Goeiemorgen iedereen, Deze nacht niet zo denderend geslapen...vooral uren liggen piekeren (en eens je 's nachts begint te piekeren, lijkt alles zoooo ontzettend negatief). Daarna toch nog een 2-tal uurtjes geslapen waarbij ik droomde dat een andere vrouw achter mijn baby aanzat Ook hier dus meer en meer last van nachtmerries... Maar goed, we zijn weer fris & monter en klaar om de grijze en regenachtige dag te doorstaan Gisteren had ik plots door dat we nu echt wel in de laatste weken zijn aanbeland! Als alles meezit, is het nog maar een 4-tal weken en het is zover Het leek tot nu toe altijd nog zo irreëel. Ok, het buikje groeit en je voelt je kleintje de marathon lopen, maar toch bleef het doorheen de vorige maanden zo onwerkelijk dat je aan het eind van de rit ook wel ECHT een kindje in je armen zou hebben. Nu begint het besef dan toch langzaam door te sijpelen. En tegelijk groeit ook een soort onrust. Ik denk dat ik de eerste dagen echt letterlijk bij zijn bedje zal kamperen om te kijken hoe hij slaapt Mja, het heeft lang geduurd, maar de hormonen beginnen dan toch wel wat op te spelen . Iedereen een prettige dag gewenst!
Nou vanmiddag weer aan de ctg, heb D. de hele ochtend niet gevoeld en moest al een afspraak maken voor de donderdag. Zegt ze we willen je vandaag weer zien. Nu maar even in de ruststand.
succes masami! Ploppy herkenbaar, hier ook langg liggen piekeren over van alles. En het lijkt allemaal nog negatiever in het donker idd Gek he dat het nu opeens zo dichtbij is! Ik heb het besef ook totaal nog niet, misschien ook omdat ik het nog zo druk heb met van alles. Maar het kan natuurlijk gewoon al elk moment gebeuren! Spannend! Yes de meubelmaker is er! Ik ben zo benieuwd naar de reactie van mijn dochter als ze haar nieuwe bed straks ziet! En ik ben blij want alle bedden staan nu eindelijk op de goede plek haha. Ze hebben net het ledikantje voor me in de babykamer gezet. Dus dat nog even goed zetten en het kamertje is af!
@masami @Da Heel veel succes meiden bij de ctg vanmiddag Ik mag om 14u. Ons meisje is ook erg rustig, zo naar.. Hier weer net n flinke aanval van rug en buikpijn gehad.. Duurt zo'n 5 min en dan ist over maar pff Tranen in mn ogen.. Soort van hevige menstru-pijn.. Herkenbaar? Wat betekent 't? Of is 't gewoon iets wat erbij hoort.. Knufkus
Krissie! Waar ben jeeeee? Rest: succes met de ctg's! Laat t gerommel maar doorzetten! Geniet van nieuwe kamertjes en zwangerschapszwemmen! Uhmm dromen zijn bedrog! Maar wel ergggg vervelend Zeker als ze zo echt lijken! Later reageer ik uitgebreid!
Nou de ctg was prima hartje van D. was prima en er werden ook genoeg bewegingen geregistreerd. Ik had wel regelmatige harde buiken, maar niet stevig genoeg om iets te doen volgens hun. Ik hoop het maar, bij mijn oudste had ik dat ook, maar toch lag ze binnen twee en half uur op mijn buik zonder "goede"weeën. Moet bellen als ik het niet vertrouw of meer slijm en/of bloed verlies. Linneke dat doet zeer, ik heb er dus ook last van. Zustertje hoe gaat het ondertussen met jou?
Masami: fijn dat de CTG goed was! My boys: welkom! We moeten natuurlijk dit "topic" wel levend houden, dus alle dames van 30 weken en meer, kom gezellig kletsen!! Hier al dagen verkouden en sinds 2 dagen doof.. Morgen een afspraak bij de huisarts om te kijken of m'n oren alleen uitgespoten moeten worden of dat er een ontsteking zit.. Verder is onze Uk erg rustig in m'n buik, iemand die het herkend rond deze periode? Ik twijfel of ik hem nou wel of niet heb gevoeld vandaag, als dit zo is was dit vanmorgen vroeg.. Smorgens ben ik niet zo uh wakker dus ik weet het echt niet meer.. Haha, ik kijk het vanavond nog even aan en anders ga ik mooi even bellen! En wat een bagger weer hè dames? Ik kan me bijna niet voorstellen dat het al mei is, je zou eerder zeggen dat het herfst is! Nou ik ga me even achter de kookplaat heisen, vriendlief is onderweg en ik ga jaja pannenkoeken bakken! Mjum!
