Ik snap je wel, op een gegeven moment ben je het zat. En de laatste loodjes wegen ook nog eens het zwaarst. Die kleine van mij zit regelmatig tegen mijn ribben aan en dat ben ik inmiddels wel zat die pijn waar je niets aan kunt doen. Ik zei vanmorgen nog tegen mijn man hij mag bij wijze van spreken met 36 weken komen.
Hoi dames, Ook ik mag me hier eindelijk gaan aanmelden. 30+1 vandaag! Nu wordt het allemaal wel spannend, hebben nog veel werk hier en al die tijd gedacht dat we nog tiiijjjd genoeg hadden, nu dus niet meer! hahahaha Maar komt vast helemaal goed!
Jony,welkom! Masami,succes met de ctg. Da,kan t me wel voorstellen. Had ik gister ook,chagerijnig om niks. Vriendlief was gelukkig werken.hihihi Zustertje,wat een bevallingsverhaal zeg. Heb t met tranen in mijn ogen gelezen. Dat is trouwens ook mijn nachtmerrie hoor dat ik poep tijdens de bevalling . Wel sneu van zijn tongriempje,hopelijk gaat hij er niet teveel last van hebben. Lekker genieten van je blauwe wolk! Marleen,hoe is t met jou? Hier,heb een nacht gemaakt van 12u,heerlijk was ik ook wel aan toe. Gister last gehad van menstruatie pijn,voelbaar in onderbuik,onderrug en bovenbenen,de verloskundige gebeld en die gaf aan dat ze misschien wel aan het indalen is. Zolang ik haar nog goed voel en de pijn niet om de 5 minuten kwam was t goed. Gelukkig!
Welkom jony! @darkangel.. Ik zit hier precies hetzelfde.. Knuff voor jou! Komop he, saampjes de laatste loodjes! Om 11.30 weer naar zkh voor bloeddruk en ctg Rond 16u komen zwager, vriendin en ukje op bezoek en blijven eten..
Goedemiddag dames! Ik ben niet nieuw hier, maar heb een andere naam aangenomen en mezelf even aangepast in de lijst @zustertje: ik heb jou er ook bijgezet, ik hoop dat ik de datum goed heb? Bevallen: Hilse - zoon Isolde - zoon Tasha - 3e kindje - 21 of 22 maart - zoon corina - 1e kindje - 25 maart - dochter Mamajens - 2e kindje - 30 maart - zoon Sunnyqueen21 - 2e kindje - 1 april - dochter Spikkel - 2e kindje - 2 april - zoon Chelle93 - 1e kindje - 4 april - zoon Stephanie86 - 1e kindje - 8 april - zoon Yan - 9 april - dochter Tinusjeikke - 10 april - dochter Muisje - 2e kindje - 10 april - dochter Kaala - 1e kindje - 10 april - dochter Spring - 1e kindje - 15 april - dochter Haazz - 1e kindje - 17 april - dochter Zara - 1e kindje - 18 april - dochter Googelplex - 1e kindje - 19 april - dochter Apenijn - 1e kindje - 23 april - dochter Dtje - 2e kindje - Micha Shan - 1e kindje - dochter Ytest - 1e kindje - 30 april - dochter SandraBenjamins - 1e kindje - 30 april - zoon Jahknows Moppie Indy22 - 1e kindje - 3 mei - zoon Skatje - 3e kindje - 3 mei - dochter Tammie - 2e kindje - 6 mei - dochter Zustertje12345 - 1e kindje 9 mei - zoon Onderweg: Krissiej88 - 1e kindje - 5 mei Vlinder - 3e kindje - 7 mei Marleen3 - 2e kindje - 10 mei Chaben - 1e kindje - 17 mei ( geplande keizersnee, officiële uitger.dtm 29 mei) Mam1991 - 1e kindje - 20 mei DarkAngel25 - 1e kindje - 30 mei Zonzon - 1e kindje - 30 mei Linneke84 - 1e kindje - 1 juni (meisje) Luca2504 - 2e kindje - 3 juni Mir81 - 1e kindje - 5 juni (jongen) Nummertje4 - 4e kindje - 6 juni (jongen) Skyscrapper - 2e kindje - 6 Juni Larissa259 - 3e kindje - 9 Juni Ploppy - 1e kindje - 10 juni Masami - 3e kindje - 20 juni MaudvanL - 2e kindje - 11 juli (meisje) Deb27 - 1e kindje - 15 juli (meisje) Jojo1984 - 1e kindje - 15 juli (jongen) Nala010 - 1e kindje - 16 juli (jongen)[/
ik ben niet nieuwschierig....ik ben niet nieuwschierig... ik ben niet nieuwschierig.... jewel toch wel... wie was je dan???
zoow: @zustertje: gefeliciteerd met je zoon! mooi en soms ook grappig bevallingsverhaal! @nieuwelingen: welkom! @ ploppy: herkenbaar wat je schrijft. Ik vind er eigenlijk ook niet veel aan het zwanger zijn Na deze uk er binnenkort eruit te mogen persen hoef ik gelukkig niet meer te zwangeren. (sorry voor de dames die het zwanger zijn geweldig vinden) @sterkte voor de dames die er echt tegen aan zitten te hikken nu, dikke knuffel. @hier: nou hier thuis is de nesteldrang goed aangepakt! manlief en ik hebben gisteren ons kleine drakie naar oma gestuurd en zijn samen de hele dag als een wervelwind door het huis gegaan, er kwam zoveel troep uit dat het leek alsof we gingen verhuizen en wat ben ik er blij mee, zoveel meer rust in mijn hoofd nu! nu zijn er nog maar en aantal kleine dingen die nog aangepakt moeten worden (keuken uitspitten en de kasten in de woonkamer) fijne dag nog iedereen!
