkig kijken hoe ver ik was. Ik dacht als ik nog maar op 6 zit wil ik een ruggeprik: 10 cm en haartjes waren al te zien! Beetje paniek (hoorde achteraf dat het hoofdje scheef lag en het armpje over het hoofdje lag) kruiken werden gemaakt, reanimatie tafel klaargemaakt enz enz en ik mocht accuut gaan persen. Na de eerste perswee meedoen stond het hoofdje, brandt inderdaad maar vond dit zoooooo veel minder pijn doen dan die persweeen waar je niks mee mag! Knipje (door assistent, vk vond het te klein was wat boos maar geen tijd voor meer want kind moest er ala minuut uit), persen, nog eens en nog eens, er was geen tijd om op de volgende perswee te wachten volgens de vk en iets over een is jarno geboren! Hoewel er dus vooraf paniek in de tent was bleek ie mooi roze, huilde hij meteen en werd hij dus gewoon op mijn buik gelegd ipv op de reanimatie tafel (achteraf de assistent met het te kleine knipje dus dankbaar want het was genoeg en heb nu maar 2 hechtingen) Zo opgelucht!! En weer totaal overdonderd, want dacht tot twintig minuten daarvoor dat het nog wel een paar uur zou gaan duren. Het is het zoo absoluut duizend miljoen keer waard!! En het was bij mij echt zo dat zodra hij eruit was de pijn ook op slag weg was (ik geloofde daar vooraf niet zo in). Hoop niet dat ik iemand afgeschrikt heb met mijn verhaal.. Als ik vooraf zou weten dat het bij een tweede weer zo zou gaan zou ik nu tekenen. Vond het erg meevallen (misschien omdat ik vooraf echt doembeelden had van 48 uur en een totaal ruptuur enzo, maargoed) En nu dus een heerlijk ventje! Na een nachtje extra ziekenhuis weer thuis, hij slaapt goed, borstvoeding loopt (soms wat pijnlijk maar hij drinkt echt al veel!) en ik slaap nog steeds erg weinig maar dat is omdat ik de halve nacht nog verbaast in de wieg loop te kijken om er zeker van te zijn dat ik het allemaal niet gedroomd heb Dus lieve dames, ik duim voor jullie allemaal op een hele voorspoedige bevalling en dat jullie snel ook lieve, mooie, super schattige beebjes in jullie armen mogen hebben!
Ooh indy wat ontzettend mooi!!! ben blij voor jullie dat alles goed is gegaan!! lkkr genieten nu. googelplex.. voelen echte weeen ook niet alsof je moet poepen en mdnstruatiekramp tegelijk?
Ohh Indy wat een verhaal! Thnx voor t delen! Blij dat het je uiteindelijk is 'meegevallen'! Ja hoe voel je dan t verschil met echte ween? Hier nu al een Tijd pijn in mijn rug! En te enthousiast geweest met schoonmaken denk ik haha! 10-12 mei kan nog krissiej maar hoop ook eerder voor je!