Nala, bak er ook even een paar extra voor mij Hmm pannekoeken!!! Hier staan de aardappels op het vuur, vanavond worteltjes, aardappels dus met een speklapje. Het is verschrikkelijk weer vandaag het moet snel weer wat beter gaan worden. Vandaag was er vriendin op visite, ze ging iets later weg dan dat ik verwacht had dus het zwemmen ging niet door . Masami, fijn om te horen dat de CTG goed was.
O pannenkoeken,heerlijk! Je brengt me op een idee Nala... Ik voel onze kleine ook wat minder dan voorheen,maar weet ook niet zo goed hoe ze ligt. Morgen naar verloskundige en dan ook groei echo. Hier is t weer ook niet super,en de voorspellingen voor de rest van de week zijn ook niet denderend. Echt balen...hopelijk volgende week donderdag wel warm en zonnig,dan kunnen we mooi buiten zitten met mijn verjaardag. Hoeveel maatjes 50 hebben jullie trouwens?
1 setje maar! We stoppen meneer gewoon in maatje 56! En als het echt nodig is kan vriendlief snel nog 50 bijhalen..
Oeehh maatje 50, goeie vraag. Volgens mij hebben we een stuk of 8 rompertjes, shirtjes 3, broekjes 2 en 1 vestje volgens mij.
Hey allemaal, Ik lees hier al een tijdje mee en ben nu zelf 31 weken + 3 dagen. Krijg het helaas niet voor elkaar om een werkende banner te plaatsen :s Tot nu toen vind ik de hele zwangerschap een zware kluif. Werk normaal als verpleegkundige in het ziekenhuis maar nu al sinds oud en nieuw thuis ivm bekkenklachten. Vind het erg moeilijk om de dagen door te komen! Slaap ook slecht, elke dag nog spugen en sinds een paar weken in beide handen carpaal tunnel syndroom. Blegh! Het is een wonder om zwanger te mogen zijn maar kan niet wachten tot ik mijn eigen lijf weer terug heb! Gelukkig gaat het met de baby wel helemaal goed, mannetje groeit hartstikke goed en beweegt lekker veel. Kan niet wachten tot hij er is, alles staat ook al startklaar Mag volgende week naar de gyn voor kennismaking ivm draaglast/draagkracht bekkenklachten. Wil graag bespreken of evt inleiden een optie is. Tot 40 weken moet ik jet maar gewoon volhouden vind ik maar wil eeeeecht niet overtijd lopen! Ben nu al zo afhankelijk van de mensen om me heen.. Heeft iemand ervaring met inleiden in verband met ernstige BI? Nou dames succes allemaal!!
oh lekker pannenkoeken. Heb ik vorige week zondag op. Met appel en veel stroop. hmmm. Vanavond is het witlof, krieltjes en schnitzels.
Beste allemaal, Ook ik zit in de laatste 10 weken - vandaag 32 weken. Ik heb absoluut niet zo'n last van BI als jij Fleur, maar ik merk wel dat ik deze zwangerschap een stuk zwaarder vind dan de vorige. Ik moet/mag nog 3 weken werken en ik ben echt super blij als er weer een dag voorbij is. En dan te bedenken dat ik nog 8 weken moet....... Af en toe zit ik er echt door heen; ik heb heel veel zin in mijn verlof, omdat ik hoop dan te kunnen bijslapen (of in ieder geval bankhangen), rusten, en mijn eigen ding doen. Met een dondersteen in huis is dat laatste niet altijd mogelijk, hoeveel mijn man ook met de oudste onderneemt! Dus ik hoop dat ik voor de 40 weken bevallen ben..... Donderdag groei echo, want baby is ook wat aan de grote kant denkt men. En ligt nog in stuit (kan nog veranderen natuurlijk), dus wie weet dat dat nog wat doet aan wat er mogelijk is met bevallen (of dus juist niet - dan wordt het een ks). Goed, moest dit even kwijt, heb eigenlijk een prima zwangerschap (lichte bi, vermoeid, maar verder niets) dus mag niet klagen.....
ik had dit gisteren ook. sochtends heel duidelijk de hik gevoeld, ging veel sneller dan normaal en daarna eigenlijk niet echt meer op beweging gelet. tegen de avond kreeg ik ontzettend veel steken in de onderbuik/blaasstreek en een aanhoudende stekende pijn in mijn zijkanten en onderrug (alsof je heupen in 2e breken, brr...) kind toen ook al een tijdje niet meer gevoeld dus begon me een beetje zorgen te maken. twijfelde of ik moest bellen en heb een beetje lopen duwen en trekken aan die buik en na enige tijd een heel licht gevoel van beweging, oef! ukkie doet het nog! hoe ik het gedaan heb weet ik niet, maar ik ben uiteindelijk met al die pijn toch nog in slaap gevallen en vanmorgen was het weer stukken beter en ukkie had zich ook weer gemeld! @nieuwe dames: welkom! zouden jullie je ook even op de lijst willen zetten?