Glimworm? Ben toch even gaan terugzoeken naar de laatste lijst...en snel een kleine vergelijking gemaakt
Nou vandaag de ctg en bij de gyn een echo. Ik kom nu onder de gyn te vallen, D. beweegt een stuk minder en dat gaan ze/we in de gaten houden. Kleine blijkt wel een groeiachterstand te hebben, p 40% maar alleen op het buikje de rest loopt wel goed. Moet er wel vanuit gaan dat mijn thuisbevalling een droom blijft, want ben nu medisch. Volgende week weer naar het zh en kans is groot dat ik weer ingeleid moet worden gezien mijn verleden en dat Milêne ook eerder gehaald is wegens minder leven. Maar de rest was allemaal prima dus gaan vrolijk door, hij is al voldoende ingedaald zei de gyn. Blijkt 2281 gram te zijn.
Wauw zustertje, wat een verhaal! Heb het ook met tranen in de ogen gelezen! Hopelijk valt de mini operatie mee, babys zijn wat dat betreft volgens mij wel veerkrachtig. @DA, begrijp hoe je je voelt! Ben jij ook zo moe? Pff.. Ik hou mijzelf maar voor dat het nog max een maandje duurt, op die momenten geniet ik toch nog even van het welpje in de buik. @masami; spannend, goed dat ze je goed in de gaten houden! Ik duim voor je
Zustertje heftig verhaal zeg! Nieuwe meiden welkom, het wordt weer wat drukker! Al wordt er maar weinig geschreven vind ik hihi Zijn de andere dames allemaal te moe? Masami wat balen zeg dat je nu officieel medisch bent. Gelukkig gaat het met de kleine verder nog goed. Hopen dat ie nog even kan blijven zitten een paar weekjes. Darkangel nog eventjes meis. Je moet jezelf er even doorheen slepen maar het is bijna voorbij. Sterkte! Vannacht weer goed geslapen. Had gisteravond wel even een zenuwmomentje, moest opeens laat op de avond naar het toilet voor grote boodschap, dat hoef ik echt nooit En daarna verloor ik een klein stukje slijmprop. Bij mijn dochter gebeurde dit 2 dagen voor de bevalling maar het is juist erg rustig gebleven daarna dus ga ervan uit dat het niets was. Hoe dan ook mag ik over 2 dagen legaal bevallen. Al wacht ik liever nog een weekje tot mijn drukke week achter de rug is. De laatste tijd droom ik wel weer vreselijk onrustig. Hebben jullie daar ook weer meer last van in de laatste periode? Ik had het alleen in de eerste maandjes en toen is het een hele tijd rustig geweest, tot nu eigenlijk. Word soms gillend en zwetend wakker
Luca,ik heb momenteel geen last van dromen maar in t begin wel. Kan me voorstellen dat t even een zenuw momentje was met de slijmprop. Hopelijk blijft de kleine goed zitten. Masami,wat onwijs balen dat jullie nu medisch zijn. Wel erg fijn dat ze je goed in de gaten houden. Zustertje,jij lekker aan het genieten? Hoe gaat het met de andere nieuwe mama's?
@onrustig dromen: mja niet echt, wel hele aparte dromen zo droomde ik 2 dagen terug dat ik de stop (de slijmprop) die op een stop van het badje lijkt er zelf heb uit getrokken en gisteren dat ik borstvoeding wou geven en dat de melk op was en dat je dan zo'n slurpend geluid hoort (net als met een rietje zeg maar) ja achteraf lig ik ook helemaal dubbel van het lachen hoor! en vannacht was weer iets engs; ik heb een tijdje slapend op mijn rug gelegen, maar werd hier heel benauwd van. in mijn slaap droomde ik dat ik me om ging draaien naar mijn zij en dat deed ik in het echt dus ook en toe voelde ik weer een hele verlichting. Manlief had het trouwens ook opgemerkt zei hij.
Masami, balen van je medische indicatie. Ik heb ook een medische indicatie, deze had ik al vrij snel omdat ik meerdere miskramen heb gehad de afgelopen 2 jaar en omdat de placenta voor de baarmoedermond ligt. Of dat nog zo is zullen we a.s. vrijdag horen. Luca over 2 dagen al legaal mogen bevallen?? Ben je dan niet te vroeg? Zelf slaap ik niet zo lekker op dit moment. Overdag veel last van mijn ribben. Tegen de maagzuur heb ik gelukkig maagbeschermers voorgeschreven gekregen en ben daar heel erg blij mee. Geen brandend maagzuur meer.
@vlinder: die 37 weken grens geldt volgens mij alleen voor thuisbevallingen, maar het is natuurlijk wel het beste dat het kindje zo lang mogelijk blijft zitten in de buik.
ah oke dat wist ik niet. Maar verwacht je echt de kleine over 2 dagen al dan? Beval jij thuis of in het ziekenhuis?